Ve 20 přednáškách, 10 workshopech a konzultační zóně se můžete těšit na jména řečníků a partnerů, která rezonují se současnou českou e-commerce scénou, a navíc se setkáte s více než 450 zástupci e-shopů z celého Slovenska a České republiky.
A třešnička na dortu? Majitelé a zástupci e-shopů mají na konferenci vstup zdarma.
Sejděte se, abyste společně diskutovali a sdíleli zkušenosti
V poslední době se v médiích stále častěji objevuje tvrzení, že se slovenský a český e-commerce otřásá v základech. Nejsou daleko od pravdy. Již druhým rokem zažíváme vstup marketplace gigantů na český a slovenský trh. Cookies třetích stran pomalu, ale jistě končí, začíná se mluvit o Customer Data Platforms jako o jejich nástupcích a řada firem na změny reaguje pomalu. A v neposlední řadě těm, kteří nepřijmou umělou inteligenci dostatečně rychle, může jednou provždy ujet vlak.
V této neklidné době si přijďte poslechnout, jaké jsou nejnovější přístupy, trendy a doporučení odborníků a jakou cestou se ubírají ostatní e-shopy.
Setkání tváří v tvář s úspěšnými e-shopy
Andrea Postrelencová z HOLOKOLO vysvětlí, proč si myslí, že každý může vytvořit úspěšný e-commerce příběh a přinese vlnu inspirace nejen pro ženy v oboru online prodeje. Adam Cvik z e-shopu BloomRobbins pak bude mluvit o tom, jak vytěžit maximum ze spolupráce s influencery.
Vůbec poprvé na E-commerce day uvedeme také přednášku v angličtině, kterou povede Yassaman Omidbakhsh z velmi úspěšného e-shopu EYERIM.
Držte krok s daty a zákaznickou zkušeností
Matěj Kapošváry formou přednášky nastíní, jak se vyvíjí slovenský a český trh e-commerce a jaké trendy lze na základě jeho údajů očekávat. Společně s Lukášem Puldem nahlédnete pod pokličku nejčastějších chyb e-shopů v oblasti komunikace se zákazníky. Jaroslav Janíček se s vámi podělí o výsledky své české studie zaměřené na slevy, kupony a akce.
S Janem Janouškovcem se také podíváte na to, jak nastavit strategii výkonnostního marketingu. Na svém workshopu vám prozradí, jak ji správně nastavit, jak ji analyzovat a jaké metriky sledovat pro dosažení maximálního výkonu.
Ujistěte se, že vztah zákazníka s e-shopem je stále klíčový
Michal Badík se s vámi ve své přednášce podělí o to, jak po čtyřech letech začal se svou značkou znovu, a to díky jejímu rebrandingu. Následovat bude workshop Matěje Vala, který se bude zabývat principy i praktickými radami pro budování značky, která se neztratí v davu.
Adam Ryba vám poradí, jak se zaměřit na emoce a nebojovat pouze cenou, včetně metod a technik. Emoce ovlivňují, zda u vás zákazník nakoupí jednou nebo desetkrát. Apel na důvěryhodnost bude k vidění v přednášce Ivana Kopčíka, který upozorní, že vzhled vašeho webu může zákazníky odradit, a nabídne vám praktické rady a ukázky, jak okamžitě zlepšit důvěryhodnost vašeho e-shopu.
Zaměření na produkt a zásoby
Útočníci, obránci a simulanti – jak dobře znáte své produkty v obchodě? S Jiřím Guňkou a Vladimírem Trevisanem se zaměříte na to, jak pracovat se svým produktovým portfoliem, najít silné produkty a vytěžit z nich maximum. Jakub Chramosta a Jiří Zbirovský vám také vysvětlí, co jsou to klíčová produktová data a jak s nimi pracovat.
Z řízení expedice se může velmi snadno stát naprostý zmatek. Branislav Balaškovič vám ve své přednášce poradí, jak správně nastavit procesy a značení a jak si ve skladu udělat pořádek navždy.
Pojďme do toho společně na E-commerce day 2024 v říjnu v Bratislavě
20 přednášek, 10 workshopů, diskuse s odborníky, konzultační zóna, doprovodný program, řízený networking, afterparty, více než 450 e-shopperů na jednom místě.
Možnost učit se a posouvat se, sledovat aktuální trendy, mít náskok před konkurencí a posouvat své podnikání vpřed. To jsou důvody, proč byste si rozhodně neměli nechat ujít podzimní bratislavský E-commerce day.
Neváhejte se zaregistrovat a zůstaňte s námi. Registrace se rychle plní.
Organizátorem E-commerce day je nezisková organizace GUG, jejímž posláním je vzdělávat lidi (nejen) v České republice. Původním záměrem vzniku konference bylo poskytnout kvalitní konferenci zaměřenou na oblast české e-commerce, která do té doby nebyla na Moravě příliš dostupná. V roce 2024 se konference E-commerce day úspěšně rozšířila i na Slovensko.
Tisková zpráva