4 min. doba čtení

E-shopařská konference E-commerce day 2024 v Bratislavě se kvapem blíží

Druhý ročník celodenní konference E-commerce day, zaměřené na podporu, vzdělávání a budování komunity malých a středních e-shopů, se uskuteční 17. října 2024 v hotelu Vienna House Easy v Bratislavě.

E-shopařská konference E-commerce day 2024 v Bratislavě se kvapem blíží
Zdroj: Ecommerce Day

Ve 20 přednáškách, 10 workshopech a konzultační zóně se můžete těšit na jména řečníků a partnerů, která rezonují se současnou českou e-commerce scénou, a navíc se setkáte s více než 450 zástupci e-shopů z celého Slovenska a České republiky.

A třešnička na dortu? Majitelé a zástupci e-shopů mají na konferenci vstup zdarma.

Sejděte se, abyste společně diskutovali a sdíleli zkušenosti

V poslední době se v médiích stále častěji objevuje tvrzení, že se slovenský a český e-commerce otřásá v základech. Nejsou daleko od pravdy. Již druhým rokem zažíváme vstup marketplace gigantů na český a slovenský trh. Cookies třetích stran pomalu, ale jistě končí, začíná se mluvit o Customer Data Platforms jako o jejich nástupcích a řada firem na změny reaguje pomalu. A v neposlední řadě těm, kteří nepřijmou umělou inteligenci dostatečně rychle, může jednou provždy ujet vlak.

Zdroj: Ecommerce Day

V této neklidné době si přijďte poslechnout, jaké jsou nejnovější přístupy, trendy a doporučení odborníků a jakou cestou se ubírají ostatní e-shopy.

Setkání tváří v tvář s úspěšnými e-shopy

Andrea Postrelencová z HOLOKOLO vysvětlí, proč si myslí, že každý může vytvořit úspěšný e-commerce příběh a přinese vlnu inspirace nejen pro ženy v oboru online prodeje. Adam Cvik z e-shopu BloomRobbins pak bude mluvit o tom, jak vytěžit maximum ze spolupráce s influencery.

Vůbec poprvé na E-commerce day uvedeme také přednášku v angličtině, kterou povede Yassaman Omidbakhsh z velmi úspěšného e-shopu EYERIM.

Držte krok s daty a zákaznickou zkušeností

Matěj Kapošváry formou přednášky nastíní, jak se vyvíjí slovenský a český trh e-commerce a jaké trendy lze na základě jeho údajů očekávat. Společně s Lukášem Puldem nahlédnete pod pokličku nejčastějších chyb e-shopů v oblasti komunikace se zákazníky. Jaroslav Janíček se s vámi podělí o výsledky své české studie zaměřené na slevy, kupony a akce.

S Janem Janouškovcem se také podíváte na to, jak nastavit strategii výkonnostního marketingu. Na svém workshopu vám prozradí, jak ji správně nastavit, jak ji analyzovat a jaké metriky sledovat pro dosažení maximálního výkonu.

Ujistěte se, že vztah zákazníka s e-shopem je stále klíčový

Michal Badík se s vámi ve své přednášce podělí o to, jak po čtyřech letech začal se svou značkou znovu, a to díky jejímu rebrandingu. Následovat bude workshop Matěje Vala, který se bude zabývat principy i praktickými radami pro budování značky, která se neztratí v davu.

Zdroj: Ecommerce Day

Adam Ryba vám poradí, jak se zaměřit na emoce a nebojovat pouze cenou, včetně metod a technik. Emoce ovlivňují, zda u vás zákazník nakoupí jednou nebo desetkrát. Apel na důvěryhodnost bude k vidění v přednášce Ivana Kopčíka, který upozorní, že vzhled vašeho webu může zákazníky odradit, a nabídne vám praktické rady a ukázky, jak okamžitě zlepšit důvěryhodnost vašeho e-shopu.

Zaměření na produkt a zásoby

Útočníci, obránci a simulanti – jak dobře znáte své produkty v obchodě? S Jiřím Guňkou a Vladimírem Trevisanem se zaměříte na to, jak pracovat se svým produktovým portfoliem, najít silné produkty a vytěžit z nich maximum. Jakub Chramosta a Jiří Zbirovský vám také vysvětlí, co jsou to klíčová produktová data a jak s nimi pracovat.

Z řízení expedice se může velmi snadno stát naprostý zmatek. Branislav Balaškovič vám ve své přednášce poradí, jak správně nastavit procesy a značení a jak si ve skladu udělat pořádek navždy.

Pojďme do toho společně na E-commerce day 2024 v říjnu v Bratislavě

20 přednášek, 10 workshopů, diskuse s odborníky, konzultační zóna, doprovodný program, řízený networking, afterparty, více než 450 e-shopperů na jednom místě.

Možnost učit se a posouvat se, sledovat aktuální trendy, mít náskok před konkurencí a posouvat své podnikání vpřed. To jsou důvody, proč byste si rozhodně neměli nechat ujít podzimní bratislavský E-commerce day.

Neváhejte se zaregistrovat a zůstaňte s námi. Registrace se rychle plní.

Organizátorem E-commerce day je nezisková organizace GUG, jejímž posláním je vzdělávat lidi (nejen) v České republice. Původním záměrem vzniku konference bylo poskytnout kvalitní konferenci zaměřenou na oblast české e-commerce, která do té doby nebyla na Moravě příliš dostupná. V roce 2024 se konference E-commerce day úspěšně rozšířila i na Slovensko.

Zdroj: Ecommerce Day

Tisková zpráva

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Jaké jsou 3 principy dobré konference? Networking, catering a program!
8 min. doba čtení

Jaké jsou 3 principy dobré konference? Networking, catering a program!

„Zcela vážně a v tomto pořadí,“ říká Peter Šebo, programový líder největší marketingové konference na Slovensku Marketing RULEZZ. „To však neznamená, že samotný program není důležitý.“ Jak připravit dobrou konferenci, vytvořit její obsah a téma, vybrat řečníky a udělat vše pro to, aby lidé chtěli přijít a užít si celý den? To vše se dozvíte v […]

Peter Šebo Peter Šebo
CEO PS:Digital
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+