2 min. doba čtení

E-shop, ve kterém nemůžete nakupovat? Primark opět (ne)překvapuje

Společnost Primark spustila nové webové stránky pro americký trh. Zákazníci si mohou prohlížet jednotlivé položky, zjišťovat dostupnost zboží, ale ne nakupovat.

E-shop, ve kterém nemůžete nakupovat? Primark opět (ne)překvapuje

Virtuální obchod bez košíku

Společnost Primark spustila nové webové stránky pro americký trh. Zákazníci si mohou prohlížet jednotlivé položky, zjišťovat dostupnost zboží, ale ne nakupovat.

Podle tiskové zprávy se Primark záměrně vyhýbá tradičnímu obchodnímu modelu elektronického obchodu. Webové stránky “lépe propojují cestu mezi vyhledáváním na internetu a následným nakupováním v obchodech”, uvedl Primark. Maloobchodní řetězec označuje webovou stránku jako “virtuální obchod”, i když na ní není žádné nákupní zařízení.

Společnost Primark tvrdí, že její přístup k elektronickému obchodování jí umožňuje ušetřit peníze za logistiku, což se projevuje v nižších cenách zboží.

“Náš sortiment je důkazem našeho silného závazku k hodnotě, která je dnes pro naše zákazníky důležitější než kdykoli předtím,” uvedl v prohlášení Kevin Tulip, prezident americké divize společnosti Primark. “A naše webové stránky nám pomohou zdůraznit širokou škálu módních a cenově dostupných možností, které jsou k dispozici v našich obchodech po celých Spojených státech – zejména proto, že se nadále rozrůstáme a otevíráme nové obchody na nových trzích po celé zemi.”

Přibližně 20 % návštěvníků stránek využívá funkci kontroly zásob. “Myslíme si, že to zvyšuje návštěvnost prodejen, a jsme opravdu velmi spokojeni s dopadem nových stránek,” řekl George Weston, generální ředitel mateřské společnosti AB Foods.

Primark v problémech během pandemie

Neochota společnosti Primark zavést elektronický obchod byla během pandemie COVID-19 problémem. Odhaduje se, že maloobchodní řetězec přišel během jednoho čtvrtletí o 540 milionů liber (673 milionů USD), protože byly zavřeny obchody, uvedl deník Financial Times.

Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Proč na LinkedIn vsadit na video obsah? Angažovanost roste, algoritmus nahrává
3 min. doba čtení

Proč na LinkedIn vsadit na video obsah? Angažovanost roste, algoritmus nahrává

Pokud jste ještě nezačali využívat video na LinkedInu, pravděpodobně je ten správný čas. Sledovanost videí na platformě loni meziročně vzrostla o 36 %. Navíc video příspěvky generují 1,4× vyšší zapojení ve srovnání s jinými formáty. Chopte se příležitosti a využijte nové informace přímo od LinkedInu.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Značky chtějí soudržnost mobilní strategie, ale bojují s chaosem. Nová data ukazují proč
4 min. doba čtení

Značky chtějí soudržnost mobilní strategie, ale bojují s chaosem. Nová data ukazují proč

Mobily pohlcují polovinu veškeré digitální pozornosti a náklady na získání zákazníka rostou rychleji než rozpočty. Pokud se o mobilní strategii stará každý tým po svém a nikdo ji pevně neřídí, výsledkem jsou nekoordinované kampaně, nejednotný zážitek a promarněné příležitosti. Ve hře není jen engagement, ale i schopnost značky udržet si místo na trhu. Jak tedy […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
U reklam v segmentu zdraví vítězí fakta. Sliby na důvěru nestačí
5 min. doba čtení

U reklam v segmentu zdraví vítězí fakta. Sliby na důvěru nestačí

V roce 2025 utratí značky v segmentu zdraví, farmacie a zdravotnictví v USA za reklamu více než 31 miliard dolarů – což je více než v odvětvích jako telekomunikace, cestování či technologie. I když značky investují miliardy, jen malá část spotřebitelů důvěřuje zdravotnické reklamě více než jiné.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+