2min. doba čtení

E-shop, ve kterém nemůžete nakupovat? Primark opět (ne)překvapuje

Společnost Primark spustila nové webové stránky pro americký trh. Zákazníci si mohou prohlížet jednotlivé položky, zjišťovat dostupnost zboží, ale ne nakupovat.

E-shop, ve kterém nemůžete nakupovat? Primark opět (ne)překvapuje

Virtuální obchod bez košíku

Společnost Primark spustila nové webové stránky pro americký trh. Zákazníci si mohou prohlížet jednotlivé položky, zjišťovat dostupnost zboží, ale ne nakupovat.

Podle tiskové zprávy se Primark záměrně vyhýbá tradičnímu obchodnímu modelu elektronického obchodu. Webové stránky “lépe propojují cestu mezi vyhledáváním na internetu a následným nakupováním v obchodech”, uvedl Primark. Maloobchodní řetězec označuje webovou stránku jako “virtuální obchod”, i když na ní není žádné nákupní zařízení.

Společnost Primark tvrdí, že její přístup k elektronickému obchodování jí umožňuje ušetřit peníze za logistiku, což se projevuje v nižších cenách zboží.

“Náš sortiment je důkazem našeho silného závazku k hodnotě, která je dnes pro naše zákazníky důležitější než kdykoli předtím,” uvedl v prohlášení Kevin Tulip, prezident americké divize společnosti Primark. “A naše webové stránky nám pomohou zdůraznit širokou škálu módních a cenově dostupných možností, které jsou k dispozici v našich obchodech po celých Spojených státech – zejména proto, že se nadále rozrůstáme a otevíráme nové obchody na nových trzích po celé zemi.”

Přibližně 20 % návštěvníků stránek využívá funkci kontroly zásob. “Myslíme si, že to zvyšuje návštěvnost prodejen, a jsme opravdu velmi spokojeni s dopadem nových stránek,” řekl George Weston, generální ředitel mateřské společnosti AB Foods.

Primark v problémech během pandemie

Neochota společnosti Primark zavést elektronický obchod byla během pandemie COVID-19 problémem. Odhaduje se, že maloobchodní řetězec přišel během jednoho čtvrtletí o 540 milionů liber (673 milionů USD), protože byly zavřeny obchody, uvedl deník Financial Times.

Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Třetina lidí chce, aby jim byla objednávka z e-shopu doručena ještě v den objednání. Generace Z je ještě náročnější
3min. doba čtení

Třetina lidí chce, aby jim byla objednávka z e-shopu doručena ještě v den objednání. Generace Z je ještě náročnější

Rychlost dodání zůstává jedním z hlavních argumentů pro výběr e-shopu, kde zákazník nakoupí. Očekávání nakupujících však stále ještě značně předbíhají realitu trhu. Přestože téměř třetina nakupujících by uvítala doručení do druhého dne, pouze 15 % nákupů tuto potřebu splňuje. Mladí lidé jsou ještě náročnější na rychlost. Podívejte se na výsledky našeho rozsáhlého průzkumu.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+