3min. doba čtení

E-shop právně správně – webinář advokátní kanceláře eLegal

Víte, na co si dát pozor v obchodních podmínkách, aby se reklamace zákazníků neproměnily v noční můru? Po kterých údajích na vašem webu jde při svých kontrolách ČOIka? Jak nastavit či upravit smlouvy s dodavateli, abyste se vyhnuli problémům (včetně těch, které nyní řeší e-shopaři v souvislosti s aktuální situací)? Tohle a spoustu dalších zapeklitostí vám objasní Andrea Pavelcová s Karolínou Kropíkovou.

E-shop právně správně – webinář advokátní kanceláře eLegal

Nejbližší volný termín je už 16. dubna 2020. Přihlásit se můžete ZDE >>

Co se na webináři naučíte?

Jaké máte jako provozovatel e-shopu povinnosti

Od povinných údajů na webu, přes nejčastější chyby, po kterých jde ČOIka, po věci, nad kterými jde přimhouřit oko.

Jak si nastavit všeobecné obchodní podmínky

Co by v nich nemělo chybět, jak, kdy a o čem zákazníka informovat, jak nastavit odstoupení od smlouvy.

Na co myslet ve smlouvách s dodavateli a obchodními partnery

Jak nastavit smlouvy, aby nečekaný výpadek nebo zdržení dodávek nepadl na vaši hlavu? Co v nich naopak upravit, když už objednané zboží kvůli nízké poptávce nepotřebujete?

Jak řešit reklamace zákazníků

Řídit se rčením „náš zákazník, náš pán“ je sice chvályhodné, vychytralost některých zákazníků vás ale v kombinaci s neznalostí přesných mezí reklamací může přivést na buben.

Jak se popasovat s ochranou osobních údajů

S těmi totiž e-shopaři pracují úplně všude – od nákupního košíku, přes newslettery po sociální sítě. A je to tenký led.

Pro koho se webinář hodí?

  • majitele e-shopů a všechny, kdo o založení e-shopu uvažují
  • agentury nebo freelancery, kteří mají ve svém klientském portfoliu e-shopy
  • zaměstnance e-shopu, kteří mají na starosti správu webu, zákaznickou komunikaci nebo marketing

Školitelé

ANDREA PAVELCOVÁ

Andrea už proškolila přes stovky začínajících i zkušených podnikatelů, e-shopařů a marketérů. Nečekejte citování paragrafů a strohou mluvu advokátů, ale nálož příkladů z praxe v podání, které vás rozhodně nebude nudit. Andrea se totiž orientuje nejen ve světě zákonů, ale i ve světě podnikání – sama úspěšně rozjela několik projektů a e-shopů.

Specializace:

  • Právo v ecommerce
  • Marketingové právo
  • Autorská práva a duševní vlastnictví

KAROLÍNA KROPÍKOVÁ

Karolína vyniká a tedy i přednáší v oblasti obchodního práva, práva duševního vlastnictví, ecommerce a GDPR. Za svou praxi už pomohla společnostem i jedincům předejít nebo vyřešit stovky problémů a složitých právních situací.

Specializace:

  • Autorská práva a duševní vlastnictví
  • GDPR a ochrana osobních údajů
  • Korporátní & obchodní právo, M&A
  • Právo v ecommerce
Sdílet článek
eLegal
Tento článek ti přináší

eLegal

Vládneme paragrafy, ale mluvíme lidskou řečí. Pomáháme start-upům, e-shopům, marketérům, začínajícím i zkušeným podnikatelům a jednomu rysovi.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
5min. doba čtení

Redesign a migrace e-shopu: vše, co potřebujete vědět

V posledních letech zaznamenal e-commerce na Slovensku významný růst. Až v roce 2022 zažil mírný pokles na úrovni 13 %. Výkonnost e-shopů dnes ovlivňuje mnoho faktorů. Mezi ty nejvýznamnější patří válka, inflace nebo energetická krize. V době nejistoty však mají majitelé internetových obchodů velkou šanci investovat do rozvoje a předstihnout konkurenci, která se snaží ušetřit. 

Ivan Cingel Ivan Cingel
Chief Operating Officer v CREATIVE sites
Přečíst článek
5min. doba čtení

Průzkum slovenských e-shopů (E-shop Barometr 2022)

E-shop Barometr je pravidelný průzkum realizovaný mezi slovenskými e-shopy s různorodou nabídkou produktů a služeb. I uplynulý sedmý ročník, pod taktovkou ui42 ve spolupráci s KPMG na Slovensku, přinesl náhled pod pokličku slovenské e-commerce scény. Přečtěte si, jaká očekávání měli e-shopaři od Vánoc poznamenaných energetickou krizí a vysokou inflací. Jaké kroky například plánují podniknout v […]

Robo Háger Robo Háger
Marketing Director
Přečíst článek