Víte, na co si dát pozor v obchodních podmínkách, aby se reklamace zákazníků neproměnily v noční můru? Po kterých údajích na vašem webu jde při svých kontrolách ČOIka? Jak nastavit či upravit smlouvy s dodavateli, abyste se vyhnuli problémům (včetně těch, které nyní řeší e-shopaři v souvislosti s aktuální situací)? Tohle a spoustu dalších zapeklitostí vám objasní Andrea Pavelcová s Karolínou Kropíkovou.
Nejbližší volný termín je už 16. dubna 2020. Přihlásit se můžete ZDE >>
Od povinných údajů na webu, přes nejčastější chyby, po kterých jde ČOIka, po věci, nad kterými jde přimhouřit oko.
Co by v nich nemělo chybět, jak, kdy a o čem zákazníka informovat, jak nastavit odstoupení od smlouvy.
Jak nastavit smlouvy, aby nečekaný výpadek nebo zdržení dodávek nepadl na vaši hlavu? Co v nich naopak upravit, když už objednané zboží kvůli nízké poptávce nepotřebujete?
Řídit se rčením „náš zákazník, náš pán“ je sice chvályhodné, vychytralost některých zákazníků vás ale v kombinaci s neznalostí přesných mezí reklamací může přivést na buben.
S těmi totiž e-shopaři pracují úplně všude – od nákupního košíku, přes newslettery po sociální sítě. A je to tenký led.
Andrea už proškolila přes stovky začínajících i zkušených podnikatelů, e-shopařů a marketérů. Nečekejte citování paragrafů a strohou mluvu advokátů, ale nálož příkladů z praxe v podání, které vás rozhodně nebude nudit. Andrea se totiž orientuje nejen ve světě zákonů, ale i ve světě podnikání – sama úspěšně rozjela několik projektů a e-shopů.
Specializace:
Karolína vyniká a tedy i přednáší v oblasti obchodního práva, práva duševního vlastnictví, ecommerce a GDPR. Za svou praxi už pomohla společnostem i jedincům předejít nebo vyřešit stovky problémů a složitých právních situací.
Specializace:
Vládneme paragrafy, ale mluvíme lidskou řečí. Pomáháme start-upům, e-shopům, marketérům, začínajícím i zkušeným podnikatelům a jednomu rysovi.
Pravidlené novinky, rozhovory a dlhobobý obsah pre majiteľov eshopov a ecommerce marketérov. To je Ecommerce Bridge.