2 min. doba čtení

E-shop Ovečkárna otevírá kamennou prodejnu v Praze

Ovečkárna otevřela svou první pražskou pobočku, po Zlínu je to druhý e-shop s výrobky převážně z ovčí vlny.

E-shop Ovečkárna otevírá kamennou prodejnu v Praze
Zdroj: Oveckarna

Po Zlínu otevírá Ovečkárna prodejnu v Praze

Ovečkárna, e-shop s výrobky převážně z ovčí vlny a dalších přírodních materiálů, otevřela svou první pražskou pobočku. Po loňském otevření prodejny Ovečkárna ve Zlíně je to již druhá prodejna, kde se zákazníci mohou s jejími výrobky seznámit na vlastní kůži.

V pražské prodejně na Národní třídě chce Ovečkárna svým zákazníkům nabídnout možnost osobní zkušenosti s výrobky z vlny. Stejně jako prodejna ve Zlíně chce návštěvníkům poskytnout útulnou a hřejivou domácí atmosféru.

„Prodejna v Praze je pro nás logickým krokem v rámci propojení e-tailu a retailu, které jsme si vyzkoušeli již s prodejnou ve Zlíně. Vzhledem k široké zákaznické základně v Praze a Středních Čechách je pro nás Praha jasnou volbou. Otevřením prodejny na Národní 38 chceme dostat naše zboží k další zákazníkům a těm stávajícím umožnit si zboží osahat v kamenné prodejně. V našem novém obchodě se mohou seznámit s širokou nabídkou lůžkovin, bytových doplňků, oblečení, obuvi a dalších výrobků z ovčí vlny, vše si osahat a vyzkoušet na vlastní kůži. Do dalších let zvažujeme rozšíření retailu i mimo ČR. Náš hlavní fokus však zůstává plně směřován na růst v rámci retailových tržeb,“ říká Ondřej Machala, CEO z Ovečkárny.

Ovečkárna byla založena v roce 2009 ve Zlíně, kdy začínala prodejem na tradičních trzích v okolních městech. V roce 2011 se přesunula do online světa, o osm let později získala titul nejlepšího e-shopu na Heurece. SVé zboží dováží nejen po České republice, ale i na Slovensko, Maďarsko, Rakousko, Německo a Rumunsko. Jejím cílem je se svými výrobky expandovat do celé Evropy.

Tisková zpráva

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Zdraví na prvním místě i v e-commerce: Jak využít rostoucí poptávky po fitness produktech?
4 min. doba čtení

Zdraví na prvním místě i v e-commerce: Jak využít rostoucí poptávky po fitness produktech?

Spotřebitelské návyky se dlouhodobě mění ve prospěch zdraví a wellness. Počet lidí, kteří investují do svého zdraví, roste. A to vytváří nové příležitosti pro e-commerce značky. Analýza společností Experian a Reward, vychází z více než 1,4 miliardy kartových transakcí a ukazuje, že výdaje na fitness a výživu meziročně vzrostly o 6 %. Prodejci, kteří se […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Mall.sk končí jako samostatný e-shop. Co přinese přechod na Allegro?
3 min. doba čtení

Mall.sk končí jako samostatný e-shop. Co přinese přechod na Allegro?

Mall.sk prochází zásadní změnou. 31. března 2025 přestane fungovat jako samostatná platforma a jeho nabídka se přesune na Allegro. Tento krok je součástí širší strategie konsolidace technologických platforem v rámci skupiny Allegro. Pro obchodníky a zákazníky to přináší několik změn, které mohou ovlivnit konkurenci na slovenském e-commerce trhu.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+