2 min. doba čtení

E-shop Ovečkárna otevírá kamennou prodejnu v Praze

Ovečkárna otevřela svou první pražskou pobočku, po Zlínu je to druhý e-shop s výrobky převážně z ovčí vlny.

E-shop Ovečkárna otevírá kamennou prodejnu v Praze
Zdroj: Oveckarna

Po Zlínu otevírá Ovečkárna prodejnu v Praze

Ovečkárna, e-shop s výrobky převážně z ovčí vlny a dalších přírodních materiálů, otevřela svou první pražskou pobočku. Po loňském otevření prodejny Ovečkárna ve Zlíně je to již druhá prodejna, kde se zákazníci mohou s jejími výrobky seznámit na vlastní kůži.

V pražské prodejně na Národní třídě chce Ovečkárna svým zákazníkům nabídnout možnost osobní zkušenosti s výrobky z vlny. Stejně jako prodejna ve Zlíně chce návštěvníkům poskytnout útulnou a hřejivou domácí atmosféru.

„Prodejna v Praze je pro nás logickým krokem v rámci propojení e-tailu a retailu, které jsme si vyzkoušeli již s prodejnou ve Zlíně. Vzhledem k široké zákaznické základně v Praze a Středních Čechách je pro nás Praha jasnou volbou. Otevřením prodejny na Národní 38 chceme dostat naše zboží k další zákazníkům a těm stávajícím umožnit si zboží osahat v kamenné prodejně. V našem novém obchodě se mohou seznámit s širokou nabídkou lůžkovin, bytových doplňků, oblečení, obuvi a dalších výrobků z ovčí vlny, vše si osahat a vyzkoušet na vlastní kůži. Do dalších let zvažujeme rozšíření retailu i mimo ČR. Náš hlavní fokus však zůstává plně směřován na růst v rámci retailových tržeb,“ říká Ondřej Machala, CEO z Ovečkárny.

Ovečkárna byla založena v roce 2009 ve Zlíně, kdy začínala prodejem na tradičních trzích v okolních městech. V roce 2011 se přesunula do online světa, o osm let později získala titul nejlepšího e-shopu na Heurece. SVé zboží dováží nejen po České republice, ale i na Slovensko, Maďarsko, Rakousko, Německo a Rumunsko. Jejím cílem je se svými výrobky expandovat do celé Evropy.

Tisková zpráva

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Google rozšiřuje cílení pro Demand Gen kampaně
2 min. doba čtení

Google rozšiřuje cílení pro Demand Gen kampaně

Google aktualizoval Demand Gen kampaně. Přibyde optimalizované cílení na konkrétní věkové skupiny nebo pohlaví. Nová funkce přinese přesnější kontrolu nad tím, kdo vidí vaše reklamy, což je důležité pro efektivní cílení Googlu na konkrétní demografické segmenty.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+