2min. doba čtení

E-shop Carrefour Belgium mimo provoz

Internetový obchod Carrefour Belgie nefunguje. Výpadek bude trvat až do konce letošního roku, a to z důvodu úprav softwarového systému.

E-shop Carrefour Belgium mimo provoz

Carrefour je francouzský řetězec supermarketů, který působí v Evropě, Asii a Jižní Americe. Kromě domovské Francie má silné zastoupení v Belgii, Španělsku, Itálii a Polsku. Belgická pobočka provozuje více než 1 000 kamenných prodejen a v roce 2009 spustila internetový obchod. Z hlediska tržeb je Carrefour druhým největším řetězcem na světě, hned po americké společnosti Walmart.

Úprava interních systémů

Internetový obchod společnosti Carrefour Belgium nefunguje správně – zákazníci momentálně nemohou objednat potraviny online. Stále však funguje služba ShipTo, která dodává zboží alespoň do Bruselu, Antverp, Genku a Liége.

Na svých webových stránkách společnost uvádí: „Vážený zákazníku, úpravy našich interních systémů vyžadují více času. Mezitím můžete vyzkoušet naši službu osobního prodejce ShipTo nebo navštívit naše prodejny. Omlouváme se za nepříjemnosti a doufáme, že vás brzy opět přivítáme na naší webové stránce.“

Problémy způsobené bankrotem softwarového partnera 

Společnost Carrefour pro nizozemský web RetailDetail uvedla, že výpadek může trvat až do začátku příštího roku. Digitální dveře společnosti tak zůstanou zavřené několik měsíců. Problémy nastaly po nedávném bankrotu softwarového partnera společnosti Carrefour, kanadské společnosti Food-X Technologies, se kterou supermarket začal spolupracovat v roce 2020.

Nový software se očekává začátkem roku 2023

Mluvčí supermarketu Aurélie Gerthová uvedla: „Máme plné ruce práce se zaváděním nového softwaru pro řízení skladu. V důsledku toho je náš internetový obchod do spuštění nového softwaru pozastaven. Ten by měl připraven začátkem roku 2023.“

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Vrácení zboží v Německu se drží na 11 %
3min. doba čtení

Vrácení zboží v Německu se drží na 11 %

Pro hráče v oblasti elektronického obchodování je výzvou najít rovnováhu mezi vstřícností k zákazníkům a udržením návratnosti v rozumných mezích. Podle průzkumu německé digitální asociace Bitkom zákazníci nakupující online v Německu vracejí 11 % svých nákupů.

Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+