
Akce si ponechává stejně jako v předešlých letech veletržní část, která i letos je volně přístupná a nabídne více než sto vystavovatelů z oblasti e-commerce. Představí se firmy z oblasti online marketingu, logistiky, vzdělávání, CRM, retail managementu a mnoho dalších oblastí podnikání. Zásadní změnou je pak konferenční část, která přinese specializované roundtables.
Proč přednášky nahradí právě roundtables blížeji představuje Veronika Nosálová z organizace veletrhu:
„V 20 – 30 minutových přednáškách je nemožné, aby se člověk dostal do hloubky daného tématu, i kdyby chtěl. A když už se to podaří, tak tomu část publika nemusí rozumět, protože jejich specializace je jiná. Proto nás zaujal koncept roundtables známý z velkých gamingových konferencí ze San Francisca nebo Japonska, kde se sejdou zakladatelé studií s odborníky a diskutují. Dlouho. A přesně tímto směrem půjdeme i my.“
V programu je připraveno osm roundtables, kde je možné se vždy potkat se třemi odborníky, kteří se budou věnovat menším skupinám, tedy maximálně po 35 lidech. Ti mohou probrat cokoliv z dané specializace, dostanou na to celých 90 minut. Mezi osobnosti letošního Reshoperu budou patřit Jitka Dvořáková, která v minulosti vedla eshop CZC.cz, Pavel Vopařil z Bonami, Peter Topor z Aukra, Jiří Zima z Niceboy a Furiosy, Ruslan Skopal z Trenýkárny, Erika Elišová z Erika Fashion a další.
Tématy k probrání pak jsou například využití AI, expanze byznysu, dobrý vs. špatný manažer, automatizace a strategické rozhodování, kreativa vs. rozpočty a další.
Reshoper 2025:
KDY: 4. 9.
KDE: Křižíkovy pavilony, Výstaviště-Holešovice
CO: Veletrh a Roundtables s odborníky z e-commerce (8x 90min.)









