3 min. doba čtení

E-commerce summit v Praze nabídne na 100 osobností ze světa onlinu i technologií

Přední osobnosti e-commerce z Česka i ze světa se v nejbližších dnech sjedou do Prahy a představí nejnovější trendy. E15 International E-commerce Summit, největší česká akce věnovaná e-commerce, se uskuteční na přelomu února a března. Propojí se s E15 Technologic Festivalem a láká na spíkry z Shipmonku, Rohlíku, Zásilkovny, Heureka Group nebo Productboardu. 

E-commerce summit v Praze nabídne na 100 osobností ze světa onlinu i technologií

Startujeme za několik dní v Praze

V Martinickém paláci na Pražském hradě se ve třech jarních dnech objeví na dvou různých E15 eventech více než stovka osobností z deseti zemí a z různých oborů. Od úterý 28. února do čtvrtka 2. března s nimi můžete zažít face to face i hybridní panelové diskuze, workshopy či kulaté stoly i rozhovory jeden na jednoho. Kapacita příchozích návštěvníků bude omezená na tisícovku, tisíce sledujících však budou moci obě konference sledovat online. 

E15 International E-commerce Summit se už potřetí ponoří do trendů z české i světové e-commerce. Prvními potvrzenými hosty programu jsou pro tento ročník například Jan Bednář, zakladatel logistického startupu Shipmonk, 40. nejbohatší Čech a EY podnikatel roku ve Spojených státech, či Martin Beháň, který řídí české aktivity Rohlíku, nabídne svůj pohled na věc, o své postřehy o aktuálním stavu internetových obchodů se podělí také zakladatelka Zásilkovny Simona Kijonková. Mezi řečníky budou také Tomáš Braverman z Heureky nebo šéfka CZC Jitka Dvořáková

Letos se exkluzivně e-commerce svátek spojí s dalším eventem z dílny E15, s populárním E15 Technologic festivalem, který je největším mezinárodním festivalem technologií, inovací a startupů v Česku. O své zkušenosti a názory se podělí spoluzakladatel jednoho z nejúspěšnějších českých startupů Productboard Daniel Hejl, odborník na umělou inteligenci Michal Pěchouček ze společnosti GEN (dříve Avast) nebo Jan Růžička z PPF. V průběhu tří dnů se tak návštěvníci mohou těšit na nejnovější trendy ze světa technologií. Dojde například na umělou inteligenci, blockchain nebo i na fintech. Konference propojí na jednom místě investory, foundery i zakladatele startupů. 

V současné chvíli lze vstupenky zakoupit za zvýhodněnou cenu 12 990 Kč na obě akce, případně si lze zvolit pouze některou z nich, tato nabídka je ovšem časově omezená. Součástí vstupného je také časově neomezený přístup k celému video archivu z akce s celkovými záznamy z jednotlivých bloků programu, i s jednotlivými videi dle témat či konkrétních hostů. 

TIP na závěr:

Chcete vystoupit jako spíkr, vystavovat nebo uspořádat workshop na E15 International Ecommerce Summit nebo Technologic Festivalu 2023? Kontaktujte mě na emailu jan1.novotny@cncenter.cz. 

Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Bezplatný webinář o technickém SEO, který vám pomůže získat lepší konverze a ušetřit na reklamě
2 min. doba čtení

Bezplatný webinář o technickém SEO, který vám pomůže získat lepší konverze a ušetřit na reklamě

Pomalý a špatně optimalizovaný web je v současnosti nejčastějším scénářem, kvůli kterému mnoho společností přichází o tisíce eur měsíčně. Proč tomu tak je, se dozvíte v bezplatném webináři, který pořádá TechSEO Vitals poprvé i v Česku.

Martin Štěpánek Martin Štěpánek
Konzultant technického SEO a optimalizácie rýchlosti stránok, TechSEO Vitals
Co zaznělo na Ecommerce Bridge LIVE Nitra – poslední konferencí před letní pauzou?
6 min. doba čtení

Co zaznělo na Ecommerce Bridge LIVE Nitra – poslední konferencí před letní pauzou?

Plné sály, upřímné diskuse a energie, kterou online prostě nevytvoříte. I tentokrát se potvrdilo, že když se potká komunita lidí, kteří se e-commerce nejen věnují, ale skutečně ji žijí, vzniká něco víc než jen konference. Na pódiu se vystřídali řečníci s rozdílnými pohledy – od výkonu až po budování značky, od stability v době poklesu […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Connected Media: Marketing se musí připravit na éru propojených kanálů
5 min. doba čtení

Connected Media: Marketing se musí připravit na éru propojených kanálů

Představte si kampaň, která vám ráno ukáže reklamu na Connected TV, cestou do práce slyšíte podcast se stejnou značkou, v obchodě vás zasáhne personalizovaný banner v mobilní aplikaci a večer při hraní hry narazíte na chytře integrovanou reklamu. To není sci-fi, ale realita dnešního světa Connected Media, o které se diskutovalo v nejnovější epizodě podcastu […]

Redakce Redakce
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+