5 min. doba čtení

E-commerce day 2024: konference pro e-shopy, které chtějí růst

Přijďte se už 23. března 2024 inspirovat od špiček české e-commerce a využijte šanci posunout svůj byznys na vyšší level. Na konferenci E-commerce day se můžete na 18 přednáškách, 10 praktických workshopech nebo panelové diskuzi nachytřit od nejlepších odborníků na marketing, logistiku, budování značky a další odvětví.

E-commerce day 2024: konference pro e-shopy, které chtějí růst
Zdroj: E-commerce day Brno

Zároveň se setkáte s více než 500 zástupci e-shopů po celé republice. A to nejlepší? Majitelé e-shopů to mají celé zdarma.

Celodenní konference E-commerce day se bude v Brně konat už po páté. Tentokrát se kvůli neustále rostoucímu zájmu přesouvá do větších prostor hotelu Courtyard by Marriott Brno se skvělým ozvučením a pohodlným zázemím.

Potkejte špičku české e-commerce

Letos se to bude odborníky napříč obory a úspěšnými e-shopaři jen tak hemžit. Strategické tipy na naceňování a koncept re-commerce vám představí zakladatel Reknihy.cz, Tadeáš Kula z výběru Forbes 30 pod 30, tajemství zvýšení konverzí a zakázek odhalí na reálných datech Marek Petruška ze SimpleJack a Tomáš Košut z InCreative. David Vachník z VAPOLu ukáže, jak na řízení vlastního skladu a zakladatelé e-shopu Mujkoberec.cz Marek Černý a Tomáš Linhart zas jejich přístup k zákaznickému servisu.

Zjistěte, co chtějí vaši zákazníci

Na konferenci E-commerce day se zaměříme i na to, jak co nejlépe poznat své zákazníky. S expertkou na retenci Jindrou Svítkovou se podíváte na analýzu zákaznické cesty a využití komunity jako klíče k úspěchu. Ondřej Ratajský ze Smartemailingu a Michaela Trtíková Vojtková z Behavia ukážou na unikátní studii, jak přistupují jednotlivé generace k e-mailingu a Jaroslav Janíček se s vámi zaměří na psychologii cen i sílu slev.

A pokud chcete vidět výsledky 400-hodinového výzkumu s reálnými respondenty o tom, co nejvíce trápí zákazníky a jak prochází online nákupy, nenechte si ujít přednášku Jana Junka z Proof & Reason.

Budujte svou značku. Úspěšně a efektivně

Pro všechny, kteří se zajímají o posílení značky, jsme s Patrícii Šedivou připravili přednášku o spolupráci s médii a s Ivem Veselým o zapojení influencerů. Jan Kočenda odhalí AHA momenty, které jim v rámci budování značky změnily pravidla hry a Miroslav Budiš s Michalem Mervartem prozradí, jak do brandu chytře investovat. Příklady a strategie 100 (ne)úspěšných českých e-shopů vám na reálných datech představí Filip Svárovský z Tanganica.

A pokud ještě neznáte UGC, tedy obsah přímo od zákazníků zákazníkům, nevynechte ani přednášku Evy Čejkové. Ukáže vám, jak ho využít ke zvýšení konverzí i povědomí o značce.

Vylaďte své produkty do dokonalosti

Produkt, produkt a opět produkt. Na letošní E-commerce day na něj klademe velký důraz. Proč je tak důležitý? Proč a jak byste měli začít s vývojem toho vlastního? To vám řekne Marek Duračka. Jiří Guňka z MERGADO zas napoví, které produkty odstřihnout a kterým naopak věnovat extra pozornost.

No a pokud si chcete vlastní brandové produkty nechat vyrobit na zakázku třeba v Číně, zajděte si na skvělý workshop Jana Hebnara, kde prozradí i to, jak si vybrat spolehlivé výrobce či nejvýhodnější logistické cesty.

Staňte se top lídry. Díky manažerským dovednostem

Tři workshopy a tři řečníci, kteří inspirují vašeho vůdčího ducha k úspěchům ve vedení týmu. To jsou mentorka Jana Zajícová s tématem objevování potenciálu v lidech, expert na obchodní dovednosti Filip Soukup se zdůrazněním síly projektově zvládnutého obchodu a Daniel Matějka z ABRY s tématem řízení podniku ne podle pocitů, ale podle dat. Majitelé e-shopů a manažeři, rozhodně si je nenechte ujít.

Marketplaces vytvářejí 63 % přeshraničního obratu

Čtvrté vydaní studie Cross-Border Commerce Europe ukázalo, že loni vytvořil online přeshraniční trh v Evropě obrat 265 miliard eur. A téměř 2 třetiny z něj pochází z online tržišť. Právě pro zvyšující se důležitost marketplace je pro vás připravena hodinová panelová diskuze na téma “Konec e-commerce tak, jak ho známe: Vliv marketplace na budoucnost nakupování” s Janem Pípalem z AlzaTrade, Jiřím Cafourkem z Allgero, Petrem Pánkem, expertem na cenotvorbu, Lukášem Huňkou a Adamem Funiokem, experty na marketplace.

Společně se kromě jiného podívají na rozdíly mezi e-shopem a marketplace, na vhodné produkty pro tuto platformu a řesit budou otázky cenotvroby, inzerce i expanze či strategické přípravy na vstup včetně datové přípravy. Nenechte si ani vy ujít horké zprávy o tom, jak marketplace změní e-commerce a nákupní vzorce zákazníků.

Proč na E-commerce day 2024 nesmíte chybět

Protože pro svůj byznys prostě potřebujete získat náskok. Od zkušených odborníků i lídrů úspěšných e-shopů si přijdete na know-how, které sbírali léta, zachytíte nejnovější trendy a získáte cenné kontakty.

Čeká vás: 

  • 18 přednášek špičkových odborníků,
  • 10 praktických workshopů,
  • 1 panelová diskuze,
  • více než 18 stánků v poradenské zóně,
  • networking na afterparty,
  • ZDARMA vstup pro e-shopaře.

Buďte u toho a přihlašte se včas. Minulé ročníky se rychle zaplnily.

Organizátorem E-commerce day pro malé a střední e-shopy je nezisková organizace GUG, které posláním je vzdělávat lidi v České republice. Konference vznikla z důvodu zajištění kvalitní oborově komunitní akce, které na Moravě nejsou příliš dostupné. Letos organizátoři pořádají první ročník i v Bratislavě.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Ecommerce Bridge LIVE Trenčín byl propadák. Ještě že jsme mu dali druhou šanci
6 min. doba čtení

Ecommerce Bridge LIVE Trenčín byl propadák. Ještě že jsme mu dali druhou šanci

Nadpis možná zní jako clickbait, ale je to holý fakt. Klidně můžete bez obav číst dál. Když jsme totiž v roce 2023 pořádali konference v regionech, na mapu se dostal i Trenčín. Od krajského města s podnikatelským duchem jsme si slibovali hodně, ale realita nás vrátila na zem – slabá účast a sál zíval prázdnotou. […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
brightonSEO představuje novou éru vyhledávání. Mike King ukáže, jak změnit SEO pomocí AI
3 min. doba čtení

brightonSEO představuje novou éru vyhledávání. Mike King ukáže, jak změnit SEO pomocí AI

Na jedné z největších SEO konferencí v Evropě bude letos dominovat umělá inteligence. Známý stratég Mike King na brightonSEO 2025 představí praktický AI Search Playbook – návod, jak se přizpůsobit novým algoritmům a změnit způsob, jakým se tvoří obsah pro vyhledávání. Účastníci zároveň získají bezplatný vstup na doprovodné podujatí MeasureFest a čtenáři Ecommerce Bridge slevu […]

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge Europe
Marketing není luxus. Vydělává i malým firmám
5 min. doba čtení

Marketing není luxus. Vydělává i malým firmám

„Marketing? To si mohou dovolit jen velcí.“ Nebo: „My nejsme značka, my jsme malá firma.“ Zní vám to povědomě? Tyto věty často slyším od majitelů menších firem, kteří věří, že marketing patří jen k televizním reklamám, kreativním agenturám a velkým rozpočtům. Jenže realita je úplně jiná.

Pavel Hapák Pavel Hapák