5 min. doba čtení

E-commerce day 2024: konference pro e-shopy, které chtějí růst

Přijďte se už 23. března 2024 inspirovat od špiček české e-commerce a využijte šanci posunout svůj byznys na vyšší level. Na konferenci E-commerce day se můžete na 18 přednáškách, 10 praktických workshopech nebo panelové diskuzi nachytřit od nejlepších odborníků na marketing, logistiku, budování značky a další odvětví.

E-commerce day 2024: konference pro e-shopy, které chtějí růst
Zdroj: E-commerce day Brno

Zároveň se setkáte s více než 500 zástupci e-shopů po celé republice. A to nejlepší? Majitelé e-shopů to mají celé zdarma.

Celodenní konference E-commerce day se bude v Brně konat už po páté. Tentokrát se kvůli neustále rostoucímu zájmu přesouvá do větších prostor hotelu Courtyard by Marriott Brno se skvělým ozvučením a pohodlným zázemím.

Potkejte špičku české e-commerce

Letos se to bude odborníky napříč obory a úspěšnými e-shopaři jen tak hemžit. Strategické tipy na naceňování a koncept re-commerce vám představí zakladatel Reknihy.cz, Tadeáš Kula z výběru Forbes 30 pod 30, tajemství zvýšení konverzí a zakázek odhalí na reálných datech Marek Petruška ze SimpleJack a Tomáš Košut z InCreative. David Vachník z VAPOLu ukáže, jak na řízení vlastního skladu a zakladatelé e-shopu Mujkoberec.cz Marek Černý a Tomáš Linhart zas jejich přístup k zákaznickému servisu.

Zjistěte, co chtějí vaši zákazníci

Na konferenci E-commerce day se zaměříme i na to, jak co nejlépe poznat své zákazníky. S expertkou na retenci Jindrou Svítkovou se podíváte na analýzu zákaznické cesty a využití komunity jako klíče k úspěchu. Ondřej Ratajský ze Smartemailingu a Michaela Trtíková Vojtková z Behavia ukážou na unikátní studii, jak přistupují jednotlivé generace k e-mailingu a Jaroslav Janíček se s vámi zaměří na psychologii cen i sílu slev.

A pokud chcete vidět výsledky 400-hodinového výzkumu s reálnými respondenty o tom, co nejvíce trápí zákazníky a jak prochází online nákupy, nenechte si ujít přednášku Jana Junka z Proof & Reason.

Budujte svou značku. Úspěšně a efektivně

Pro všechny, kteří se zajímají o posílení značky, jsme s Patrícii Šedivou připravili přednášku o spolupráci s médii a s Ivem Veselým o zapojení influencerů. Jan Kočenda odhalí AHA momenty, které jim v rámci budování značky změnily pravidla hry a Miroslav Budiš s Michalem Mervartem prozradí, jak do brandu chytře investovat. Příklady a strategie 100 (ne)úspěšných českých e-shopů vám na reálných datech představí Filip Svárovský z Tanganica.

A pokud ještě neznáte UGC, tedy obsah přímo od zákazníků zákazníkům, nevynechte ani přednášku Evy Čejkové. Ukáže vám, jak ho využít ke zvýšení konverzí i povědomí o značce.

Vylaďte své produkty do dokonalosti

Produkt, produkt a opět produkt. Na letošní E-commerce day na něj klademe velký důraz. Proč je tak důležitý? Proč a jak byste měli začít s vývojem toho vlastního? To vám řekne Marek Duračka. Jiří Guňka z MERGADO zas napoví, které produkty odstřihnout a kterým naopak věnovat extra pozornost.

No a pokud si chcete vlastní brandové produkty nechat vyrobit na zakázku třeba v Číně, zajděte si na skvělý workshop Jana Hebnara, kde prozradí i to, jak si vybrat spolehlivé výrobce či nejvýhodnější logistické cesty.

Staňte se top lídry. Díky manažerským dovednostem

Tři workshopy a tři řečníci, kteří inspirují vašeho vůdčího ducha k úspěchům ve vedení týmu. To jsou mentorka Jana Zajícová s tématem objevování potenciálu v lidech, expert na obchodní dovednosti Filip Soukup se zdůrazněním síly projektově zvládnutého obchodu a Daniel Matějka z ABRY s tématem řízení podniku ne podle pocitů, ale podle dat. Majitelé e-shopů a manažeři, rozhodně si je nenechte ujít.

Marketplaces vytvářejí 63 % přeshraničního obratu

Čtvrté vydaní studie Cross-Border Commerce Europe ukázalo, že loni vytvořil online přeshraniční trh v Evropě obrat 265 miliard eur. A téměř 2 třetiny z něj pochází z online tržišť. Právě pro zvyšující se důležitost marketplace je pro vás připravena hodinová panelová diskuze na téma “Konec e-commerce tak, jak ho známe: Vliv marketplace na budoucnost nakupování” s Janem Pípalem z AlzaTrade, Jiřím Cafourkem z Allgero, Petrem Pánkem, expertem na cenotvorbu, Lukášem Huňkou a Adamem Funiokem, experty na marketplace.

Společně se kromě jiného podívají na rozdíly mezi e-shopem a marketplace, na vhodné produkty pro tuto platformu a řesit budou otázky cenotvroby, inzerce i expanze či strategické přípravy na vstup včetně datové přípravy. Nenechte si ani vy ujít horké zprávy o tom, jak marketplace změní e-commerce a nákupní vzorce zákazníků.

Proč na E-commerce day 2024 nesmíte chybět

Protože pro svůj byznys prostě potřebujete získat náskok. Od zkušených odborníků i lídrů úspěšných e-shopů si přijdete na know-how, které sbírali léta, zachytíte nejnovější trendy a získáte cenné kontakty.

Čeká vás: 

  • 18 přednášek špičkových odborníků,
  • 10 praktických workshopů,
  • 1 panelová diskuze,
  • více než 18 stánků v poradenské zóně,
  • networking na afterparty,
  • ZDARMA vstup pro e-shopaře.

Buďte u toho a přihlašte se včas. Minulé ročníky se rychle zaplnily.

Organizátorem E-commerce day pro malé a střední e-shopy je nezisková organizace GUG, které posláním je vzdělávat lidi v České republice. Konference vznikla z důvodu zajištění kvalitní oborově komunitní akce, které na Moravě nejsou příliš dostupné. Letos organizátoři pořádají první ročník i v Bratislavě.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Jaké jsou 3 principy dobré konference? Networking, catering a program!
8 min. doba čtení

Jaké jsou 3 principy dobré konference? Networking, catering a program!

„Zcela vážně a v tomto pořadí,“ říká Peter Šebo, programový líder největší marketingové konference na Slovensku Marketing RULEZZ. „To však neznamená, že samotný program není důležitý.“ Jak připravit dobrou konferenci, vytvořit její obsah a téma, vybrat řečníky a udělat vše pro to, aby lidé chtěli přijít a užít si celý den? To vše se dozvíte v […]

Peter Šebo Peter Šebo
CEO PS:Digital
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+