Zároveň se setkáte s více než 500 zástupci e-shopů po celé republice. A to nejlepší? Majitelé e-shopů to mají celé zdarma.
Celodenní konference E-commerce day se bude v Brně konat už po páté. Tentokrát se kvůli neustále rostoucímu zájmu přesouvá do větších prostor hotelu Courtyard by Marriott Brno se skvělým ozvučením a pohodlným zázemím.
Potkejte špičku české e-commerce
Letos se to bude odborníky napříč obory a úspěšnými e-shopaři jen tak hemžit. Strategické tipy na naceňování a koncept re-commerce vám představí zakladatel Reknihy.cz, Tadeáš Kula z výběru Forbes 30 pod 30, tajemství zvýšení konverzí a zakázek odhalí na reálných datech Marek Petruška ze SimpleJack a Tomáš Košut z InCreative. David Vachník z VAPOLu ukáže, jak na řízení vlastního skladu a zakladatelé e-shopu Mujkoberec.cz Marek Černý a Tomáš Linhart zas jejich přístup k zákaznickému servisu.
Zjistěte, co chtějí vaši zákazníci
Na konferenci E-commerce day se zaměříme i na to, jak co nejlépe poznat své zákazníky. S expertkou na retenci Jindrou Svítkovou se podíváte na analýzu zákaznické cesty a využití komunity jako klíče k úspěchu. Ondřej Ratajský ze Smartemailingu a Michaela Trtíková Vojtková z Behavia ukážou na unikátní studii, jak přistupují jednotlivé generace k e-mailingu a Jaroslav Janíček se s vámi zaměří na psychologii cen i sílu slev.
A pokud chcete vidět výsledky 400-hodinového výzkumu s reálnými respondenty o tom, co nejvíce trápí zákazníky a jak prochází online nákupy, nenechte si ujít přednášku Jana Junka z Proof & Reason.
Budujte svou značku. Úspěšně a efektivně
Pro všechny, kteří se zajímají o posílení značky, jsme s Patrícii Šedivou připravili přednášku o spolupráci s médii a s Ivem Veselým o zapojení influencerů. Jan Kočenda odhalí AHA momenty, které jim v rámci budování značky změnily pravidla hry a Miroslav Budiš s Michalem Mervartem prozradí, jak do brandu chytře investovat. Příklady a strategie 100 (ne)úspěšných českých e-shopů vám na reálných datech představí Filip Svárovský z Tanganica.
A pokud ještě neznáte UGC, tedy obsah přímo od zákazníků zákazníkům, nevynechte ani přednášku Evy Čejkové. Ukáže vám, jak ho využít ke zvýšení konverzí i povědomí o značce.
Vylaďte své produkty do dokonalosti
Produkt, produkt a opět produkt. Na letošní E-commerce day na něj klademe velký důraz. Proč je tak důležitý? Proč a jak byste měli začít s vývojem toho vlastního? To vám řekne Marek Duračka. Jiří Guňka z MERGADO zas napoví, které produkty odstřihnout a kterým naopak věnovat extra pozornost.
No a pokud si chcete vlastní brandové produkty nechat vyrobit na zakázku třeba v Číně, zajděte si na skvělý workshop Jana Hebnara, kde prozradí i to, jak si vybrat spolehlivé výrobce či nejvýhodnější logistické cesty.
Staňte se top lídry. Díky manažerským dovednostem
Tři workshopy a tři řečníci, kteří inspirují vašeho vůdčího ducha k úspěchům ve vedení týmu. To jsou mentorka Jana Zajícová s tématem objevování potenciálu v lidech, expert na obchodní dovednosti Filip Soukup se zdůrazněním síly projektově zvládnutého obchodu a Daniel Matějka z ABRY s tématem řízení podniku ne podle pocitů, ale podle dat. Majitelé e-shopů a manažeři, rozhodně si je nenechte ujít.
Marketplaces vytvářejí 63 % přeshraničního obratu
Čtvrté vydaní studie Cross-Border Commerce Europe ukázalo, že loni vytvořil online přeshraniční trh v Evropě obrat 265 miliard eur. A téměř 2 třetiny z něj pochází z online tržišť. Právě pro zvyšující se důležitost marketplace je pro vás připravena hodinová panelová diskuze na téma “Konec e-commerce tak, jak ho známe: Vliv marketplace na budoucnost nakupování” s Janem Pípalem z AlzaTrade, Jiřím Cafourkem z Allgero, Petrem Pánkem, expertem na cenotvorbu, Lukášem Huňkou a Adamem Funiokem, experty na marketplace.
Společně se kromě jiného podívají na rozdíly mezi e-shopem a marketplace, na vhodné produkty pro tuto platformu a řesit budou otázky cenotvroby, inzerce i expanze či strategické přípravy na vstup včetně datové přípravy. Nenechte si ani vy ujít horké zprávy o tom, jak marketplace změní e-commerce a nákupní vzorce zákazníků.
Proč na E-commerce day 2024 nesmíte chybět
Protože pro svůj byznys prostě potřebujete získat náskok. Od zkušených odborníků i lídrů úspěšných e-shopů si přijdete na know-how, které sbírali léta, zachytíte nejnovější trendy a získáte cenné kontakty.
Čeká vás:
- 18 přednášek špičkových odborníků,
- 10 praktických workshopů,
- 1 panelová diskuze,
- více než 18 stánků v poradenské zóně,
- networking na afterparty,
- ZDARMA vstup pro e-shopaře.
Buďte u toho a přihlašte se včas. Minulé ročníky se rychle zaplnily.
Organizátorem E-commerce day pro malé a střední e-shopy je nezisková organizace GUG, které posláním je vzdělávat lidi v České republice. Konference vznikla z důvodu zajištění kvalitní oborově komunitní akce, které na Moravě nejsou příliš dostupné. Letos organizátoři pořádají první ročník i v Bratislavě.