Zajímá mě
9. května 2022
9. května 2022

Důležitá událost pro marketéry. Publicis kupuje analytickou společnost Profitero

2 min čtení

Francouzský L’usine digitale informoval o významné akvizici ve světě digitálního marketingu. Publicis Groupe získala společnost Profitero, která vyvinula řešení SaaS pro analýzu výkonnosti prodeje a marketingu. 

Ještě dokonalejší optimalizace výdajů na reklamu 

Publicis Groupe, třetí největší agenturní holdingová společnost podle tržeb, získala analytickou platformu Profitero, která pomáhá značkám optimalizovat výdaje na reklamu v elektronickém obchodu. 

Profitero bude v rámci Publicisu společností zaměřenou na produkty. Bryan Wiener, který nastoupil na pozici generálního ředitele v roce 2020, bude nadále vést tuto jednotku spolu s prezidentkou Sarah Hofstetterovou, která rovněž nastoupila v roce 2020. Kromě toho bude Wiener podléhat předsedovi představenstva a generálnímu řediteli Publicis Groupe Arthuru Sadounovi. Publicis získává 12letou společnost za zhruba 200 milionů USD. 

„Spojením sil poskytneme značkám první globální obchodní platformu, která využívá prediktivní inteligence k předvídání, aktivaci a automatizaci dalších nejlepších kroků k podpoře ziskového růstu,“ uvedl Wiener ve svém prohlášení. 

Tuto platformu využívají tisíce značek včetně společností L’Oréal, General Mills, KraftHeinz a Henkel.

Exponenciálně se rozšiřující elektronický obchod

Produkty a technologie společnosti Profitero spolu s jejími 300 globálními zaměstnanci rozšíří stávající obchodní kapacity Publicis Groupe na celém světě, což pomůže holdingu zvýšit online prodej svých klientů spojením čtyř strategických pilířů – lidí, produktů, umístění a platforem. 

Profitero v současnosti poskytuje informace o 4 000 značkách a 70 milionech produktů. 

Řešení společnosti Profitero pro elektronický obchod a multikanálovou analýzu v současnosti poskytují každý den přehled o 4 000 značkách a 70 milionech produktů na více než 700 webových stránkách maloobchodních prodejců ve více než 50 zemích, což značkám umožňuje předvídat a automatizovat jejich globální obchodní úsilí.

„Jsem velmi rád, že můžu přivítat Sarah, Bryana a jejich vynikající tým odborníků v rodině Publicis“ řekl Sadoun. „Je to to nejlepší z obou světů, protože si zachováváme svého podnikatelského ducha jako produktově orientovaná organizace a zároveň těžíme z rozmanitých dovedností a rozsahu Publicis Groupe,“ dodal Wiener.

Získej novinky jako první

Prihlásením sa do noviniek súhlasíš s ich odberom a týmto úprimným dokumentom, ktorý sme k ochrane osobných údajov pripravili.

Autor článku