2min. doba čtení

Důležitá událost pro marketéry. Publicis kupuje analytickou společnost Profitero

Francouzský L'usine digitale informoval o významné akvizici ve světě digitálního marketingu. Publicis Groupe získala společnost Profitero, která vyvinula řešení SaaS pro analýzu výkonnosti prodeje a marketingu. 

Důležitá událost pro marketéry. Publicis kupuje analytickou společnost Profitero

Ještě dokonalejší optimalizace výdajů na reklamu 

Publicis Groupe, třetí největší agenturní holdingová společnost podle tržeb, získala analytickou platformu Profitero, která pomáhá značkám optimalizovat výdaje na reklamu v elektronickém obchodu. 

Profitero bude v rámci Publicisu společností zaměřenou na produkty. Bryan Wiener, který nastoupil na pozici generálního ředitele v roce 2020, bude nadále vést tuto jednotku spolu s prezidentkou Sarah Hofstetterovou, která rovněž nastoupila v roce 2020. Kromě toho bude Wiener podléhat předsedovi představenstva a generálnímu řediteli Publicis Groupe Arthuru Sadounovi. Publicis získává 12letou společnost za zhruba 200 milionů USD. 

„Spojením sil poskytneme značkám první globální obchodní platformu, která využívá prediktivní inteligence k předvídání, aktivaci a automatizaci dalších nejlepších kroků k podpoře ziskového růstu,“ uvedl Wiener ve svém prohlášení. 

Tuto platformu využívají tisíce značek včetně společností L’Oréal, General Mills, KraftHeinz a Henkel.

Exponenciálně se rozšiřující elektronický obchod

Produkty a technologie společnosti Profitero spolu s jejími 300 globálními zaměstnanci rozšíří stávající obchodní kapacity Publicis Groupe na celém světě, což pomůže holdingu zvýšit online prodej svých klientů spojením čtyř strategických pilířů – lidí, produktů, umístění a platforem. 

Profitero v současnosti poskytuje informace o 4 000 značkách a 70 milionech produktů. 

Řešení společnosti Profitero pro elektronický obchod a multikanálovou analýzu v současnosti poskytují každý den přehled o 4 000 značkách a 70 milionech produktů na více než 700 webových stránkách maloobchodních prodejců ve více než 50 zemích, což značkám umožňuje předvídat a automatizovat jejich globální obchodní úsilí.

„Jsem velmi rád, že můžu přivítat Sarah, Bryana a jejich vynikající tým odborníků v rodině Publicis“ řekl Sadoun. „Je to to nejlepší z obou světů, protože si zachováváme svého podnikatelského ducha jako produktově orientovaná organizace a zároveň těžíme z rozmanitých dovedností a rozsahu Publicis Groupe,“ dodal Wiener.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Vrácení zboží v Německu se drží na 11 %
3min. doba čtení

Vrácení zboží v Německu se drží na 11 %

Pro hráče v oblasti elektronického obchodování je výzvou najít rovnováhu mezi vstřícností k zákazníkům a udržením návratnosti v rozumných mezích. Podle průzkumu německé digitální asociace Bitkom zákazníci nakupující online v Německu vracejí 11 % svých nákupů.

Přečíst článek
Český zákazník začíná být opět loajální, o to složitější ale je si jeho důvěru získat
5min. doba čtení

Český zákazník začíná být opět loajální, o to složitější ale je si jeho důvěru získat

Česká e-commerce se po dvou letech červených čísel opět nadechuje. Zákazníci ovšem byli nuceni přizpůsobit zdivočelé inflaci své rozpočty a nákupní zvyklosti – a řadu nových návyků si uchovají i letos, když očekávají reálný růst mezd. Skip Pay v rámci svého panelu pravidelně nakupujících zákazníků analyzoval spotřebitelské chování – zákazníci jsou připraveni být opět loajální, o […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+