1 min. doba čtení

Inovativní dropshipping a možnosti expanze jako přidaná hodnota fulfillmentu (Katalin Paál, Webshippy)

Country manažerka společnosti Webshippy pro Česko a Slovensko, Katalina Paál, nám v tomto rozhovoru přiblížila, jak funguje fulfillment pro malé i velké eshopy obecně, jaké jsou výhody této služby a také to, v čem vyniká právě Webshippy.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
|

   

V rozhovoru se dozvíte:

  • 00:20 Co je to fulfillment a proč vzniklo Webshippy?
  • 03:09 Jaká je technologie a chybovost této fulfillmentové služby?
  • 06:49 Jak funguje dropshipping od Webshippy?
  • 13:43 Jak dokáže fulfillment pomáhat při expanzi do zahraničí?
  • 18:28 Jak funguje „same day delivery“ od Webshippy?
  • 21:13 Co všechno je zpoplatněno ve službách fulfillmentu?
  • 24:39 Jak přistupuje Webshippy k ekologickým obalům?
  • 26:51 Od jaké velikosti eshopu se vyplatí fulfillment?
  • 28:01 Závěr

Rozhovor byl připraven ve spolupráci s firmou Webshippy.

Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Umí fulfillment zvýšit konverzní poměr? Jak na opravdu efektivní logistiku (Pavol Kohár, Špedka)
1 min. doba čtení

Umí fulfillment zvýšit konverzní poměr? Jak na opravdu efektivní logistiku (Pavol Kohár, Špedka)

Ať už prodáváte tisíce nebo jen desítky produktů, fulfillment může dávat smysl v každé fázi podnikání. Ušetření starostí s logistikou, balením či skladováním vám může uvolnit ruce pro důležitější úkoly. Jakou přidanou hodnotu má fakt, že je SpedDKa s.r.o. rodinná firma, zda díky nim můžete mít na e-shopu implementované všechny dopravce a při jak velkých […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
SEO vs SERP: Jak vypadá vyhledávání v roce 2025 a co to znamená pro SEO? (Adriana Sečkárová, SEOLINE)
2 min. doba čtení

SEO vs SERP: Jak vypadá vyhledávání v roce 2025 a co to znamená pro SEO? (Adriana Sečkárová, SEOLINE)

SEO se v roce 2025 zásadně mění – nestačí už být „první na Googlu“. Organické výsledky ustupují odpovědím generovaným umělou inteligencí, snippetům a reklamám. Konkurence roste a důraz se klade na autoritu značky, kvalitu obsahu a technické řešení webu. Úspěch dnes závisí na promyšlené strategii, důkladné analýze klíčových slov a schopnosti najít výklenkové příležitosti. Co […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+