2min. doba čtení

DPD otevírá pop-up prodejny s kávou a sušenkami

Německá zásilková společnost DPD spustila v Berlíně koncept vlastního obchodu. V první prodejně DPD Store si lidé mohou v příjemném prostředí vyzvednout nebo poslat zásilku, případně si dát kávu. V blízké budoucnosti se plánuje otevření dalších prodejen.

DPD otevírá pop-up prodejny s kávou a sušenkami

Mikrodepozitář a sklad

V obchodě DPD Store si spotřebitelé mohou po vzoru tradičních výdejních míst vyzvednout online objednávky a odeslat vrácené zboží nebo vlastní objednávky. Oproti jiným sběrným místům se liší především zkušenostmi a doplňkovými službami. Online nakupující mohou svou objednávku ihned rozbalit a vyzkoušet nebo otestovat. Najdou zde například fair trade kávu a bio občerstvení.

Prodejna slouží také jako mikrosklad, odkud se na elektrokolech rozváží zboží pro místní obyvatele. Spotřebitelé si mohou v obchodě také pronajmout skříňky nebo úložné prostory díky spolupráci s poskytovatelem samoobslužných úložišť Storebox. Zajímavou službou je opětovné použití kartonových krabic. Zákazníci, kteří chtějí odeslat své balíky, mohou použít kartonové krabice, které zbyly po jiných zákaznících.

“Všichni jsme se naučili oceňovat výhody online nakupování, ale známe také současné problémy. Zejména pokud jde o příjem zásilek, vracení zboží, manipulaci s ním a náročnou dopravu v centrech měst. Přesně tyto výzvy se snažíme řešit naším konceptem DPD Store a zároveň vytváříme novou značku a nový zážitek z nakupování,” uvedl v tiskové zprávě generální ředitel Eric Malitzke.

Inspirovala se DPD ve Finsku?

Obchod DPD navazuje na podobně koncipovaný obchod Box finské poštovní společnosti Posti v Helsinkách. Prodejna s luxusním butikovým vzhledem slouží nejen jako výdejní místo, ale také jako pop-up showroom mladých finských značek. Provozovně dominují velké stoly pro balení zásilek nebo vracení zboží a je zde k dispozici zkušebna pro vyzkoušení objednávek na místě. V recyklačním koutku mohou lidé zanechat své obaly, aby je ostatní mohli znovu použít.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
E-commerce se vrací k dlouhodobě udržitelnému růstu. Největší šanci prorazit mají prodejci vlastních výrobků
4min. doba čtení

E-commerce se vrací k dlouhodobě udržitelnému růstu. Největší šanci prorazit mají prodejci vlastních výrobků

Českou e-commerce, která v posledních dvou letech zaznamenala výrazný pokles, čeká letos oživení a návrat k udržitelnému růstu. Největší podíl na tržbách pochopitelně vykazuje dražší zboží z kategorií jako elektronika, nářadí či stavební materiály, jak vyplynulo z analýzy společnosti Upgates.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+