2min. doba čtení

DPD otevírá pop-up prodejny s kávou a sušenkami

Německá zásilková společnost DPD spustila v Berlíně koncept vlastního obchodu. V první prodejně DPD Store si lidé mohou v příjemném prostředí vyzvednout nebo poslat zásilku, případně si dát kávu. V blízké budoucnosti se plánuje otevření dalších prodejen.

DPD otevírá pop-up prodejny s kávou a sušenkami

Mikrodepozitář a sklad

V obchodě DPD Store si spotřebitelé mohou po vzoru tradičních výdejních míst vyzvednout online objednávky a odeslat vrácené zboží nebo vlastní objednávky. Oproti jiným sběrným místům se liší především zkušenostmi a doplňkovými službami. Online nakupující mohou svou objednávku ihned rozbalit a vyzkoušet nebo otestovat. Najdou zde například fair trade kávu a bio občerstvení.

Prodejna slouží také jako mikrosklad, odkud se na elektrokolech rozváží zboží pro místní obyvatele. Spotřebitelé si mohou v obchodě také pronajmout skříňky nebo úložné prostory díky spolupráci s poskytovatelem samoobslužných úložišť Storebox. Zajímavou službou je opětovné použití kartonových krabic. Zákazníci, kteří chtějí odeslat své balíky, mohou použít kartonové krabice, které zbyly po jiných zákaznících.

“Všichni jsme se naučili oceňovat výhody online nakupování, ale známe také současné problémy. Zejména pokud jde o příjem zásilek, vracení zboží, manipulaci s ním a náročnou dopravu v centrech měst. Přesně tyto výzvy se snažíme řešit naším konceptem DPD Store a zároveň vytváříme novou značku a nový zážitek z nakupování,” uvedl v tiskové zprávě generální ředitel Eric Malitzke.

Inspirovala se DPD ve Finsku?

Obchod DPD navazuje na podobně koncipovaný obchod Box finské poštovní společnosti Posti v Helsinkách. Prodejna s luxusním butikovým vzhledem slouží nejen jako výdejní místo, ale také jako pop-up showroom mladých finských značek. Provozovně dominují velké stoly pro balení zásilek nebo vracení zboží a je zde k dispozici zkušebna pro vyzkoušení objednávek na místě. V recyklačním koutku mohou lidé zanechat své obaly, aby je ostatní mohli znovu použít.

Sdílet článek
Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Třetina lidí chce, aby jim byla objednávka z e-shopu doručena ještě v den objednání. Generace Z je ještě náročnější
3min. doba čtení

Třetina lidí chce, aby jim byla objednávka z e-shopu doručena ještě v den objednání. Generace Z je ještě náročnější

Rychlost dodání zůstává jedním z hlavních argumentů pro výběr e-shopu, kde zákazník nakoupí. Očekávání nakupujících však stále ještě značně předbíhají realitu trhu. Přestože téměř třetina nakupujících by uvítala doručení do druhého dne, pouze 15 % nákupů tuto potřebu splňuje. Mladí lidé jsou ještě náročnější na rychlost. Podívejte se na výsledky našeho rozsáhlého průzkumu.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+