2 min. doba čtení

DPD otevírá pop-up prodejny s kávou a sušenkami

Německá zásilková společnost DPD spustila v Berlíně koncept vlastního obchodu. V první prodejně DPD Store si lidé mohou v příjemném prostředí vyzvednout nebo poslat zásilku, případně si dát kávu. V blízké budoucnosti se plánuje otevření dalších prodejen.

DPD otevírá pop-up prodejny s kávou a sušenkami

Mikrodepozitář a sklad

V obchodě DPD Store si spotřebitelé mohou po vzoru tradičních výdejních míst vyzvednout online objednávky a odeslat vrácené zboží nebo vlastní objednávky. Oproti jiným sběrným místům se liší především zkušenostmi a doplňkovými službami. Online nakupující mohou svou objednávku ihned rozbalit a vyzkoušet nebo otestovat. Najdou zde například fair trade kávu a bio občerstvení.

Prodejna slouží také jako mikrosklad, odkud se na elektrokolech rozváží zboží pro místní obyvatele. Spotřebitelé si mohou v obchodě také pronajmout skříňky nebo úložné prostory díky spolupráci s poskytovatelem samoobslužných úložišť Storebox. Zajímavou službou je opětovné použití kartonových krabic. Zákazníci, kteří chtějí odeslat své balíky, mohou použít kartonové krabice, které zbyly po jiných zákaznících.

„Všichni jsme se naučili oceňovat výhody online nakupování, ale známe také současné problémy. Zejména pokud jde o příjem zásilek, vracení zboží, manipulaci s ním a náročnou dopravu v centrech měst. Přesně tyto výzvy se snažíme řešit naším konceptem DPD Store a zároveň vytváříme novou značku a nový zážitek z nakupování,“ uvedl v tiskové zprávě generální ředitel Eric Malitzke.

Inspirovala se DPD ve Finsku?

Obchod DPD navazuje na podobně koncipovaný obchod Box finské poštovní společnosti Posti v Helsinkách. Prodejna s luxusním butikovým vzhledem slouží nejen jako výdejní místo, ale také jako pop-up showroom mladých finských značek. Provozovně dominují velké stoly pro balení zásilek nebo vracení zboží a je zde k dispozici zkušebna pro vyzkoušení objednávek na místě. V recyklačním koutku mohou lidé zanechat své obaly, aby je ostatní mohli znovu použít.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Jak automatizace od AN systems změnila expedici a řízení zásob v outdoorovém retailu
3 min. doba čtení

Jak automatizace od AN systems změnila expedici a řízení zásob v outdoorovém retailu

Největší outdoorový specialista v České republice HUDYsport se před deseti lety rozhodl pro modernizaci svých procesů. Ve spolupráci se společností AN systems nasadil v roce 2015 komplexní ERP systém, který propojil velkoobchod, maloobchod, e-shop a skladové hospodářství do jednoho funkčního celku. Výsledkem je efektivnější a rychlejší expedice, lepší řízení zásob a vyšší spokojenost zákazníků.

Viktor Veteška Viktor Veteška
CEO, An systems.sk, s.r.o.
Jak může AI změnit spolupráci s malými a středními tvůrci
3 min. doba čtení

Jak může AI změnit spolupráci s malými a středními tvůrci

Většina značek si pod spoluprací s influencerem stále představí klasický barter nebo placený post. Pravděpodobně na jeho vytvoření nějakou dobu čekaly, připomínkovaly ho a v pozadí bylo očekávání, že byl vytvořen manuálně. Jenže tvůrčí scéna se mění. Umělá inteligence už neformuje jen algoritmy platforem, ale i samotný obsah. Ačkoli v Česku a na Slovensku zatím […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Personalizace na plné obrátky: Jak AI mění digitální reklamu v reálném čase
5 min. doba čtení

Personalizace na plné obrátky: Jak AI mění digitální reklamu v reálném čase

Personalizace se stala normou, zároveň však u spotřebitelů roste poptávka po autentické a transparentní komunikaci. Zákazníci chtějí relevantní obsah, který působí přirozeně a nenarušuje jejich soukromí. Přehnaná personalizace může vzbuzovat nedůvěru, zatímco vyvážený přístup pomáhá budovat vztah se značkou.

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+