|
1 min. doba čtení

Dovoz z Asie není jen o Číně. Jaké jsou další příležitosti? (Michaela Královičová – Infinity Standard)

Produkty vyráběné v Asii jsou již jakýmsi standardem na našem trhu. Je to levnější i efektivnější, a proto tuto možnost využívá stále více prodejců. Ale není to jen o tom objednat si něco z Alibaby a prodávat to doma. Jako celý proces probíhá, proč je důležité mít na všechno certifikace a jak fungují asijské veletrhy nám do studia Ecommerce Bridge přišla popovídat Michaela Královičová, CEO Infinity Standard.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Poslechněte si náš obsah Jako podcast

V rozhovoru se dozvíte:

      • 01:36 V čem jsou lepší jiné asijské země oproti Číně?
      • 02:30 Je každá země specialista na něco jiného?
      • 05:16 Dá se to považovat za diverzifikaci, když nevyrábím jen v jedné zemi?
      • 08:16 Jaký je reálný benefit nákupu z jiných zemí než z Číny?
      • 09:45 Jak probíhá proces výběru výrobce?
      • 13:52 Které produkty musí mít při dovozu certifikaci?
      • 18:35 Proč by člověk měl využít služeb Infinity Standard?
      • 22:06 Kdy se už vyplatí dovoz řešit?
      • 23:23 Kdy se vyplatí vynechat z procesu vynechávat třetí strany?
      • 34:11 Měla by se na tvorbě obsahu podílet celá firma?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
E-commerce expanze v roce 2026. Jak vybrat podle potenciálu a ne pocitu (Roman Teuschel, eVisions)
7 min. doba čtení

E-commerce expanze v roce 2026. Jak vybrat podle potenciálu a ne pocitu (Roman Teuschel, eVisions)

Expanze e-shopu do zahraničí už dávno není jen o překladu webu. Úspěch v roce 2026 budou mít ti, kteří rozumí datům, investují do důvěry a mají trpělivost. Slovensko jako test, Polsko jako výzva a Německo jako cíl – tak vypadá cesta mnoha značek, které zjišťují, že marketplace není zázrak a rychlá vítězství neexistují. Tento rozhovor […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Nákupy v ChatGPT, nová pravidla pro Lead Ads, e-commerce se přesouvá do aplikací | MUDROVAČKA 10/2025
8 min. doba čtení

Nákupy v ChatGPT, nová pravidla pro Lead Ads, e-commerce se přesouvá do aplikací | MUDROVAČKA 10/2025

Umělá inteligence nakupuje za nás, Google umožňuje skrývat reklamy, loajalita mizí a TikTok se mění na cestovní kancelář. Nový díl Mudrovačky přináší nabitý přehled trendů, které mění online marketing a e-commerce od základů. Od revoluce v nákupech přes ChatGPT, nová pravidla Mety až po TikTok Travel Ads a růst marketplace platforem v segmentu DIY.

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Plug&Play AI finanční ředitel? Stojí zlomek a boostně jako top CFO (Tomáš Slebodník, Bridgit)
5 min. doba čtení

Plug&Play AI finanční ředitel? Stojí zlomek a boostně jako top CFO (Tomáš Slebodník, Bridgit)

Umělá inteligence už dávno není jen módní slovo, ale reálná pomoc i ve finančním řízení. V rozhovoru o systému Bridgit se dozvíte, jak může mít každá firma vlastního „virtuálního CFO“, který sleduje tržby, marže, cashflow a dokonce předpovídá problémy dřív, než vzniknou. Pokud vás zajímá, jak propojit data z e-shopu, marketingu a účetnictví do jednoho […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet