1 min. doba čtení

Dovoz z Asie není jen o Číně. Jaké jsou další příležitosti? (Michaela Královičová – Infinity Standard)

Produkty vyráběné v Asii jsou již jakýmsi standardem na našem trhu. Je to levnější i efektivnější, a proto tuto možnost využívá stále více prodejců. Ale není to jen o tom objednat si něco z Alibaby a prodávat to doma. Jako celý proces probíhá, proč je důležité mít na všechno certifikace a jak fungují asijské veletrhy nám do studia Ecommerce Bridge přišla popovídat Michaela Královičová, CEO Infinity Standard.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
|
Poslechněte si náš obsah Jako podcast

V rozhovoru se dozvíte:

      • 01:36 V čem jsou lepší jiné asijské země oproti Číně?
      • 02:30 Je každá země specialista na něco jiného?
      • 05:16 Dá se to považovat za diverzifikaci, když nevyrábím jen v jedné zemi?
      • 08:16 Jaký je reálný benefit nákupu z jiných zemí než z Číny?
      • 09:45 Jak probíhá proces výběru výrobce?
      • 13:52 Které produkty musí mít při dovozu certifikaci?
      • 18:35 Proč by člověk měl využít služeb Infinity Standard?
      • 22:06 Kdy se už vyplatí dovoz řešit?
      • 23:23 Kdy se vyplatí vynechat z procesu vynechávat třetí strany?
      • 34:11 Měla by se na tvorbě obsahu podílet celá firma?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Umí fulfillment zvýšit konverzní poměr? Jak na opravdu efektivní logistiku (Pavol Kohár, Špedka)
1 min. doba čtení

Umí fulfillment zvýšit konverzní poměr? Jak na opravdu efektivní logistiku (Pavol Kohár, Špedka)

Ať už prodáváte tisíce nebo jen desítky produktů, fulfillment může dávat smysl v každé fázi podnikání. Ušetření starostí s logistikou, balením či skladováním vám může uvolnit ruce pro důležitější úkoly. Jakou přidanou hodnotu má fakt, že je SpedDKa s.r.o. rodinná firma, zda díky nim můžete mít na e-shopu implementované všechny dopravce a při jak velkých […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
SEO vs SERP: Jak vypadá vyhledávání v roce 2025 a co to znamená pro SEO? (Adriana Sečkárová, SEOLINE)
2 min. doba čtení

SEO vs SERP: Jak vypadá vyhledávání v roce 2025 a co to znamená pro SEO? (Adriana Sečkárová, SEOLINE)

SEO se v roce 2025 zásadně mění – nestačí už být „první na Googlu“. Organické výsledky ustupují odpovědím generovaným umělou inteligencí, snippetům a reklamám. Konkurence roste a důraz se klade na autoritu značky, kvalitu obsahu a technické řešení webu. Úspěch dnes závisí na promyšlené strategii, důkladné analýze klíčových slov a schopnosti najít výklenkové příležitosti. Co […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+