|
1 min. doba čtení

Dokáže opravdu dobrá televizní reklama pomoci i čistě online byznysu? (Juraj Kruželák, GymBeam)

Jedno kolo, šest influencerů, mrazivé počasí a výsledky, které překvapily i samotnou značku. Jak se z obyčejného spotu stala kampaň, která zvýšila povědomí už tak známé značce? Pokud vás zajímá, kdy je ten správný moment pro brandovou bombu a co všechno je potřeba udělat, aby se televizní reklama skutečně vyplatila, určitě si pusťte celý rozhovor. Více informací nám poskytl Juraj Kruželák, Head of Brand GymBeam.

Adriana Hurbych Adriana Hurbych
👩‍🍼 | (ex)CMO @ Footshop & Queens, (ex)CMO @ EYERIM
Poslechněte si náš obsah Jako podcast

V rozhovoru se dozvíte:

  • 01:49 Plánovali od začátku využít v kampani svého influencera?
  • 04:21 Jak dlouho trvala celková kampaň a co s ní plánují dál?
  • 07:12 Jak dlouho trvá příprava takové brandové kampaně?
  • 09:29 Kdo všechno byl do procesu zapojený a jaký byl rozpočet?
  • 11:52 Podle čeho vybírali trhy určené pro kampaň?
  • 14:00 Jaká byla očekávání od kampaně?
  • 17:15 Srovnání této kampaně s předchozími?
  • 20:00 Ve které fázi by měl e-shop zvažovat brandovou kampaň?
  • 25:16 Jaké jsou plány v pokračování rozebírané kampaně?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Adriana Hurbych
👩‍🍼 | (ex)CMO @ Footshop & Queens, (ex)CMO @ EYERIM
Týdenní podcast UPdate
Podobné články
E-commerce expanze v roce 2026. Jak vybrat podle potenciálu a ne pocitu (Roman Teuschel, eVisions)
7 min. doba čtení

E-commerce expanze v roce 2026. Jak vybrat podle potenciálu a ne pocitu (Roman Teuschel, eVisions)

Expanze e-shopu do zahraničí už dávno není jen o překladu webu. Úspěch v roce 2026 budou mít ti, kteří rozumí datům, investují do důvěry a mají trpělivost. Slovensko jako test, Polsko jako výzva a Německo jako cíl – tak vypadá cesta mnoha značek, které zjišťují, že marketplace není zázrak a rychlá vítězství neexistují. Tento rozhovor […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Nákupy v ChatGPT, nová pravidla pro Lead Ads, e-commerce se přesouvá do aplikací | MUDROVAČKA 10/2025
8 min. doba čtení

Nákupy v ChatGPT, nová pravidla pro Lead Ads, e-commerce se přesouvá do aplikací | MUDROVAČKA 10/2025

Umělá inteligence nakupuje za nás, Google umožňuje skrývat reklamy, loajalita mizí a TikTok se mění na cestovní kancelář. Nový díl Mudrovačky přináší nabitý přehled trendů, které mění online marketing a e-commerce od základů. Od revoluce v nákupech přes ChatGPT, nová pravidla Mety až po TikTok Travel Ads a růst marketplace platforem v segmentu DIY.

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Plug&Play AI finanční ředitel? Stojí zlomek a boostně jako top CFO (Tomáš Slebodník, Bridgit)
5 min. doba čtení

Plug&Play AI finanční ředitel? Stojí zlomek a boostně jako top CFO (Tomáš Slebodník, Bridgit)

Umělá inteligence už dávno není jen módní slovo, ale reálná pomoc i ve finančním řízení. V rozhovoru o systému Bridgit se dozvíte, jak může mít každá firma vlastního „virtuálního CFO“, který sleduje tržby, marže, cashflow a dokonce předpovídá problémy dřív, než vzniknou. Pokud vás zajímá, jak propojit data z e-shopu, marketingu a účetnictví do jednoho […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet