2 min. doba čtení

Do diskusí na X zřejmě přibude další hodnotící funkce

X zkouší nové metody pro zlepšení online diskusí a přehodnocuje možnost hlasování. Upvotes a downvotes při odpovědích na příspěvky by podle něj mohly lépe seřadit angažovanost a zvýraznit nejdůležitější komentáře v každém vláknu.

Do diskusí na X zřejmě přibude další hodnotící funkce
Zdroj: Depositphotos

X testuje možnost downvote pro odpovědi na příspěvky, která umožňuje uživatelům poskytnout zpětnou vazbu na komentáře. Tuto funkci objevil v back-end kódu aplikace Aaron Perris a později ji potvrdil inženýr společnosti X Jay Baxter.

Systém snižování počtu hlasů je komplikovanější, než se na první pohled zdá. Podle Baxtera budou downvoty váženy na základě politických názorů uživatelů. To znamená, že downvoty budou mít významný vliv na komentář pouze tehdy, budou-li pocházet od uživatelů, kteří obvykle nesouhlasí s názorem komentáře. Cílem je zabránit uživatelům se specifickou ideologií nespravedlivě snižovat hodnocení komentářů, se kterými prostě nesouhlasí, a zajistit, aby se místo toho snižovalo hodnocení spamu a zavádějících komentářů.

„Poznámky komunity by nefungovaly dobře bez negativního hodnotícího signálu. Musíte je však používat rozumně. Pokud je naivně všechny sečtete, dostanete kolektivní myšlení jako na Redditu. Řešení: snižte hodnocení, jen pokud vidíte negativní hodnocení od lidí, kteří s tím obvykle nesouhlasí,“ vyjádřil se Baxter ve svém příspěvku.

Cílem je vytvořit systém bez politické zaujatosti. Měl by zajistit, že irelevantní a nepravdivé komentáře budou spíše odsunuty na konec seznamu, než aby se umlčely odlišné názory.

Přestože je tento experiment v počátečním stadiu a zatím nebyl potvrzen pro živé testování, představuje zajímavý přístup ke zlepšení zapojení v aplikaci a relevance obsahu. Správci sociálních médií by měli být v pozoru, protože další diskuse mohou být výrazně ovlivněny řízením interakcí uživatelů a hodnocením komentářů.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Moderování obsahu na TikToku: Nová data EU a jejich vliv na e-commerce
3 min. doba čtení

Moderování obsahu na TikToku: Nová data EU a jejich vliv na e-commerce

TikTok zveřejnil čtvrtou zprávu o transparentnosti podle Zákona o digitálních službách (DSA), která poskytuje jasnější pohled na praktiky moderace obsahu na této oblíbené sociální síti. Dokument mapuje období od července do prosince 2024 a přináší několik klíčových zjištění důležitých pro e-commerce strategie.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Yope: Nová aplikace, která dobývá srdce generace Z
4 min. doba čtení

Yope: Nová aplikace, která dobývá srdce generace Z

Sociální síť Yope se zaměřuje na soukromé sdílení fotografií ve skupinách. Mladí uživatelé ji rychle přijali a v současnosti si získává stále větší popularitu. Zároveň vzbuzuje velký zájem mezi venture kapitalisty. Aplikace se může pochlubit působivými čísly: denně ji využívá 800 tisíc aktivních uživatelů a měsíčně až 2,2 milionu.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Nová éra objevování: Proč TikTok zastiňuje tradiční vyhledávače?
3 min. doba čtení

Nová éra objevování: Proč TikTok zastiňuje tradiční vyhledávače?

Nejnovější údaje od společnosti Ipsos odhalují, že zákazníci používají video platformy jako TikTok při hledání nápadů pro své nákupy. Zjistilo se, že 3 ze 4 nakupujících na TikToku považují tuto platformu za nejrelevantnější při objevování nových značek a produktů. Tento výzkum se snaží dokázat, že tradiční vyhledávače již nejsou hlavním prostředkem, skrze který spotřebitelé objevují […]

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+