2min. doba čtení

Dnes je Valentýn. Jak vypadá online nakupování v Polsku?

Přestože naši sousedé na Valentýna nejčastěji nakupují květiny, čokoládu, parfémy a kosmetiku, majitelé erotických obchodů tvrdí, že kolem 14. února je v jejich obchodech poměrně rušno.

Dnes je Valentýn. Jak vypadá online nakupování v Polsku?

Konzervativní Poláci otevřeně o sexualitě

“Poláci jsou stále otevřenější tématům spojeným se sexualitou, hledají nové informace, zkušenosti a doplňky. Dnes jsou sexshopy spojovány nejen se sexuálními hračkami, ale také se sexuální výchovou,” říká Marta Mielniczuk ze sexshopu Pleasure v Gdyni.

Podle údajů společnosti Glovo jsou v Polsku nejčastěji objednávanými produkty intimní spreje, kondomy, oboustranné masturbátory a lubrikanty na vodní bázi. Celosvětově jsou však stále nejoblíbenější masážní přístroje a vibrátory.

Květiny jsou stále TOP

I přes rostoucí oblibu erotických pomůcek jsou květiny nejčastějším valentýnským dárkem. V loňském roce dodala společnost Glovo na Valentýna o více než 800 % více květin než před dvěma lety. Dopoledne mezi 9:00 a 10:00 doručila společnost více než 30 kytic za minutu. Ačkoli je online objednávání květin prostřednictvím aplikací na vzestupu, stále převažuje přímé doručování z květinářství. Není překvapením, že většina objednávek pochází z velkých měst, jako je Varšava nebo Krakov.

Nejdražší “kytice”, kterou společnost doručila na Valentýna, stála téměř 1 000 eur a obsahovala 150 rudých růží, dvě další menší kytice, dva balonky ve tvaru srdce, jahody a čokoládu. Podle průzkumu Paypo 2023 provedeného na platformě Omnisurv by IQS se letos většina Poláků rozhodne pro dárek v cenovém rozmezí 15 až 40 eur. Podle společnosti jsou muži v tomto ohledu štědřejší – 13 % z nich utratí za valentýnský dárek 40 až 130 eur.

Přejeme všem našim čtenářům hodně lásky. Dámy a pánové, užijte si den ?

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Vrácení zboží v Německu se drží na 11 %
3min. doba čtení

Vrácení zboží v Německu se drží na 11 %

Pro hráče v oblasti elektronického obchodování je výzvou najít rovnováhu mezi vstřícností k zákazníkům a udržením návratnosti v rozumných mezích. Podle průzkumu německé digitální asociace Bitkom zákazníci nakupující online v Německu vracejí 11 % svých nákupů.

Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+