2min. doba čtení

Dnes je Valentýn. Jak vypadá online nakupování v Polsku?

Přestože naši sousedé na Valentýna nejčastěji nakupují květiny, čokoládu, parfémy a kosmetiku, majitelé erotických obchodů tvrdí, že kolem 14. února je v jejich obchodech poměrně rušno.

Dnes je Valentýn. Jak vypadá online nakupování v Polsku?

Konzervativní Poláci otevřeně o sexualitě

“Poláci jsou stále otevřenější tématům spojeným se sexualitou, hledají nové informace, zkušenosti a doplňky. Dnes jsou sexshopy spojovány nejen se sexuálními hračkami, ale také se sexuální výchovou,” říká Marta Mielniczuk ze sexshopu Pleasure v Gdyni.

Podle údajů společnosti Glovo jsou v Polsku nejčastěji objednávanými produkty intimní spreje, kondomy, oboustranné masturbátory a lubrikanty na vodní bázi. Celosvětově jsou však stále nejoblíbenější masážní přístroje a vibrátory.

Květiny jsou stále TOP

I přes rostoucí oblibu erotických pomůcek jsou květiny nejčastějším valentýnským dárkem. V loňském roce dodala společnost Glovo na Valentýna o více než 800 % více květin než před dvěma lety. Dopoledne mezi 9:00 a 10:00 doručila společnost více než 30 kytic za minutu. Ačkoli je online objednávání květin prostřednictvím aplikací na vzestupu, stále převažuje přímé doručování z květinářství. Není překvapením, že většina objednávek pochází z velkých měst, jako je Varšava nebo Krakov.

Nejdražší “kytice”, kterou společnost doručila na Valentýna, stála téměř 1 000 eur a obsahovala 150 rudých růží, dvě další menší kytice, dva balonky ve tvaru srdce, jahody a čokoládu. Podle průzkumu Paypo 2023 provedeného na platformě Omnisurv by IQS se letos většina Poláků rozhodne pro dárek v cenovém rozmezí 15 až 40 eur. Podle společnosti jsou muži v tomto ohledu štědřejší – 13 % z nich utratí za valentýnský dárek 40 až 130 eur.

Přejeme všem našim čtenářům hodně lásky. Dámy a pánové, užijte si den ?

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Kritický pohled na digitalizaci ze strany OSN
3min. doba čtení

Kritický pohled na digitalizaci ze strany OSN

V době, kdy digitální transformace mění podobu globální ekonomiky, se stále častěji zkoumají důsledky tohoto rychlého posunu pro životní prostředí. Zpráva o digitální ekonomice, za kterou stojí OSN, se zaměřuje na tento zásadní problém a zdůrazňuje potřebu vyvážit technologický pokrok s udržitelností životního prostředí.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Podvodní hry na Shein? Společnost se musí odpovídat EU
3min. doba čtení

Podvodní hry na Shein? Společnost se musí odpovídat EU

Čínský prodejce rychlé módy Shein zaznamenal obrovský růst a očekává se, že ještě letos vstoupí na londýnskou burzu. Evropští úředníci jsou však znepokojeni agresivními strategiemi společnosti v oblasti oslovování zákazníků. Jednou z nich je hra Shein, která poskytuje bezplatné produkty výměnou za doporučení nových uživatelů do aplikace.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+