Charita s pomocí NFT
Dm drogerie markt je německý drogistický řetězec a od 25. listopadu nabízí šest virtuálních obrazů ze své kolekce “Múzy inspirace”, která je součástí kampaně “Zažijte sílu inspirace” a vybízí lidi, aby se odvážili vybočit ze zajetých kolejí. Prodej uměleckých děl NFT bude probíhat online na adrese www.dm-muzy.cz a výtěžek bude v rámci akce Giving Friday věnován na pomoc lidem v obtížných sociálních situacích.
“Pro podzimní kampaň vznikne šest ilustrací, které jsme nazvali Múzy přírody, lásky, krásy, empatie, umění a spirituality. Tyto práce odrážejí hodnoty dm. Cílem je podpořit vnímání značky jako nositele těchto pozitivních vlastností,” vysvětluje koncept Jiří Peroutka, manažer komunikace společnosti.
Ilustrace ze sbírky Muse of Inspiration budou vydány v limitované edici sta digitálních děl napsaných na blockchainu. Každý NFT má svou sběratelskou hodnotu, ale jejich budoucí majitelé získají také kopii díla v tiskové kvalitě, další ceny a možnost vyhrát podepsanou kopii své múzy.
“Jsme si vědomi toho, že pojmy jako NFT, kryptoměny, web3 a metaverse jsou běžnému člověku poměrně vzdálené a raději se jim vyhýbá. Proto jsme ve spolupráci se spoluzakladatelkami platformy Girls in the Crypt připravili sérii videí, která vysvětlují, jak se v tomto fascinujícím novém světě orientovat a jak začít nové technologie snadno používat. Kromě toho chceme pro naše zákazníky připravit takové podmínky, aby si mohli Muse snadno zakoupit, a proto bude možné za něj zaplatit klasickou platební kartou,” dodává Peroutka.
Spojení společnosti NFT s charitativní akcí Giving Friday rozšiřuje charitativní aktivity sítě drogerií. V tento den také věnuje 5 % z celkového obratu všech svých prodejen, internetového obchodu dm.cz a nákupů přes aplikaci Moje dm na dobročinné účely.