2 min. doba čtení

Dm drogerie markt vstupuje do světa NFT

Od 25. listopadu bude Dm drogerie markt nabízet vlastní kolekci NFT "Muses of Inspiration". Informace přinesl magazín mediaguru.cz

Dm drogerie markt vstupuje do světa NFT

Charita s pomocí NFT

Dm drogerie markt je německý drogistický řetězec a od 25. listopadu nabízí šest virtuálních obrazů ze své kolekce „Múzy inspirace“, která je součástí kampaně „Zažijte sílu inspirace“ a vybízí lidi, aby se odvážili vybočit ze zajetých kolejí. Prodej uměleckých děl NFT bude probíhat online na adrese www.dm-muzy.cz a výtěžek bude v rámci akce Giving Friday věnován na pomoc lidem v obtížných sociálních situacích.

„Pro podzimní kampaň vznikne šest ilustrací, které jsme nazvali Múzy přírody, lásky, krásy, empatie, umění a spirituality. Tyto práce odrážejí hodnoty dm. Cílem je podpořit vnímání značky jako nositele těchto pozitivních vlastností,“ vysvětluje koncept Jiří Peroutka, manažer komunikace společnosti.

zdroj: dm-muzy.cz

Ilustrace ze sbírky Muse of Inspiration budou vydány v limitované edici sta digitálních děl napsaných na blockchainu. Každý NFT má svou sběratelskou hodnotu, ale jejich budoucí majitelé získají také kopii díla v tiskové kvalitě, další ceny a možnost vyhrát podepsanou kopii své múzy.

„Jsme si vědomi toho, že pojmy jako NFT, kryptoměny, web3 a metaverse jsou běžnému člověku poměrně vzdálené a raději se jim vyhýbá. Proto jsme ve spolupráci se spoluzakladatelkami platformy Girls in the Crypt připravili sérii videí, která vysvětlují, jak se v tomto fascinujícím novém světě orientovat a jak začít nové technologie snadno používat. Kromě toho chceme pro naše zákazníky připravit takové podmínky, aby si mohli Muse snadno zakoupit, a proto bude možné za něj zaplatit klasickou platební kartou,“ dodává Peroutka.

Spojení společnosti NFT s charitativní akcí Giving Friday rozšiřuje charitativní aktivity sítě drogerií. V tento den také věnuje 5 % z celkového obratu všech svých prodejen, internetového obchodu dm.cz a nákupů přes aplikaci Moje dm na dobročinné účely.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Není to jen postavička. Průzkum ukazuje 5 důvodů, proč maskot v e-commerce funguje
3 min. doba čtení

Není to jen postavička. Průzkum ukazuje 5 důvodů, proč maskot v e-commerce funguje

Značky bojují o každou sekundu pozornosti. Sázet na výhodnou cenu či poutavý claim nemusí stačit. A z dlouhodobého hlediska se to určitě nevyplatí. Lidé si pamatují příběhy, emoce a především tváře. I když jsou animované. Právě to dělá z maskota nenápadného, ale velmi účinného hráče v marketingové strategii. Podle nejnovějšího průzkumu MNForce hraje maskot při […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+