1 min. doba čtení

DIY sektor v pohybu – očekává se růst hodnoty trhu

Sektor DIY v Evropě v loňském roce dosáhl hodnoty 368 miliard eur, přičemž e-commerce tvořilo 56 miliard eur z celkových tržeb (15,2 %). I v tomto prostředí roste online konkurence.

DIY sektor v pohybu – očekává se růst hodnoty trhu
Zdroj: Depositphotos

Společnost Cross-Border Commerce Europe ve své zprávě očekává, že celkový maloobchodní trh DIY v Evropě bude každoročně růst o 1,25 % a do roku 2025 dosáhne hodnoty 380 miliard eur. Stále však dochází ke stagnaci trhu v důsledku makroekonomických poklesů a inflace.

“Jedním z faktorů nárůstu e-commerce je zvýšený tržní podíl čistě online konkurentů, což přimělo tradiční prodejce domácích potřeb upřednostnit své strategie přeshraničního elektronického obchodu,” uvádí zpráva.

Týdenní podcast UPdate

Očekává se, že online prodej v Evropě v segmentu DIY vzroste do roku 2025 o 18 % a dosáhne hodnoty 66 miliard eur. Růst je podpořen online tržištěmi a specializovanými online e-shopy pro kutily. Minulý rok zaznamenal přeshraniční DIY trh podíl ve výši 23,5 %, což představuje 13,25 miliardy eur.

Očekává se, že do roku 2025 dosáhne přeshraniční podíl na trhu domácí kutily 30 %, přičemž hodnota prodeje dosáhne 19,8 miliardy eur.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Proč by e-shopy neměly ignorovat YouTube Shorts?
3 min. doba čtení

Proč by e-shopy neměly ignorovat YouTube Shorts?

Krátký videoobsah je silným marketingovým nástrojem s reálným dopadem na prodej. Platformy jako TikTok a Instagram sice nastavily určitý standard, ale YouTube Shorts si teprve hledá cestu do marketingových strategií značek. Mnoho inzerentů dosud nevyužilo potenciál tohoto formátu. Podle zprávy eMarketer mohou právě krátká videa na YouTube nabídnout značkám výjimečnou příležitost k budování vztahů se […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Google Tag Manager mění způsob načítání značek. Co to znamená pro e-commerce?
3 min. doba čtení

Google Tag Manager mění způsob načítání značek. Co to znamená pro e-commerce?

Přišel vám e-mail o tom, že se od 10. dubna 2025 změní způsob, jakým Google Tag Manager (GTM) načítá značky Google Ads a Floodlight? Tato aktualizace může ovlivnit měření konverzí, remarketing a způsob, jakým spravujete značky v GTM. Co přesně se mění, proč k tomu dochází a co byste měli podniknout? Pojďme se na to […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+