3 min. doba čtení

Digitální klon: Jak inspiruje mladé ke změně?

Iniciativa Teach, známá svou snahou podpořit mladé lidi při vstupu do školství, zažila letos revoluční změnu v komunikaci. Kampaň Teach Next, která získala ocenění v kategorii Digital na Young Lions 2024, spojila originální kreativitu a technologickou inovativnost, aby ukázala mladým absolventům, že jejich budoucnost může být opravdu v jejich rukou.

Janka Szabová Janka Szabová
Head of Performance
Digitální klon: Jak inspiruje mladé ke změně?
Zdroj: spravazbuducnosti.sk

Prolomení bariér digitální kreativitou

Klíčovým cílem kampaně bylo přilákat čerstvé absolventy do programu Teach Next a překonat jejich skepticismus vůči práci ve školství. Tato generace často čelí existenční otázce: „Kde se vidíš za pět let?“. Teach se rozhodl nabídnout odpověď formou digitálního dvojníka – personalizovaného videa, které ukazuje, jak se absolvent díky programu může rozvíjet a získat cenné dovednosti.

Tato jedinečná myšlenka se stala realitou v podobě kampaňového webu, kde interaktivní formulář shromáždil vstupní data od cílové skupiny, která byla následně použita k generování personalizovaného videa s digitálním dvojníkem. Ten vyprávěl o svých zkušenostech z programu Teach Next.

Od myšlenky k výsledkům – klíčová role digitálních agentur

Za kreativním konceptem stojí agentura TRIAD, která pro Teach navrhla celé řešení. Jejich myšlenka digitálního dvojníka ukazuje na aktuální trendy – díky AI se mladí mohli doslova „vidět“ ve své budoucnosti a přesně to byla odpověď, kterou hledali. Posláním digitální agentury dabl. bylo zajistit, aby se tato inovativní kreativita dostala ke správným lidem prostřednictvím pečlivě zvolené distribuční strategie.

  • V dabl. jsme kampaň nasadili na různé platformy, včetně stálic jako Meta či Google Ads.
  • Klíčové však byly méně tradiční kanály RTB a TikTok, které mnohé agentury zatím nemají ve svém portfoliu.
  • Vzhledem k tomu, že v počáteční fázi bylo cílem především rozšířit povědomí o kampani a maximalizovat její dosah, samozřejmě s dodržením kritérií pro cílovou skupinu, zahrnuli jsme je do strategie.
  • TikTok, známý svou schopností oslovit mladší generaci, poskytuje ideální prostor pro šíření kreativního obsahu tohoto formátu.
  • RTB (Real-Time Bidding) nám naopak umožňuje přesné cílení na specifické segmenty publika, a to v reálném čase, což zvyšuje efektivitu investovaného rozpočtu.

Zdroj: spravazbuducnosti.sk

Kampaň Teach Next nabírá na síle

Nová kreativní kampaň Teach Next je sice teprve na začátku své cesty, ale už nyní se těší zájmu mladých lidí, kteří mají odhodlání přispět k pozitivním změnám ve školství. Tento jedinečný přístup ukazuje, že moderní technologie a promyšlená kreativita mohou být silným nástrojem pro řešení velkých společenských výzev.

Chcete-li efektivně šířit podobné inovativní kampaně a proměnit své nápady ve skutečnost, neváhejte nás kontaktovat. Rádi vám pomůžeme vytvořit digitální strategie, které osloví a podnítí ty správné lidi.

Jak na to s dabl.
Sdílet článek
Janka Szabová
Head of Performance

Janka je zkušená PPC specialistka, která získala hloubkové znalosti fungování reklamních systémů od odborníků, různých technologických firem a nástrojů ze slovenského onlinu. Tato nevšední kombinace znalostí z každé strany jí nyní pomáhá vést tým PPC specialistů a přinášet klientům ty nejlepší možné výsledky.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
TikTok posiluje trh automotive marketingu
4 min. doba čtení

TikTok posiluje trh automotive marketingu

Rostoucí náklady na digitální reklamu a změny v chování spotřebitelů nutí automobilové značky hledat nové způsoby, jak efektivně oslovit kupující. TikTok se proto rozhodl vstoupit do světa automobilové reklamy s TikTok Automotive Ads – novým nástrojem, který má pomoci prodejcům a výrobcům aut spojit se s potenciálními kupujícími. Tento krok naznačuje, že TikTok chce konkurovat […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+