Společnost DHL eCommerce vytvořila nejhustší síť v Evropě
DHL eCommerce, specialista na logistiku elektronického obchodu v rámci skupiny DHL, se oficiálně rozrostl na 100 000. přístupový bod, čímž vytvořil největší a nejhustší síť v Evropě. Slavnostní otevření tohoto 100 000. sběrného místa se uskutečnilo ve Varšavě v Polsku. Tato přístupová místa jsou známá jako ServicePointy neboli poštovní schránky, kde mohou zákazníci společnosti DHL eCommerce odesílat, přijímat nebo vyzvedávat své zásilky. Tato síť v současné době pokrývá 28 zemí Evropy a částečně těží ze synergií se sesterskými divizemi DHL Express a Post + Parcel Germany.
“Naším cílem v DHL eCommerce je poskytovat zákazníkům spolehlivé, cenově dostupné a udržitelné doručovací služby v oblasti elektronického obchodu, protože ti jsou středobodem všeho, co děláme,” říká Pablo Ciano, generální ředitel DHL eCommerce. “Díky téměř neomezenému potenciálu růstu působíme v jednom z nejzajímavějších segmentů tohoto odvětví. Klíčem k dosažení našich cílů však bude to, jak tento potenciál využijeme. Nyní je čas investovat a růst,” dodává Pablo Ciano.
Využití synergií
S rostoucím počtem aktivních zákazníků elektronického obchodu v Evropě roste také poptávka po místech pro vyzvedávání a doručování zásilek v městských a metropolitních oblastech. Hustá síť přístupových míst zároveň hraje klíčovou roli pro malé i velké trhy elektronického obchodování při zajišťování komplexní a pohodlné logistiky vracení zásilek pro jejich zákazníky.
Například v Polsku vytvořila společnost DHL eCommerce společný podnik s Cainiao, logistickou odnoží společnosti Alibaba, a vytvořila tak největší síť OOH v zemi. K dalšímu rozšíření evropské sítě DHL eCommerce přispěje také nedávno podepsaná dohoda o převzetí společnosti MNG Kargo v Turecku a spolupráce s Poste Italiane v Itálii.