2min. doba čtení

DHL eCommerce otevírá 100 000. sběrné místo v Evropě

Na některých evropských trzích se již více než 25 % objemu zásilek DHL eCommerce doručuje do hotspotů nebo balíkomatů.

DHL eCommerce otevírá 100 000. sběrné místo v Evropě

Společnost DHL eCommerce vytvořila nejhustší síť v Evropě

DHL eCommerce, specialista na logistiku elektronického obchodu v rámci skupiny DHL, se oficiálně rozrostl na 100 000. přístupový bod, čímž vytvořil největší a nejhustší síť v Evropě. Slavnostní otevření tohoto 100 000. sběrného místa se uskutečnilo ve Varšavě v Polsku. Tato přístupová místa jsou známá jako ServicePointy neboli poštovní schránky, kde mohou zákazníci společnosti DHL eCommerce odesílat, přijímat nebo vyzvedávat své zásilky. Tato síť v současné době pokrývá 28 zemí Evropy a částečně těží ze synergií se sesterskými divizemi DHL Express a Post + Parcel Germany.

“Naším cílem v DHL eCommerce je poskytovat zákazníkům spolehlivé, cenově dostupné a udržitelné doručovací služby v oblasti elektronického obchodu, protože ti jsou středobodem všeho, co děláme,” říká Pablo Ciano, generální ředitel DHL eCommerce. “Díky téměř neomezenému potenciálu růstu působíme v jednom z nejzajímavějších segmentů tohoto odvětví. Klíčem k dosažení našich cílů však bude to, jak tento potenciál využijeme. Nyní je čas investovat a růst,” dodává Pablo Ciano.

Týdenní podcast UPdate

Využití synergií

S rostoucím počtem aktivních zákazníků elektronického obchodu v Evropě roste také poptávka po místech pro vyzvedávání a doručování zásilek v městských a metropolitních oblastech. Hustá síť přístupových míst zároveň hraje klíčovou roli pro malé i velké trhy elektronického obchodování při zajišťování komplexní a pohodlné logistiky vracení zásilek pro jejich zákazníky.

Například v Polsku vytvořila společnost DHL eCommerce společný podnik s Cainiao, logistickou odnoží společnosti Alibaba, a vytvořila tak největší síť OOH v zemi. K dalšímu rozšíření evropské sítě DHL eCommerce přispěje také nedávno podepsaná dohoda o převzetí společnosti MNG Kargo v Turecku a spolupráce s Poste Italiane v Itálii.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Velký test logistiky: Kolik e-shopů nabízí dopravu zdarma a jak rychle doručují své objednávky?
8min. doba čtení

Velký test logistiky: Kolik e-shopů nabízí dopravu zdarma a jak rychle doručují své objednávky?

Zákaznickou zkušenost nakupujících na e-shopech ovlivňuje řada faktorů. Z velké části do ní promlouvá uživatelská přívětivost nákupních košíků, úroveň logistiky, či zákaznická podpora při vrácení zboží. Jak si v těchto oblastech stojí české e-shopy? Společnosti Shopsys, Skladon a Retino tak již druhý rok po sobě uskutečnily v předvánoční špičce Velký test logistiky, který mapuje standard […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+