1 min. doba čtení

Definitivní konec. Elon Musk oznámil rezignaci na post šéfa Twitteru.

Musk koupil Twitter loni v říjnu za zhruba 44 miliard dolarů. Opakovaně však zdůraznil, že nezůstane jeho šéfem natrvalo.

Definitivní konec. Elon Musk oznámil rezignaci na post šéfa Twitteru.

Výměna proběhne za šest týdnů

Americký miliardář Elon Musk ve čtvrtek večer na Twitteru oznámil, že brzy odstoupí z funkce šéfa Twitteru. Zároveň uvedl, že jméno jeho nástupce, který nastoupí zhruba za šest týdnů, je již známo. Kdo jím bude, však neprozradil.

Na Twitteru dodal, že jeho role se v budoucnu změní na technologického ředitele a bude se více věnovat oblastem, jako jsou produkty a software.

Elon Musk koupil sociální síť Twitter loni v říjnu za zhruba 44 miliard dolarů a od té doby stojí v jejím čele. Opakovaně však zdůraznil, že nezůstane jejím šéfem natrvalo. V prosinci uvedl, že odstoupí, jakmile najde náhradu. V únoru pak oznámil, že chce najít nového šéfa „pravděpodobně do konce roku“.

Credit: Trend

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Jak automatizace od AN systems změnila expedici a řízení zásob v outdoorovém retailu
3 min. doba čtení

Jak automatizace od AN systems změnila expedici a řízení zásob v outdoorovém retailu

Největší outdoorový specialista v České republice HUDYsport se před deseti lety rozhodl pro modernizaci svých procesů. Ve spolupráci se společností AN systems nasadil v roce 2015 komplexní ERP systém, který propojil velkoobchod, maloobchod, e-shop a skladové hospodářství do jednoho funkčního celku. Výsledkem je efektivnější a rychlejší expedice, lepší řízení zásob a vyšší spokojenost zákazníků.

Viktor Veteška Viktor Veteška
CEO, An systems.sk, s.r.o.
Jak může AI změnit spolupráci s malými a středními tvůrci
3 min. doba čtení

Jak může AI změnit spolupráci s malými a středními tvůrci

Většina značek si pod spoluprací s influencerem stále představí klasický barter nebo placený post. Pravděpodobně na jeho vytvoření nějakou dobu čekaly, připomínkovaly ho a v pozadí bylo očekávání, že byl vytvořen manuálně. Jenže tvůrčí scéna se mění. Umělá inteligence už neformuje jen algoritmy platforem, ale i samotný obsah. Ačkoli v Česku a na Slovensku zatím […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Personalizace na plné obrátky: Jak AI mění digitální reklamu v reálném čase
5 min. doba čtení

Personalizace na plné obrátky: Jak AI mění digitální reklamu v reálném čase

Personalizace se stala normou, zároveň však u spotřebitelů roste poptávka po autentické a transparentní komunikaci. Zákazníci chtějí relevantní obsah, který působí přirozeně a nenarušuje jejich soukromí. Přehnaná personalizace může vzbuzovat nedůvěru, zatímco vyvážený přístup pomáhá budovat vztah se značkou.

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+