1min. doba čtení

Definitivní konec. Elon Musk oznámil rezignaci na post šéfa Twitteru.

Musk koupil Twitter loni v říjnu za zhruba 44 miliard dolarů. Opakovaně však zdůraznil, že nezůstane jeho šéfem natrvalo.

Definitivní konec. Elon Musk oznámil rezignaci na post šéfa Twitteru.

Výměna proběhne za šest týdnů

Americký miliardář Elon Musk ve čtvrtek večer na Twitteru oznámil, že brzy odstoupí z funkce šéfa Twitteru. Zároveň uvedl, že jméno jeho nástupce, který nastoupí zhruba za šest týdnů, je již známo. Kdo jím bude, však neprozradil.

Na Twitteru dodal, že jeho role se v budoucnu změní na technologického ředitele a bude se více věnovat oblastem, jako jsou produkty a software.

Elon Musk koupil sociální síť Twitter loni v říjnu za zhruba 44 miliard dolarů a od té doby stojí v jejím čele. Opakovaně však zdůraznil, že nezůstane jejím šéfem natrvalo. V prosinci uvedl, že odstoupí, jakmile najde náhradu. V únoru pak oznámil, že chce najít nového šéfa “pravděpodobně do konce roku”.

Credit: Trend

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Počet e-shopů roste. Od ledna jich přibylo o třetinu více než loni
3min. doba čtení

Počet e-shopů roste. Od ledna jich přibylo o třetinu více než loni

V lednu zaznamenala česká e-commerce scéna výrazný nárůst nových internetových obchodů, kdy meziročně vzrostl jejich počet o 30 %. Čelo kategorií letos opanoval segment hobby s 18% podílem na nově vzniklých e-shopech. Následují dlouhodobě oblíbené segmenty oblečení a potraviny. Odborníci také zejména v poslední době registrují zvýšený zájem majitelů kamenných prodejen o vstup do online […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Temu a další zahraniční obři zdražují reklamu českým e-shopům, těm klesá průměrná objednávka
2min. doba čtení

Temu a další zahraniční obři zdražují reklamu českým e-shopům, těm klesá průměrná objednávka

Česká e-commerce se postupně vzpamatovává z loňských poklesů, přesto se pořád potýká s několika problémy. Nedávný příchod zahraničních gigantů na český trh znamená nejen větší konkurenci, ale i drahou online reklamu. Především menší e-shopy bez marketingových agentur a specialistů mají situaci o to těžší.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+