1 min. doba čtení

Dává eshopům smysl TV reklama? Kdy by se do ní měli pustit? (Jakub Kováč, JANDL)

Marketingový stratég z agentury JANDL, Jakub Kováč, nám v této části magazínu Ecommerce Bridge vyprávěl, jak se dělají reklamní kampaně v televizi a zda je tento kanál vhodný i pro internetové obchody.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
|
Poslechněte si náš obsah Jako podcast

V rozhovoru se dozvíte:

  • 01:17 Je pravda, že televize dnes nemají dostatek prostoru pro reklamu?
  • 03:52 Jaký je rozdíl mezi reklamou napr. na YouTube a lineární televizí?
  • 08:40 Trpí dnes všechny reklamní kanály kvůli sílícím online kampaním?
  • 12:34 Kdy a jak se dostal ecommerce do televizní reklamy?
  • 15:25 Jak se vyhodnocuje efektivnost reklamy v televizi?
  • 18:34 Kdy by měl eshop začít zvažovat televizní reklamu?
  • 23:12 Jaký je postup, když si chcete koupit reklamu v televizi?
  • 28:22 Na kolik vás vyjde mediální spend v televizi?
  • 32:15 Jak funguje nákup reklamy v menších televizích?
  • 37:08 Můžete si koupit reklamu v TV i v konkrétním vysílacím slotu?
  • 44:00 Kolik stojí první reklamní spot po televizních novinách?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Proč se za pár písmen platí jako za luxusní vilu? Výroční zpráva internetu 2024 (Peter Bíro, SK-NIC)
1 min. doba čtení

Proč se za pár písmen platí jako za luxusní vilu? Výroční zpráva internetu 2024 (Peter Bíro, SK-NIC)

Jak si stojí Slovensko v online prostoru a co nás čeká v roce 2025? V rozhovoru se dozvíte, proč se počet e-shopů snížil, i když trh rostl, jakou hodnotu mají vzácné domény a proč je kybernetická bezpečnost stále problém. Probereme také vliv umělé inteligence na trh práce a její rizika při šíření dezinformací. Dotkneme se […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Sociální sítě a AI? Už to není jen o obrázcích a statusech (Peter Šebo, PS:Digital)
1 min. doba čtení

Sociální sítě a AI? Už to není jen o obrázcích a statusech (Peter Šebo, PS:Digital)

Práce s AI už dnes není jen o ChatGPT. Pro konkrétní úkoly lze využít specializované nástroje, které vám pomohou dosáhnout lepších výsledků. A právě to je hlavní výhoda umělé inteligence. Jak se AI za posledního půl roku posunula, tipy na konkrétní nástroje a jaký program vám může ušetřit až 80 % práce při správě sociálních […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+