1min. doba čtení

Dává eshopům smysl TV reklama? Kdy by se do ní měli pustit? (Jakub Kováč, JANDL)

Marketingový stratég z agentury JANDL, Jakub Kováč, nám v této části magazínu Ecommerce Bridge vyprávěl, jak se dělají reklamní kampaně v televizi a zda je tento kanál vhodný i pro internetové obchody.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
SLEDUJTE TENTO OBSAH Ako podcast

V rozhovoru se dozvíte:

  • 01:17 Je pravda, že televize dnes nemají dostatek prostoru pro reklamu?
  • 03:52 Jaký je rozdíl mezi reklamou napr. na YouTube a lineární televizí?
  • 08:40 Trpí dnes všechny reklamní kanály kvůli sílícím online kampaním?
  • 12:34 Kdy a jak se dostal ecommerce do televizní reklamy?
  • 15:25 Jak se vyhodnocuje efektivnost reklamy v televizi?
  • 18:34 Kdy by měl eshop začít zvažovat televizní reklamu?
  • 23:12 Jaký je postup, když si chcete koupit reklamu v televizi?
  • 28:22 Na kolik vás vyjde mediální spend v televizi?
  • 32:15 Jak funguje nákup reklamy v menších televizích?
  • 37:08 Můžete si koupit reklamu v TV i v konkrétním vysílacím slotu?
  • 44:00 Kolik stojí první reklamní spot po televizních novinách?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Dušan Vereš
2min. doba čtení

Co vlastně opravdu je UX a CX v ecommerce? Proč, a hlavně jak umí zvýšit revenue a zefektivnit náklady? (Dušan Vereš, ui42)

Dušan Vereš se v agentuře ui42 věnuje zejména UX a působí i na pozici Research manažera. V této části magazínu Ecommerce Bridge jsme se bavili o tom, jak dokáže uživatelský (UX) a zákaznický zážitek (CX) na eshopu navýšit vaše zisky a zároveň uklidit různé náklady, které vaše online podnikání obnáší.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Přečíst článek