1 min. doba čtení

Dává eshopům smysl TV reklama? Kdy by se do ní měli pustit? (Jakub Kováč, JANDL)

Marketingový stratég z agentury JANDL, Jakub Kováč, nám v této části magazínu Ecommerce Bridge vyprávěl, jak se dělají reklamní kampaně v televizi a zda je tento kanál vhodný i pro internetové obchody.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
|
Poslechněte si náš obsah Jako podcast

V rozhovoru se dozvíte:

  • 01:17 Je pravda, že televize dnes nemají dostatek prostoru pro reklamu?
  • 03:52 Jaký je rozdíl mezi reklamou napr. na YouTube a lineární televizí?
  • 08:40 Trpí dnes všechny reklamní kanály kvůli sílícím online kampaním?
  • 12:34 Kdy a jak se dostal ecommerce do televizní reklamy?
  • 15:25 Jak se vyhodnocuje efektivnost reklamy v televizi?
  • 18:34 Kdy by měl eshop začít zvažovat televizní reklamu?
  • 23:12 Jaký je postup, když si chcete koupit reklamu v televizi?
  • 28:22 Na kolik vás vyjde mediální spend v televizi?
  • 32:15 Jak funguje nákup reklamy v menších televizích?
  • 37:08 Můžete si koupit reklamu v TV i v konkrétním vysílacím slotu?
  • 44:00 Kolik stojí první reklamní spot po televizních novinách?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
AI už není „buzzword“, ale reálný nástroj. Jak umí opravdu pomoci v e-commerce? (Michal Kubo, ptagroup)
1 min. doba čtení

AI už není „buzzword“, ale reálný nástroj. Jak umí opravdu pomoci v e-commerce? (Michal Kubo, ptagroup)

Umělá inteligence už dávno není jen hračka pro velké firmy. V tomto rozhovoru se dozvíte, jak ji dnes využívají i menší e-shopy. Fotky, texty, překlady nebo videa? Na všechno už existuje samostatný nástroj. Proč není AI všelék, ale ani hrozba, jak si mnozí myslí, a co všechno dokáže, když se správně zkombinuje několik nástrojů? Více […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Je rychlost webu téma také v roce 2025? Umí být stále konkurenční výhoda? (Martin Michálek, Pagespeed)
1 min. doba čtení

Je rychlost webu téma také v roce 2025? Umí být stále konkurenční výhoda? (Martin Michálek, Pagespeed)

Pokud se vám zdá, že váš e-shop běží pomalu, problém nemusí být jen v hostingu. V tomto rozhovoru zjistíte, jak moc ovlivňuje rychlost načítání konverzní poměr, proč nestačí měřit jen homepage, co všechno mohou zpomalit zdánlivě nevinné bannery nebo skripty z GTM, jak funguje CDN a kdy dává smysl VPS. Řešíme také, jak se vyznat […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+