1min. doba čtení

Dává eshopům smysl TV reklama? Kdy by se do ní měli pustit? (Jakub Kováč, JANDL)

Marketingový stratég z agentury JANDL, Jakub Kováč, nám v této části magazínu Ecommerce Bridge vyprávěl, jak se dělají reklamní kampaně v televizi a zda je tento kanál vhodný i pro internetové obchody.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet
SLEDUJTE TENTO OBSAH Jak podcast

V rozhovoru se dozvíte:

  • 01:17 Je pravda, že televize dnes nemají dostatek prostoru pro reklamu?
  • 03:52 Jaký je rozdíl mezi reklamou napr. na YouTube a lineární televizí?
  • 08:40 Trpí dnes všechny reklamní kanály kvůli sílícím online kampaním?
  • 12:34 Kdy a jak se dostal ecommerce do televizní reklamy?
  • 15:25 Jak se vyhodnocuje efektivnost reklamy v televizi?
  • 18:34 Kdy by měl eshop začít zvažovat televizní reklamu?
  • 23:12 Jaký je postup, když si chcete koupit reklamu v televizi?
  • 28:22 Na kolik vás vyjde mediální spend v televizi?
  • 32:15 Jak funguje nákup reklamy v menších televizích?
  • 37:08 Můžete si koupit reklamu v TV i v konkrétním vysílacím slotu?
  • 44:00 Kolik stojí první reklamní spot po televizních novinách?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Jak postavit performance oddělení, které doručuje výsledky (Roman Helt – ui42)
2min. doba čtení

Jak postavit performance oddělení, které doručuje výsledky (Roman Helt – ui42)

Věčný boj mezi tím, zda mít interní tým, agenturu, nebo nebodaj spoléhat na freelancera, je stále v kurzu. Každá ze jmenovaných možností má své výhody i nevýhody. Jako zákazník byste si měli umět vyhodnotit, co se vám nejvíce vyplatí a samozřejmě i trošku této práci rozumět, pokud nechcete zůstat oklamáni… Kdy je vhodné mít interní […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Při exportu se neptejte ZDA, ale KD… proč nemusí být pro slováky CZ trh první volbou (Ján Aštary – Dexfinity)
2min. doba čtení

Při exportu se neptejte ZDA, ale KD… proč nemusí být pro slováky CZ trh první volbou (Ján Aštary – Dexfinity)

Čekání na správný moment není v případě expanze až tak na místě. Pokud máte e-shop a vidíte v tom přidanou hodnotu, rozhodně byste do toho měli jít. Umí to přinést obrovský obchodní potenciál a řadu dalších benefitů. Zda je český trh vždy ideální volba pro expanzi, jak by měl probíhat celý proces a čemu byste […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+