1 min. doba čtení

Další revoluční změny s využitím AI oznamuje Google

Častým argumentem pro využívání generativní AI při reklamních kampaních je zjednodušení tvorby reklam, zvyšování kvality, personalizace a zapojení. Jaké jsou novinky od Googlu?

Další revoluční změny s využitím AI oznamuje Google
Zdroj: Google

Přesně podle brandmanuálu

Google Performance Max nyní používá generativní AI pro lepší tvorbu kreativ. Inzerenti mohou přizpůsobit reklamy specifickými fonty či barvami. Nové nástroje pro úpravu obrázků umožňují přidávat objekty, rozšiřovat pozadí a ořezávat obrázky na různé formáty.

Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru

Virtuální kabinky

Nové funkce zahrnují virtuální zkoušení (Virtual Try-On) a 3D reklamy pro nákupní kampaně. Zákazníci mohou podrobněji prozkoumat reklamy prostřednictvím videí, shrnutí a doporučených produktů.

Přichází Google Ads Data Manager

Nový nástroj pomáhá inzerentům konsolidovat a efektivně využívat data první strany, což urychluje integraci a analýzu údajů.

Týdenní podcast UPdate

Vylepšený engagement

Podle údajů Googlu dokáží kampaně Demand Gen zasáhnout až 3 miliardy uživatelů měsíčně na platformách YouTube, Discover a Gmail.

„Zavádíme nové formáty a funkce, které pomohou firmám zapojit tyto diváky, včetně vertikálních reklamních formátů, reklamních nálepek na podporu akce a nových animovaných obrazových reklam automaticky vytvořených z obrázků v účtech inzerentů a produktových kanálech Demand Gen,“ uzavírá platforma.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
TikTok posiluje trh automotive marketingu
4 min. doba čtení

TikTok posiluje trh automotive marketingu

Rostoucí náklady na digitální reklamu a změny v chování spotřebitelů nutí automobilové značky hledat nové způsoby, jak efektivně oslovit kupující. TikTok se proto rozhodl vstoupit do světa automobilové reklamy s TikTok Automotive Ads – novým nástrojem, který má pomoci prodejcům a výrobcům aut spojit se s potenciálními kupujícími. Tento krok naznačuje, že TikTok chce konkurovat […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+