Přesně podle brandmanuálu
Google Performance Max nyní používá generativní AI pro lepší tvorbu kreativ. Inzerenti mohou přizpůsobit reklamy specifickými fonty či barvami. Nové nástroje pro úpravu obrázků umožňují přidávat objekty, rozšiřovat pozadí a ořezávat obrázky na různé formáty.
Virtuální kabinky
Nové funkce zahrnují virtuální zkoušení (Virtual Try-On) a 3D reklamy pro nákupní kampaně. Zákazníci mohou podrobněji prozkoumat reklamy prostřednictvím videí, shrnutí a doporučených produktů.
Přichází Google Ads Data Manager
Nový nástroj pomáhá inzerentům konsolidovat a efektivně využívat data první strany, což urychluje integraci a analýzu údajů.
Vylepšený engagement
Podle údajů Googlu dokáží kampaně Demand Gen zasáhnout až 3 miliardy uživatelů měsíčně na platformách YouTube, Discover a Gmail.
„Zavádíme nové formáty a funkce, které pomohou firmám zapojit tyto diváky, včetně vertikálních reklamních formátů, reklamních nálepek na podporu akce a nových animovaných obrazových reklam automaticky vytvořených z obrázků v účtech inzerentů a produktových kanálech Demand Gen,“ uzavírá platforma.