3min. doba čtení

Čtyři příběhy o tom, jak může ChatGPT pomoci s dílčími úkoly

Výhody ChatGPT objevili vedoucí pracovníci v různých oblastech trhu. Business Insider přinesl příběhy čtyř uživatelů, kteří funkce Chatbota oceňují. Díky nim dělají svou práci lépe a vydělávají více peněz.

Čtyři příběhy o tom, jak může ChatGPT pomoci s dílčími úkoly

ChatGPT již dokáže urychlit některé úkoly a zvýšit efektivitu práce. A to natolik, že se někteří pracovníci obávají, zda nenahradí jejich práci. Ti chytřejší se však snaží novou technologii využít ve svůj prospěch.

Ušetří deset hodin týdně

Jasmine Chengová je bývalá pracovnice Amazonu, která nedávno založila vlastní inženýrskou a zdravotnickou společnost. Podívala se na startupy, jejichž zaměstnanci by mohli být vhodnými kandidáty na práci pro její klienty. Požádala ChatGPT o vytvoření seznamu vhodných společností.

“Před používáním ChatGPT mi trvalo dlouho, asi 15 hodin týdně, než jsem ručně sestavila seznamy, které odpovídaly mým kritériím. Nyní strávím vytvářením seznamů jen asi pět hodin,” řekla.

Týdenní podcast UPdate

Prodej luxusních nemovitostí v New Yorku

Newyorský makléř luxusních nemovitostí Randy Baruh působí v oboru již 23 let. Získávání potřebných informací o každé nemovitosti vždy považoval za “povinnost”, která může trvat i několik hodin.

Jeho tým použil ChatGPT pro první nemovitost, a přestože výsledek musel projít revizí, aby se opravily faktické chyby a odstranilo opakování, R. Baruh si nástroj pochvaluje. Díky němu oslovil řadu nových klientů. Nemovitost se prodala rychle a s bonusem deseti procent nad nabídkovou cenu.

[YouTube]

Pomohl vytvořit rozšíření pro Chrome

Ihor Stefurak chtěl vytvořit neviditelného asistenta s umělou inteligencí pro Chrome. Neměl žádné zkušenosti s programováním a nikdy předtím nevytvořil rozšíření prohlížeče. Použil program ChatGPT a nazval ho “technický ředitel”. Chetbot měl za úkol sledovat vstupní pole webových stránek. Nakonec vytvořil tři soubory JavaScriptu pro realizaci nápadu, soubor HTML a soubor JSON Manifest.

Když bylo vše připraveno, zveřejnil nabídku a do 24 hodin obdržel objednávky. Během tří týdnů prodal svůj výtvor za tisíce dolarů, což byl jeho nejrychlejší start. “Podařilo se mi to, přestože nejsem vývojář,” řekl.

Placená verze ChatGPT je způsob, jak mít asistenta 24/7

Teresha Aird je spoluzakladatelkou a marketingovou ředitelkou společnosti Offices.net, která se zabývá prodejem kancelářských prostor. Vytížená matka dvou dětí se snažila najít rovnováhu mezi pracovním a soukromým životem.

Placená verze ChatGPT je pro ni nyní užitečným nástrojem, který jí pomáhá odpovídat na otázky, jež dříve musela řešit přístupem do jeho databáze v práci nebo jiným průzkumem. “Pokud jsem mimo kancelář a dostávám od klientů nebo nájemců běžné dotazy týkající se nemovitostí, mohu jim snadno nabídnout uspokojivé odpovědi,” řekla a dodala, že Chatbot je jako asistent 24 hodin denně, sedm dní v týdnu.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Počet e-shopů roste. Od ledna jich přibylo o třetinu více než loni
3min. doba čtení

Počet e-shopů roste. Od ledna jich přibylo o třetinu více než loni

V lednu zaznamenala česká e-commerce scéna výrazný nárůst nových internetových obchodů, kdy meziročně vzrostl jejich počet o 30 %. Čelo kategorií letos opanoval segment hobby s 18% podílem na nově vzniklých e-shopech. Následují dlouhodobě oblíbené segmenty oblečení a potraviny. Odborníci také zejména v poslední době registrují zvýšený zájem majitelů kamenných prodejen o vstup do online […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Temu a další zahraniční obři zdražují reklamu českým e-shopům, těm klesá průměrná objednávka
2min. doba čtení

Temu a další zahraniční obři zdražují reklamu českým e-shopům, těm klesá průměrná objednávka

Česká e-commerce se postupně vzpamatovává z loňských poklesů, přesto se pořád potýká s několika problémy. Nedávný příchod zahraničních gigantů na český trh znamená nejen větší konkurenci, ale i drahou online reklamu. Především menší e-shopy bez marketingových agentur a specialistů mají situaci o to těžší.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+