3 min. doba čtení

Čtyři příběhy o tom, jak může ChatGPT pomoci s dílčími úkoly

Výhody ChatGPT objevili vedoucí pracovníci v různých oblastech trhu. Business Insider přinesl příběhy čtyř uživatelů, kteří funkce Chatbota oceňují. Díky nim dělají svou práci lépe a vydělávají více peněz.

Čtyři příběhy o tom, jak může ChatGPT pomoci s dílčími úkoly

ChatGPT již dokáže urychlit některé úkoly a zvýšit efektivitu práce. A to natolik, že se někteří pracovníci obávají, zda nenahradí jejich práci. Ti chytřejší se však snaží novou technologii využít ve svůj prospěch.

Ušetří deset hodin týdně

Jasmine Chengová je bývalá pracovnice Amazonu, která nedávno založila vlastní inženýrskou a zdravotnickou společnost. Podívala se na startupy, jejichž zaměstnanci by mohli být vhodnými kandidáty na práci pro její klienty. Požádala ChatGPT o vytvoření seznamu vhodných společností.

“Před používáním ChatGPT mi trvalo dlouho, asi 15 hodin týdně, než jsem ručně sestavila seznamy, které odpovídaly mým kritériím. Nyní strávím vytvářením seznamů jen asi pět hodin,” řekla.

Týdenní podcast UPdate

Prodej luxusních nemovitostí v New Yorku

Newyorský makléř luxusních nemovitostí Randy Baruh působí v oboru již 23 let. Získávání potřebných informací o každé nemovitosti vždy považoval za “povinnost”, která může trvat i několik hodin.

Jeho tým použil ChatGPT pro první nemovitost, a přestože výsledek musel projít revizí, aby se opravily faktické chyby a odstranilo opakování, R. Baruh si nástroj pochvaluje. Díky němu oslovil řadu nových klientů. Nemovitost se prodala rychle a s bonusem deseti procent nad nabídkovou cenu.

[YouTube]

Pomohl vytvořit rozšíření pro Chrome

Ihor Stefurak chtěl vytvořit neviditelného asistenta s umělou inteligencí pro Chrome. Neměl žádné zkušenosti s programováním a nikdy předtím nevytvořil rozšíření prohlížeče. Použil program ChatGPT a nazval ho “technický ředitel”. Chetbot měl za úkol sledovat vstupní pole webových stránek. Nakonec vytvořil tři soubory JavaScriptu pro realizaci nápadu, soubor HTML a soubor JSON Manifest.

Když bylo vše připraveno, zveřejnil nabídku a do 24 hodin obdržel objednávky. Během tří týdnů prodal svůj výtvor za tisíce dolarů, což byl jeho nejrychlejší start. “Podařilo se mi to, přestože nejsem vývojář,” řekl.

Placená verze ChatGPT je způsob, jak mít asistenta 24/7

Teresha Aird je spoluzakladatelkou a marketingovou ředitelkou společnosti Offices.net, která se zabývá prodejem kancelářských prostor. Vytížená matka dvou dětí se snažila najít rovnováhu mezi pracovním a soukromým životem.

Placená verze ChatGPT je pro ni nyní užitečným nástrojem, který jí pomáhá odpovídat na otázky, jež dříve musela řešit přístupem do jeho databáze v práci nebo jiným průzkumem. “Pokud jsem mimo kancelář a dostávám od klientů nebo nájemců běžné dotazy týkající se nemovitostí, mohu jim snadno nabídnout uspokojivé odpovědi,” řekla a dodala, že Chatbot je jako asistent 24 hodin denně, sedm dní v týdnu.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Meta AI se rozšiřuje do Evropy
3 min. doba čtení

Meta AI se rozšiřuje do Evropy

Technologický gigant Meta tento týden oznámil, že jeho konverzační nástroj umělé inteligence Meta AI bude nasazen ve 41 evropských zemích včetně členských států Evropské unie a v 21 zámořských územích. To představuje dosud největší globální expanzi.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Streaming překonává tradiční televizi. Co to znamená pro e-commerce a marketing?
4 min. doba čtení

Streaming překonává tradiční televizi. Co to znamená pro e-commerce a marketing?

Príjmy ze streamovacích služeb poprvé v historii překonaly tradiční televizi. Podle eMarketer Digital Video Forecast 2025 bude do roku 2028 podíl lineární TV na trhu předplatného v USA tvořit už jen třetinu. Spotřebitelé stále více preferují flexibilní služby dostupné kdykoliv a kdekoliv. Jak se tím může inspirovat e-commerce?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Německý zákazník přemýšlí, americký jedná. Jak se to odráží na prodejích v segmentu módy?
3 min. doba čtení

Německý zákazník přemýšlí, americký jedná. Jak se to odráží na prodejích v segmentu módy?

Nakupování módy v e-commerce se vyvíjí různými směry, což odhalují i údaje z platformy ECDB. Zatímco američtí spotřebitelé bez váhání přidávají položky do svých digitálních košíků, němečtí a britští kupující jsou při výběru opatrnější. Přesto všechny regiony dosahují podobné míry konverze, což poukazuje na rozdílné nákupní návyky v globálním měřítku.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+