Cross selling, tedy v překladu křížový prodej, je jednou z prodejních taktik, které nabízejí už existujícím zákazníkům další produkty nebo služby. Up selling je podobnou taktikou, která má ale za cíl nabízet dražší výrobek. U cross sellingu to nemusí být dražší výrobek, ale například příslušenství. Tedy zákazník si koupí například mobil a prodejce mu k němu nabídne další příslušenství jako například obal na mobil nebo paměťovou kartu. Takový prodej se nemusí týkat jen e-shopů, kde se mohou další výrobky nebo služby zobrazit při nákupu, ale i při osobním prodeji, kde přímo prodejce nabízí dodatečné výrobky nebo služby nakupujícímu.
Co je hoax?
V současném kontextu sociálních sítí lidé za hoax považují informace, se kterými se buď neztotožňují, nebo které odporují jejich vidění světa. Svět není černobílý, ty máš svůj názor, já mám svůj názor, pravda je relativní a podobné fráze nás chtějí přesvědčit, že nemůžeme spolehlivě určit pravost a pravdivost informací. Odebírejte pravidelný ecommerce newsletter Přihlaste se […]