1min. doba čtení

CRO

CRO představuje pojem Conversion rate optimization, v překladu optimalizace míry konverze. Tento pojem představuje různé činnosti, které souvisí s optimalizací webu tak, aby se zvyšovala míra konverze.

CRO představuje pojem Conversion rate optimization, v překladu optimalizace míry konverze. Tento pojem představuje různé činnosti, které souvisí s optimalizací webu tak, aby se zvyšovala míra konverze. Tyto úpravy souvisí s uživatelským zážitkem, tedy se snaží, aby byl web uživatelsky přijatelnější a úspěšnější. Souvisí i s testováním webů, například A/B testování, které zkoumá to, jaká forma webové stránky je pro zákazníka přitažlivější. Další metodou může být také zkoumání publika, a tedy si dává za cíl poznat svoji cílovou skupinu, aby tak prodejci mohli přizpůsobit svoje kampaně a online prodej.

Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Týdenní podcast UPdate
Podobné články
4min. doba čtení

Co je hoax?

V současném kontextu sociálních sítí lidé za hoax považují informace, se kterými se buď neztotožňují, nebo které odporují jejich vidění světa. Svět není černobílý, ty máš svůj názor, já mám svůj názor, pravda je relativní a podobné fráze nás chtějí přesvědčit, že nemůžeme spolehlivě určit pravost a pravdivost informací. Odebírejte pravidelný ecommerce newsletter Přihlaste se […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
2min. doba čtení

Fotobanka

Fotobanka je místo na internetu, kde najdete tisíce fotografií, obrázků, nebo dokonce krátkých videoklipů. Jde o jeden z nejjednodušších způsobů, jak získat ilustrační obrázek. Dají se využívat pro komerční účely například do článků, na sociální sítě nebo na weby. Odebírejte pravidelný ecommerce newsletter Přihlaste se do denního, nebo týdenního newsletteru, se kterým vám nic neunikne […]

Přečíst článek
2min. doba čtení

Cílová skupina

S pojmem cílová skupina jste se setkali pravděpodobně v marketingu nebo v oblasti reklamy. Jde o velmi důležitý parametr, který by měla znát každá značka či firma. Od něho se následně odvíjí, na koho budete cílit svoje reklamy, příspěvky či výrobky. Odebírejte pravidelný ecommerce newsletter Přihlaste se do denního, nebo týdenního newsletteru, se kterým vám […]

Přečíst článek