CRO představuje pojem Conversion rate optimization, v překladu optimalizace míry konverze. Tento pojem představuje různé činnosti, které souvisí s optimalizací webu tak, aby se zvyšovala míra konverze. Tyto úpravy souvisí s uživatelským zážitkem, tedy se snaží, aby byl web uživatelsky přijatelnější a úspěšnější. Souvisí i s testováním webů, například A/B testování, které zkoumá to, jaká forma webové stránky je pro zákazníka přitažlivější. Další metodou může být také zkoumání publika, a tedy si dává za cíl poznat svoji cílovou skupinu, aby tak prodejci mohli přizpůsobit svoje kampaně a online prodej.
Co je hoax?
V současném kontextu sociálních sítí lidé za hoax považují informace, se kterými se buď neztotožňují, nebo které odporují jejich vidění světa. Svět není černobílý, ty máš svůj názor, já mám svůj názor, pravda je relativní a podobné fráze nás chtějí přesvědčit, že nemůžeme spolehlivě určit pravost a pravdivost informací. Odebírejte pravidelný ecommerce newsletter Přihlaste se […]