1min. doba čtení

CRO

CRO představuje pojem Conversion rate optimization, v překladu optimalizace míry konverze. Tento pojem představuje různé činnosti, které souvisí s optimalizací webu tak, aby se zvyšovala míra konverze.

CRO představuje pojem Conversion rate optimization, v překladu optimalizace míry konverze. Tento pojem představuje různé činnosti, které souvisí s optimalizací webu tak, aby se zvyšovala míra konverze. Tyto úpravy souvisí s uživatelským zážitkem, tedy se snaží, aby byl web uživatelsky přijatelnější a úspěšnější. Souvisí i s testováním webů, například A/B testování, které zkoumá to, jaká forma webové stránky je pro zákazníka přitažlivější. Další metodou může být také zkoumání publika, a tedy si dává za cíl poznat svoji cílovou skupinu, aby tak prodejci mohli přizpůsobit svoje kampaně a online prodej.

Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Týdenní podcast UPdate
Podobné články
První ročník mezinárodní e-commerce konference v Praze
3min. doba čtení

První ročník mezinárodní e-commerce konference v Praze

Ecommerce Prague, první mezinárodní e-commerce konference v Česku, se uskuteční 8. února 2024 v Praze. Akce se zaměří na expanzi českých e-shopů na mezinárodní trhy a představí řadu předních odborníků v oboru z Česka i zahraničí, včetně Jerome Poussina, Tomáše Bravermana, Alexandre Bonvina a zástupců společností Shein, Shopify a TePe. Konference pořádaná společnostmi Shopsys a […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+