Roman Číhalík, kreativní stratég v agentuře Taste, se chce letos ponořit do tématu vášně a vize z pohledu kreativců: „Zajímá mě, jak spolu tyto dvě složky při naší tvůrčí práci souvisí. Doplňují se? Mohou bez sebe existovat? Na Creative Restartu se podíváme na naše vášně i vize z různých úhlů pohledu. Uvidíme, jak spolu fungují v různých disciplínách umění i reklamy, a případně jak díky nim můžeme dosahovat lepších výsledků.“
Úvodní keynote si vezme na starost Dora Pružincová, která aktuálně patří mezi nejuznávanější kreativní lídry na českém trhu. Získala přes sto různých ocenění, od Zlaté Pecky až po 15 lvů z Cannes. S účastníky Creative Restartu bude sdílet krátké zamyšlení nad tím, zda a jak má (nebo naopak nemá) reklama reagovat na situace a nálady ve společnosti a jakou hraje roli ve formování veřejného mínění.
Následovat bude Mike Martin, kreativní ředitel Ogilvy, který za svou kariéru získal už desítky ocenění, včetně 22 Lvů z Cannes. Ve své přednášce nám ukáže, že má smysl dělat věci, které jsou dobré pro podnikání i pro svět, a to i když některé trvají více než 8 let.
Petra Dolejšová, známá advokátka se specializací na právo v oblasti e-commerce a marketingu, se následně pustí ve své přednášce do tématu tenké linie mezi pouhou inspirací a prostou krádeží.
Na řadu poté přijde fotografické duo Karolína Matušková a Lenka Glisníková pod názvem Shotby.us a podělí se s účastníky o kompletní proces své tvorby. S Barborou Balgovou zase uvidíme, že kýč, záliba v kuriozitách nebo třeba absurdní magnetky mohou být dokonalé pro úspěšný tvůrčí proces. Báru poté na pódiu vystřídají Veronika Rút Fullerová a Lumír Kajnar, kteří nám společně představí vzestupy a pády jejich letité spolupráce na projektech s celospolečenským dopadem.
Těšit se můžete také na Martina Wosku, kreativního a strategického ředitele agentury TRIAD. Ve své přednášce nám se svou lehkostí dokáže, že nemá smysl dělit lidi na kreativní a nekreativní, s vizí a bez vize, s vášní a bez vášně. Anna Marešová, česká produktová designérka a majitelka značky Whoop·de·doo, nás zase zavede do procesu výroby fyzických produktů. Uvidíme, jak dlouho trvá přivést návrh do reality a jaké aspekty mají vliv na výsledek.
Sadu přednášek následně uzavře Karel Havlíček, mezinárodně úspěšný hudební skladatel a instrumentalista, který tvoří především filmovou a seriálovou hudbu, včetně skladeb pro reklamy velkých značek. Jeho hudební znělky zní každý den z českých televizních stanic a svou tvorbou se podílel i na světově proslulých trailerech, jako je Batman či Duna. Díky němu budou moci účastníci na vlastní uši slyšet, jak důležité emoce hudba k videu přináší, resp. jak je může úplně změnit.
Celodenní konference Creative Restart 2024 nabídne mnoho rozmanitých pohledů na tvůrčí práci v umění i reklamě. Účastníci budou moci nasát nejen plno nové inspirace, ale také získat novou motivaci, energii a chuť do další tvorby. Vedle samotných přednášek je také přichystaný doprovodný program, včetně výborného cateringu a závěrečné afterparty. Vstupenky jsou k dostání na webu www.creativerestart.cz.
Využijte výjimečný slevový kód creativerestart20.
Využijte slevu na konferenciTisková zpráva