4 min. doba čtení

Creative Restart 2024 o tvůrčí vášni a vizi

Digitální agentura Taste pořádá už druhý ročník Creative Restartu, který se bude konat 20. června 2024 v Kině Lucerna. Za přípravou celého line-upu stojí opět Roman Číhalík, přičemž jako leitmotiv letošní konference zvolil téma „Passion & Vision“. Na pódiu uvidíme uznávané české i mezinárodní tvůrce z rozličných kreativních oborů. Můžete se těšit například na designérku Annu Marešovou, skladatele Karla Havlíčka, fotografické duo Shotby.us ztělesněné Karolínou Matuškovou a Lenkou Glisníkovou nebo Mika Martina, kreativního ředitele Ogilvy.

Creative Restart 2024 o tvůrčí vášni a vizi
Zdroj: Taste

Roman Číhalík, kreativní stratég v agentuře Taste, se chce letos ponořit do tématu vášně a vize z pohledu kreativců: „Zajímá mě, jak spolu tyto dvě složky při naší tvůrčí práci souvisí. Doplňují se? Mohou bez sebe existovat? Na Creative Restartu se podíváme na naše vášně i vize z různých úhlů pohledu. Uvidíme, jak spolu fungují v různých disciplínách umění i reklamy, a případně jak díky nim můžeme dosahovat lepších výsledků.“ 

Úvodní keynote si vezme na starost Dora Pružincová, která aktuálně patří mezi nejuznávanější kreativní lídry na českém trhu. Získala přes sto různých ocenění, od Zlaté Pecky až po 15 lvů z Cannes. S účastníky Creative Restartu bude sdílet krátké zamyšlení nad tím, zda a jak má (nebo naopak nemá) reklama reagovat na situace a nálady ve společnosti a jakou hraje roli ve formování veřejného mínění.

Následovat bude Mike Martin, kreativní ředitel Ogilvy, který za svou kariéru získal už desítky ocenění, včetně 22 Lvů z Cannes. Ve své přednášce nám ukáže, že má smysl dělat věci, které jsou dobré pro podnikání i pro svět, a to i když některé trvají více než 8 let.

Petra Dolejšová, známá advokátka se specializací na právo v oblasti e-commerce a marketingu, se následně pustí ve své přednášce do tématu tenké linie mezi pouhou inspirací a prostou krádeží.

Na řadu poté přijde fotografické duo Karolína Matušková a Lenka Glisníková pod názvem Shotby.us a podělí se s účastníky o kompletní proces své tvorby. S Barborou Balgovou zase uvidíme, že kýč, záliba v kuriozitách nebo třeba absurdní magnetky mohou být dokonalé pro úspěšný tvůrčí proces. Báru poté na pódiu vystřídají Veronika Rút Fullerová a Lumír Kajnar, kteří nám společně představí vzestupy a pády jejich letité spolupráce na projektech s celospolečenským dopadem.

Těšit se můžete také na Martina Wosku, kreativního a strategického ředitele agentury TRIAD. Ve své přednášce nám se svou lehkostí dokáže, že nemá smysl dělit lidi na kreativní a nekreativní, s vizí a bez vize, s vášní a bez vášně. Anna Marešová, česká produktová designérka a majitelka značky Whoop·de·doo, nás zase zavede do procesu výroby fyzických produktů. Uvidíme, jak dlouho trvá přivést návrh do reality a jaké aspekty mají vliv na výsledek.

Sadu přednášek následně uzavře Karel Havlíček, mezinárodně úspěšný hudební skladatel a instrumentalista, který tvoří především filmovou a seriálovou hudbu, včetně skladeb pro reklamy velkých značek. Jeho hudební znělky zní každý den z českých televizních stanic a svou tvorbou se podílel i na světově proslulých trailerech, jako je Batman či Duna. Díky němu budou moci účastníci na vlastní uši slyšet, jak důležité emoce hudba k videu přináší, resp. jak je může úplně změnit.

Celodenní konference Creative Restart 2024 nabídne mnoho rozmanitých pohledů na tvůrčí práci v umění i reklamě. Účastníci budou moci nasát nejen plno nové inspirace, ale také získat novou motivaci, energii a chuť do další tvorby. Vedle samotných přednášek je také přichystaný doprovodný program, včetně výborného cateringu a závěrečné afterparty. Vstupenky jsou k dostání na webu www.creativerestart.cz.

Využijte výjimečný slevový kód creativerestart20.

Využijte slevu na konferenci

Tisková zpráva

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Proč si koupit lístky na Web Summit v Lisabonu
3 min. doba čtení

Proč si koupit lístky na Web Summit v Lisabonu

Web Summit je jednou z největších a nejprestižnějších technologických konferencí na světě. Byla založena v roce 2009 a každoročně se koná v Lisabonu. Konference přitahuje tisíce návštěvníků včetně technologických profesionálů, začínajících firem, investorů, politických představitelů a zástupců médií.

Andrej Sopka Andrej Sopka
Head of Digital, Targetovo
Přečíst článek
Communication Summit 2024: Nepřestávejte se ptát!
11 min. doba čtení

Communication Summit 2024: Nepřestávejte se ptát!

Komunikujte pozitivně, jednoduše, bez greenwashingu a chytře s AI. Takto by se dal obsahově shrnout 7. ročník konference Communication Summit z produkce společnosti Blue Events, který proběhl 5. června v O2 universum. Ať už jste byli mezi čtyřmi stovkami návštěvníků, nebo ne, podívejte se na přehled toho nejdůležitějšího, co během programu zaznělo.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+