1min. doba čtení

Cookie

Soubory cookies jsou záznamy, které si webový prohlížeč ukládá po prokliku z affiliate linku. Právě na tomto základě funguje affiliate marketing.

Soubory cookies jsou záznamy, které si webový prohlížeč ukládá po prokliku z affiliate linku. Právě na tomto základě funguje affiliate marketing. Po kliknutí na odkaz se vytvoří soubor cookie, který se uloží v prohlížeči, standardně na 30 dní. Po uplynutí této doby se automaticky vymažou a provize už publisherovi nepřísluší. Soubory cookies jsou údaje publishera, které zajišťují, aby byla publisherovi vyplacená provize. A to i v tom případě, když zákazník nenakoupí ihned, ale do e-shopu se vrátí až po několika dnech. Sledují tedy to, zda zákazník nakoupí po tom, co klikne na reklamu, a to z toho důvodu, aby byla publisherovi vyplacená provize.

Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Týdenní podcast UPdate
Podobné články
4min. doba čtení

Co je hoax?

V současném kontextu sociálních sítí lidé za hoax považují informace, se kterými se buď neztotožňují, nebo které odporují jejich vidění světa. Svět není černobílý, ty máš svůj názor, já mám svůj názor, pravda je relativní a podobné fráze nás chtějí přesvědčit, že nemůžeme spolehlivě určit pravost a pravdivost informací. Odebírejte pravidelný ecommerce newsletter Přihlaste se […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
2min. doba čtení

Fotobanka

Fotobanka je místo na internetu, kde najdete tisíce fotografií, obrázků, nebo dokonce krátkých videoklipů. Jde o jeden z nejjednodušších způsobů, jak získat ilustrační obrázek. Dají se využívat pro komerční účely například do článků, na sociální sítě nebo na weby. Odebírejte pravidelný ecommerce newsletter Přihlaste se do denního, nebo týdenního newsletteru, se kterým vám nic neunikne […]

Přečíst článek
2min. doba čtení

Cílová skupina

S pojmem cílová skupina jste se setkali pravděpodobně v marketingu nebo v oblasti reklamy. Jde o velmi důležitý parametr, který by měla znát každá značka či firma. Od něho se následně odvíjí, na koho budete cílit svoje reklamy, příspěvky či výrobky. Odebírejte pravidelný ecommerce newsletter Přihlaste se do denního, nebo týdenního newsletteru, se kterým vám […]

Přečíst článek