1min. doba čtení

Content marketingové tipy pro eshopy od otce content marketingu na Slovensku (Filip Kuna)

Za otce slovenského content marketingu můžeme označit Filipa Kunu. Je šéfem společnosti Strossle a v posledních měsících se velmi intenzivně věnuje veřejnému vzdělávání v marketingu zajímavým a zábavným způsobem. Jako nejlepší odborník vám proto v tomto rozhovoru poradí, jak zlepšiť prodej díky dobrému obsahu.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
|
SLEDUJTE TENTO OBSAH Jak podcast

V rozhovoru se dozvíte:

  • 01:41 Který slovenský eshop dělá content marketing opravdu dobře?
  • 04:45 Musí být content marketing nutně drahý?
  • 08:25 Jak se stát díky content marketingu vyhledávaným expertem?
  • 11:09 Dá se dobrý content marketing i delegovat?
  • 14:02 Co je Wirecutter a jak dát svému obsahu skutečnou přidanou hodnotu?
  • 16:28 Proč je content silnější než SEO?
  • 20:16 Jak dělat content marketing na začínajícím eshopu?
  • 32:10 Jak dělat marketing na středním eshopu?
  • 41:34 Jak dělat „high level“ content marketing?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Jak efektivně vybírat dodavatele pro e-shop? Férový tendr v e-commerce. (Libor Toporcer, Invelity)
1min. doba čtení

Jak efektivně vybírat dodavatele pro e-shop? Férový tendr v e-commerce. (Libor Toporcer, Invelity)

Na Slovensku nie je príliš zvykom pri výbere dodávateľa využívať tendre. A keď už, nemá to správu formu, rozsah, či vyhodnotenie. Aby to malo zmysel pre všetky zúčastnené stany, ADMA vytvorila Férový tender kde nájdete všetko potrebné, aby ste na nič nezabudli. Ako teda prebieha celý proces, či je v poriadku prizvať si aj externých […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Jak se stát a být dobrým PPC managerem v době AI? (Martin Bulák, Boosters)
1min. doba čtení

Jak se stát a být dobrým PPC managerem v době AI? (Martin Bulák, Boosters)

Práce PPC člověka se za poslední období extrémně změnila. Už to není jen o vyklikávání kampaní, hledání klíčových slov, longtailů, mikro cílení… Umělá inteligence udělala svou práci i zde, a pokud není člověk dostatečně kreativní, konkurence jej snadno pohltí. Jak se změnila práce PPCčkara, proč by měl člověk chtít vůbec dělat tuto práci a jaké […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+