1min. doba čtení

Content marketing

Content marketing, nebo tedy obsahový marketing, je forma marketingu, při které se vytváří hodnotný obsah, který pomáhá svého čtenáře, tedy zákazníka, obohacovat a vzdělávat. Je to déle trvající forma marketingu, která se snaží vytvářet zejména hodnotný obsah, který je relevantní pro příjemce, a jeho záměrem je dosáhnout, aby mu toto konání v konečném důsledku přineslo […]

Content marketing, nebo tedy obsahový marketing, je forma marketingu, při které se vytváří hodnotný obsah, který pomáhá svého čtenáře, tedy zákazníka, obohacovat a vzdělávat. Je to déle trvající forma marketingu, která se snaží vytvářet zejména hodnotný obsah, který je relevantní pro příjemce, a jeho záměrem je dosáhnout, aby mu toto konání v konečném důsledku přineslo zisk. Právě to, že prodávající nabízí opravdu hodnotný obsah, který je užitečný pro zákazníka, ho odlišuje od ostatních, jejichž reklama nepřináší žádné nové informace nebo zajímavosti, které by zákazníkovi mohly pomoci.

Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Týdenní podcast UPdate
Podobné články
První ročník mezinárodní e-commerce konference v Praze
3min. doba čtení

První ročník mezinárodní e-commerce konference v Praze

Ecommerce Prague, první mezinárodní e-commerce konference v Česku, se uskuteční 8. února 2024 v Praze. Akce se zaměří na expanzi českých e-shopů na mezinárodní trhy a představí řadu předních odborníků v oboru z Česka i zahraničí, včetně Jerome Poussina, Tomáše Bravermana, Alexandre Bonvina a zástupců společností Shein, Shopify a TePe. Konference pořádaná společnostmi Shopsys a […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+