1 min. doba čtení

Co vlastně opravdu je UX a CX v ecommerce? Proč, a hlavně jak umí zvýšit revenue a zefektivnit náklady? (Dušan Vereš, ui42)

Dušan Vereš se v agentuře ui42 věnuje zejména UX a působí i na pozici Research manažera. V této části magazínu Ecommerce Bridge jsme se bavili o tom, jak dokáže uživatelský (UX) a zákaznický zážitek (CX) na eshopu navýšit vaše zisky a zároveň uklidit různé náklady, které vaše online podnikání obnáší.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
|
Poslechněte si náš obsah Jako podcast

V rozhovoru se dozvíte:

  • 00:57 Jaký je rozdíl mezi UI, UX a CX?
  • 06:07 Jsou UX a CX součástí strategie eshopu?
  • 08:30 Kdy má smysl nechat si vytvořit tuto strategii?
  • 11:48 O čem je UX a CX u jiných webových stránek?
  • 14:02 Dá se to všechno aplikovat i v korporacích?
  • 17:06 Proč musí UX a CX začínat v hierarchické struktuře shora?
  • 20:11 Na jaká konkrétní vylepšení v e-shopech se často zapomíná?
  • 22:05 Řeší se v zahraničí v této sféře jiné problémy než u nás?
  • 24:12 S čím vším při implementaci UX a CX strategie pomůže agentura?
  • 28:04 Co ukazují konkrétní příklady z praxe?
  • 30:30 Jak navázat spolupráci s agenturou ui42?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru

Rozhovor vznikl ve spolupráci s firmou ui42.

Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Umí fulfillment zvýšit konverzní poměr? Jak na opravdu efektivní logistiku (Pavol Kohár, Špedka)
1 min. doba čtení

Umí fulfillment zvýšit konverzní poměr? Jak na opravdu efektivní logistiku (Pavol Kohár, Špedka)

Ať už prodáváte tisíce nebo jen desítky produktů, fulfillment může dávat smysl v každé fázi podnikání. Ušetření starostí s logistikou, balením či skladováním vám může uvolnit ruce pro důležitější úkoly. Jakou přidanou hodnotu má fakt, že je SpedDKa s.r.o. rodinná firma, zda díky nim můžete mít na e-shopu implementované všechny dopravce a při jak velkých […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
SEO vs SERP: Jak vypadá vyhledávání v roce 2025 a co to znamená pro SEO? (Adriana Sečkárová, SEOLINE)
2 min. doba čtení

SEO vs SERP: Jak vypadá vyhledávání v roce 2025 a co to znamená pro SEO? (Adriana Sečkárová, SEOLINE)

SEO se v roce 2025 zásadně mění – nestačí už být „první na Googlu“. Organické výsledky ustupují odpovědím generovaným umělou inteligencí, snippetům a reklamám. Konkurence roste a důraz se klade na autoritu značky, kvalitu obsahu a technické řešení webu. Úspěch dnes závisí na promyšlené strategii, důkladné analýze klíčových slov a schopnosti najít výklenkové příležitosti. Co […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+