Články a novinky na téma Logistika a sklady

Vrácení zásilky musí být stejně snadné jako objednání zboží
2 min. doba čtení

Vrácení zásilky musí být stejně snadné jako objednání zboží

Pohodlná možnost vrácení objednaného zboží má velký vliv na rozhodnutí zákazníka, kde a zda vůbec si zboží objedná. Pokud má internetový obchod transparentní a snadné způsoby vrácení zboží, zákazníci mu více důvěřují. Kurýrní společnost DPD poskytuje e-shopům jednoduchý online nástroj, který celý proces vrácení zboží usnadňuje jak e-shopu, tak jeho zákazníkům.

Michaela Španková Michaela Španková
Marketing and PR Manager
Přečíst článek
WeDo se připravuje na předvánoční sezónu. Počet výdejních míst se zvýšil o čtvrtinu.
2 min. doba čtení

WeDo se připravuje na předvánoční sezónu. Počet výdejních míst se zvýšil o čtvrtinu.

Společnost WeDo pokračuje v ambiciózním rozšiřování svých kapacit, což přináší pozitivní přínosy pro zákazníky a rozvoj společnosti. V letošním roce společnost WeDo zaznamenala výrazné rozšíření sítě výdejních míst o čtvrtinu, což je pozoruhodný krok ke zlepšení dostupnosti jejích služeb. Kromě toho plánuje v blízké budoucnosti pokračovat v rozšiřování až na 1 800 výdejních míst.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+