2min. doba čtení

Cílová skupina

S pojmem cílová skupina jste se setkali pravděpodobně v marketingu nebo v oblasti reklamy. Jde o velmi důležitý parametr, který by měla znát každá značka či firma.

S pojmem cílová skupina jste se setkali pravděpodobně v marketingu nebo v oblasti reklamy. Jde o velmi důležitý parametr, který by měla znát každá značka či firma. Od něho se následně odvíjí, na koho budete cílit svoje reklamy, příspěvky či výrobky.

Důležitá je pro správnou marketingovou strategii

Cílovou skupinu tvoří vaši zákazníci, popřípadě lidé, na které se chcete orientovat. Každá značka ji má jinou. Pro vytvoření správné marketingové strategie je potřebné definovat vaši cílovou skupinu.

Jen tehdy, když pochopíte svoje potenciální či už existující zákazníky, budete vědět, čím je zaujmout. Popřípadě co jim nabídnout.

Co všechno cílová skupina sleduje?

Při vytváření sledujte:

  • věk
  • pohlaví
  • vzdělání
  • lokalita
  • jazyk
  • chování
  • zájmy.

Sledujte statistiky

Výhodou je, že u online médií je dnes jednodušší poznat cílovou skupinu. Kromě různých průzkumů nezapomínejte ani na sociální sítě. Dokážou v mnohém účinně pomoct a poskytují zajímavé údaje.

Obsah připravili profesionálové na copywriting CoolWriters.sk

Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Týdenní podcast UPdate
Podobné články
První ročník mezinárodní e-commerce konference v Praze
3min. doba čtení

První ročník mezinárodní e-commerce konference v Praze

Ecommerce Prague, první mezinárodní e-commerce konference v Česku, se uskuteční 8. února 2024 v Praze. Akce se zaměří na expanzi českých e-shopů na mezinárodní trhy a představí řadu předních odborníků v oboru z Česka i zahraničí, včetně Jerome Poussina, Tomáše Bravermana, Alexandre Bonvina a zástupců společností Shein, Shopify a TePe. Konference pořádaná společnostmi Shopsys a […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+