2min. doba čtení

Cílová skupina

S pojmem cílová skupina jste se setkali pravděpodobně v marketingu nebo v oblasti reklamy. Jde o velmi důležitý parametr, který by měla znát každá značka či firma.

S pojmem cílová skupina jste se setkali pravděpodobně v marketingu nebo v oblasti reklamy. Jde o velmi důležitý parametr, který by měla znát každá značka či firma. Od něho se následně odvíjí, na koho budete cílit svoje reklamy, příspěvky či výrobky.

Důležitá je pro správnou marketingovou strategii

Cílovou skupinu tvoří vaši zákazníci, popřípadě lidé, na které se chcete orientovat. Každá značka ji má jinou. Pro vytvoření správné marketingové strategie je potřebné definovat vaši cílovou skupinu.

Jen tehdy, když pochopíte svoje potenciální či už existující zákazníky, budete vědět, čím je zaujmout. Popřípadě co jim nabídnout.

Co všechno cílová skupina sleduje?

Při vytváření sledujte:

  • věk
  • pohlaví
  • vzdělání
  • lokalita
  • jazyk
  • chování
  • zájmy.

Sledujte statistiky

Výhodou je, že u online médií je dnes jednodušší poznat cílovou skupinu. Kromě různých průzkumů nezapomínejte ani na sociální sítě. Dokážou v mnohém účinně pomoct a poskytují zajímavé údaje.

Obsah připravili profesionálové na copywriting CoolWriters.sk

Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Týdenní podcast UPdate
Podobné články
4min. doba čtení

Co je hoax?

V současném kontextu sociálních sítí lidé za hoax považují informace, se kterými se buď neztotožňují, nebo které odporují jejich vidění světa. Svět není černobílý, ty máš svůj názor, já mám svůj názor, pravda je relativní a podobné fráze nás chtějí přesvědčit, že nemůžeme spolehlivě určit pravost a pravdivost informací. Odebírejte pravidelný ecommerce newsletter Přihlaste se […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
2min. doba čtení

Fotobanka

Fotobanka je místo na internetu, kde najdete tisíce fotografií, obrázků, nebo dokonce krátkých videoklipů. Jde o jeden z nejjednodušších způsobů, jak získat ilustrační obrázek. Dají se využívat pro komerční účely například do článků, na sociální sítě nebo na weby. Odebírejte pravidelný ecommerce newsletter Přihlaste se do denního, nebo týdenního newsletteru, se kterým vám nic neunikne […]

Přečíst článek
2min. doba čtení

Infografika

Zaujmout pozornost lidí je v dnešní době stále těžší. Jedním z účinných prostředků, jak na to, je infografika. Jde o obrázek, ve kterém rozebíráte určité informace. Může jít jednodušší nebo těžší témata, návody, triky či rady. Odebírejte pravidelný ecommerce newsletter Přihlaste se do denního, nebo týdenního newsletteru, se kterým vám nic neunikne 🚀 Denní newsletter […]

Přečíst článek