Targeting, nebo cílení, je pojem, který označuje relevantní nastavení reklamy pro cílovou skupinu, které je určená. Tomuto kroku předchází segmentace trhu, která má za cíl analyzovat strukturu trhu, a následuje ho positioning, čím se odlišuje od konkurence. Při cílení je také několik důležitých atributů, jako například velikost daného segmentu, nebo to, jestli je dost atraktivní pro byznys a má potenciál růst. Právě na základě těchto parametrů se rozhodne, zda je daný trh výhodný nebo přínosný pro společnost.
Co je hoax?
V současném kontextu sociálních sítí lidé za hoax považují informace, se kterými se buď neztotožňují, nebo které odporují jejich vidění světa. Svět není černobílý, ty máš svůj názor, já mám svůj názor, pravda je relativní a podobné fráze nás chtějí přesvědčit, že nemůžeme spolehlivě určit pravost a pravdivost informací. Odebírejte pravidelný ecommerce newsletter Přihlaste se […]