1min. doba čtení

Chyby na sociálních sítích, které stojí vaši firmu desítky tisíc EUR (Tony Dúbravec, Wild Cards)

Společnosti se snaží využívat všechny sociální sítě za každou cenu. Ale ne pro každého to má stejný smysl. Na začátku je důležité zamyslet se, kde je vaše cílové publikum a zda vůbec máte finanční a lidské kapacity danou síť obhospodařovat. Jak ušetřit tisíce eur správným přístupem ke sociálním sítím nám do studia Ecommerce Bridge přišel popovídat Tony Dúbravec z Wild Cards.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet
SLEDUJTE TENTO OBSAH Jak podcast

V rozhovoru se dozvíte:

  • 01:19 Jaké sociální sítě by si měl e-shop vybrat při komunikaci?
  • 04:42 Práce se sledovateli – Community Management
  • 08:19 Dokáže značka fungovat na sítích jen organicky?
  • 10:03 Není nastavení reklamy jako nastavení reklamy
  • 11:31 Má smysl pro společnost i LinkedIn
  • 13:22 Výběr influencerů a ambasadorů značky
  • 15:12 Je správné dělat sociální sítě jen proto, že to chce CEO?
  • 22:02 Fungují na sociálních sítích stále i soutěže?
  • 26:30 Dvoufaktorová ověření a bezpečnost
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Při exportu se neptejte ZDA, ale KD… proč nemusí být pro slováky CZ trh první volbou (Ján Aštary – Dexfinity)
2min. doba čtení

Při exportu se neptejte ZDA, ale KD… proč nemusí být pro slováky CZ trh první volbou (Ján Aštary – Dexfinity)

Čekání na správný moment není v případě expanze až tak na místě. Pokud máte e-shop a vidíte v tom přidanou hodnotu, rozhodně byste do toho měli jít. Umí to přinést obrovský obchodní potenciál a řadu dalších benefitů. Zda je český trh vždy ideální volba pro expanzi, jak by měl probíhat celý proces a čemu byste […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Na čem „běží“ e-shop GymBeam a co to umí naučit každého e-shopáře. (Róbert Čižmár, GymBeam)
2min. doba čtení

Na čem „běží“ e-shop GymBeam a co to umí naučit každého e-shopáře. (Róbert Čižmár, GymBeam)

Je nezbytné pro e-shopy vyhledávat řešení webu na míru, nebo se od začátku spokojí s krabicovým produktem? GymBeam momentálně migruje svá data z Magenta a je to proces na několik měsíců až let. Co by v minulosti udělali jinak, aby se tomu vyhnuli, kdy reálně zvažovat custom řešení od začátku a na co by se […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+