1min. doba čtení

Chyby na sociálních sítích, které stojí vaši firmu desítky tisíc EUR (Tony Dúbravec, Wild Cards)

Společnosti se snaží využívat všechny sociální sítě za každou cenu. Ale ne pro každého to má stejný smysl. Na začátku je důležité zamyslet se, kde je vaše cílové publikum a zda vůbec máte finanční a lidské kapacity danou síť obhospodařovat. Jak ušetřit tisíce eur správným přístupem ke sociálním sítím nám do studia Ecommerce Bridge přišel popovídat Tony Dúbravec z Wild Cards.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
SLEDUJTE TENTO OBSAH Ako podcast

V rozhovoru se dozvíte:

        • 01:19 Jaké sociální sítě by si měl e-shop vybrat při komunikaci?
        • 04:42 Práce se sledovateli – Community Management
        • 08:19 Dokáže značka fungovat na sítích jen organicky?
        • 10:03 Není nastavení reklamy jako nastavení reklamy
        • 11:31 Má smysl pro společnost i LinkedIn
        • 13:22 Výběr influencerů a ambasadorů značky
        • 15:12 Je správné dělat sociální sítě jen proto, že to chce CEO?
        • 22:02 Fungují na sociálních sítích stále i soutěže?
        • 26:30 Dvoufaktorová ověření a bezpečnost
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Jak dokáže umělá inteligence e-shopem ušetřit spoustu času a peněz? (Tomáš Brunovský, MagicScript)
1min. doba čtení

Jak dokáže umělá inteligence e-shopem ušetřit spoustu času a peněz? (Tomáš Brunovský, MagicScript)

Umělá inteligence jako buzzword posledních měsíců stále rezonuje v marketingových a byznys kruzích. Jaké všechny možnosti nám nabízí a v čem dokáže být užitečná v rámci online podnikání? Tipy pro využití AI pro e-shopy nám přišel dát Tomáš Brunovský, Architekt IT řešení v MagicScript.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Praktické e-mailingové tipy pro malé a střední e-shopy. Co byste se měli naučit od největších? (Ondřej Ratajský, SmartEmailing)
1min. doba čtení

Praktické e-mailingové tipy pro malé a střední e-shopy. Co byste se měli naučit od největších? (Ondřej Ratajský, SmartEmailing)

Na email marketing se někdy dívá s přílišným respektem. Začneme ho dělat, až bude čas, nebo více financí. Přitom by měl tvořit jednu z klíčových částí vašeho marketingového mixu. A ne jen tak posílání náhodných nabídek. Personalizace a segmentování publika mohou mít výrazný podíl na lepším konverzním poměru. Jak by to měly dělat malé a […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+