Otevření 6 trhů během jednoho roku
Německá společnost byla založena v roce 1881 ve Stuttgartu a v současnosti provozuje několik obchodních domů v Německu a na mezinárodní úrovni. Maloobchodní prodejce se zaměřuje především na prominentní zákazníky a patří k nejúspěšnějším v segmentu luxusního zboží. Nabízí zejména módu a prémiové zboží pro domácnost.
Švýcarský trh byl posledním z DACH regionu, na který společnost v roce 2019 vstoupila. Následovalo Polsko a společnost Breuninger rozšířila svůj online obchod i do Belgie, Nizozemska, Lucemburska, Španělska a Itálie.
Společnost Breuninger však pokračuje v rozsáhlé expanzi. Jen letos přibylo šest zemí.
Breuninger v Česku
Nový internetový obchod bude v českém jazyce s mezinárodní doménou breuninger.com. Podle prohlášení společnosti obsahuje e-shop řadu produktů a značek, které odrážejí standardy společnosti Breuninger. Čeští zákazníci mohou své objednávky očekávat do tří až pěti dnů, protože ty se expedují z centrálního skladu v německém Sachsenheimu.
„Jako přední omnichannel prodejce módy a životního stylu rozšiřujeme naši online nabídku do sousední České republiky, což představuje významný milník v naší strategii internacionalizace. Nyní budeme moci uspokojit rostoucí poptávku našich četných českých zákazníků,“ říká generální ředitel Holger Blecker.