2min. doba čtení

Češi mají důvod k radosti. Prodejce luxusní módy Breuninger otevírá e-shop

Před necelým měsícem oznámila společnost Breuninger vstup na 5 nových evropských trhů Zdá se, že módní a lifestylový prodejce je na vzestupu a opět expanduje. Tentokrát přichází do České republiky.

Češi mají důvod k radosti. Prodejce luxusní módy Breuninger otevírá e-shop

Otevření 6 trhů během jednoho roku

Německá společnost byla založena v roce 1881 ve Stuttgartu a v současnosti provozuje několik obchodních domů v Německu a na mezinárodní úrovni. Maloobchodní prodejce se zaměřuje především na prominentní zákazníky a patří k nejúspěšnějším v segmentu luxusního zboží. Nabízí zejména módu a prémiové zboží pro domácnost.

zdroj: Breuninger.com

Švýcarský trh byl posledním z DACH regionu, na který společnost v roce 2019 vstoupila. Následovalo Polsko a společnost Breuninger rozšířila svůj online obchod i do Belgie, Nizozemska, Lucemburska, Španělska a Itálie. 

Společnost Breuninger však pokračuje v rozsáhlé expanzi. Jen letos přibylo šest zemí.

Breuninger v Česku

Nový internetový obchod bude v českém jazyce s mezinárodní doménou breuninger.com. Podle prohlášení společnosti obsahuje e-shop řadu produktů a značek, které odrážejí standardy společnosti Breuninger. Čeští zákazníci mohou své objednávky očekávat do tří až pěti dnů, protože ty se expedují z centrálního skladu v německém Sachsenheimu.

„Jako přední omnichannel prodejce módy a životního stylu rozšiřujeme naši online nabídku do sousední České republiky, což představuje významný milník v naší strategii internacionalizace. Nyní budeme moci uspokojit rostoucí poptávku našich četných českých zákazníků,“ říká generální ředitel Holger Blecker.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Češi se nebojí zkoušet nové e-shopy a svoji ekonomickou situaci vnímají lépe, ukázal výzkum APEK
3min. doba čtení

Češi se nebojí zkoušet nové e-shopy a svoji ekonomickou situaci vnímají lépe, ukázal výzkum APEK

Loajalita zákazníků v on-line prostředí je každým rokem silnější a pro e-shopy důležitá. I tak mají nadále nové kvalitní internetové obchody slibnou šanci na trhu uspět. Jak totiž ukázal výzkum Asociace pro elektronickou komerci (APEK), čtyři z deseti internetových nakupujících jen v letošním prvním čtvrtletí vybrali pro svůj nákup z jejich pohledu dosud nevyzkoušený e-shop.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+