1min. doba čtení

Buzzmarketing

Buzzmarketing je typ marketingu, jehož cílem je vytvořit ruch, hukot nebo bzukot o značce, produktu nebo službě mezi lidmi. Jeho účelem je vytvořit povědomí o značce bez toho, aby na to byly vynaložené vysoké náklady.

Buzzmarketing je typ marketingu, jehož cílem je vytvořit ruch, hukot nebo bzukot o značce, produktu nebo službě mezi lidmi. Jeho účelem je vytvořit povědomí o značce bez toho, aby na to byly vynaložené vysoké náklady. Součástí buzzmarketingu je také virální marketing a astroturfing. Je jedním z nejsilnějších marketingových nástrojů, protože pokud je tato kampaň úspěšná, tak se o její rozšíření postarají média sama.

Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Týdenní podcast UPdate
Podobné články
První ročník mezinárodní e-commerce konference v Praze
3min. doba čtení

První ročník mezinárodní e-commerce konference v Praze

Ecommerce Prague, první mezinárodní e-commerce konference v Česku, se uskuteční 8. února 2024 v Praze. Akce se zaměří na expanzi českých e-shopů na mezinárodní trhy a představí řadu předních odborníků v oboru z Česka i zahraničí, včetně Jerome Poussina, Tomáše Bravermana, Alexandre Bonvina a zástupců společností Shein, Shopify a TePe. Konference pořádaná společnostmi Shopsys a […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+