2 min. doba čtení

Buďte tento Black Friday blíže k zákazníkům

Podívejme se na další trendy a strategie, které mohou obohatit vaši strategii Black Friday. Podívejte se na tipy, které vám pomohou vytvořit nákupní zážitek, který zákazníky nejen zaujme, ale také zvýší vaše hospodářské výsledky.

Buďte tento Black Friday blíže k zákazníkům
Zdroj: Depositphotos

AI nákupní asistenti

Integrace umělé inteligence do elektronického obchodování dosahuje nových rozměrů. Virtuální nákupní asistenti mohou zákazníkům pomoci najít ideální produkty během náporu Černého pátku. Nástroje umělé inteligence mohou procházet historii nákupů zákazníka, nabízet doporučení v reálném čase a dokonce poradit s velikostí nebo stylem. Výhody z toho má nejen zákazník, ale i vy, protože tyto funkce mohou výrazně snížit míru vrácení zboží a zvýšit spokojenost zákazníků.

Optimalizace mobilních plateb

Mobile commerce je na vzestupu, a pokud chcete, aby i nadále dominovalo v prodeji, je nezbytné poskytovat různé platební metody. V roce 2024 bude rozhodujícím rozlišovacím prvkem integrace digitálních peněženek, možnosti koupit hned a zaplatit později (BNPL) a pokladny na jedno kliknutí.

Zavedení flexibilních platebních možností společností, jako jsou Klarna a Afterpay, může být zvláště výhodné pro obchodníky, kteří chtějí zvýšit prodeje během Black Friday. Tím, že obchodníci nabídnou spotřebitelům možnost efektivněji spravovat své platby, nejenže zvýší průměrnou hodnotu svých objednávek, ale také podpoří větší loajalitu a spokojenost zákazníků v konkurenčním prostředí.

UCG & social proof

Využijte během Black Friday vliv sociálních důkazů – dejte do popředí uživatelský obsah, recenze zákazníků a oznámení o nákupu v reálném čase. Vytvořte interaktivní kampaně v sociálních médiích, které povzbudí zákazníky, aby sdíleli své zkušenosti a nákupy, a podpoří tak důvěru a vytvoří konverze založené na FOMO.

Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru

Gamifikace nakupování

Zapojte do nakupování na Černý pátek gamifikaci. Vytvoříte tak poutavější zážitek. Zkuste použít funkce, jako jsou:

  • kolo štěstí,
  • odměny za včasný nákup,
  • možnost znásobit věrnostní body,
  • překvapení a záhadné krabičky.

Hybridné nákupné zážitky

Využívejte hybridní řešení k překlenutí rozdílů mezi online a offline prostředím. Zkuste se zapojit:

  • virtuální kabiny pomocí rozšířené reality,
  • exkluzivní propagační akce v kamenném obchodě pomocí QR kódů,
  • živé nakupování,
  • digitální srovnávání cen přímo v obchodě.

Nezapomeňte, že úspěch Black Friday není o jedné věci – je to o dokonalé kombinaci načasování, technologie a nákupního zážitku zákazníků.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
E-commerce jako opravdu inteligentní systém. S personalizovanými kampaněmi pomůže AI (Vladimír Houba, RTB House)
9 min. doba čtení

E-commerce jako opravdu inteligentní systém. S personalizovanými kampaněmi pomůže AI (Vladimír Houba, RTB House)

Jak říká jedna z marketingových pouček, je třeba zajistit, aby se ten správný výrobek dostal ke správnému spotřebiteli, ve správný čas na správné místo, ve správné kvalitě a za správnou cenu. To je ovšem ideální scénář. Realita ukazuje, že s komplikovanou politikou cookies a dalšími překážkami je to spíše zbožné přání. Naštěstí digitální marketing patří […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
88 % spotřebitelů chce kombinovat online a offline nakupování. Jak se přizpůsobit omnichannel standardu?
5 min. doba čtení

88 % spotřebitelů chce kombinovat online a offline nakupování. Jak se přizpůsobit omnichannel standardu?

Nejnovější výroční zpráva společnosti Bazaarvoice Shopper Experience Index (SEI) přináší nové poznatky o tom, kam se ubírají očekávání současných nakupujících. Průzkum se uskutečnil na vzorku více než 8 000 zákazníků ze zemí jako USA, Velká Británie, Francie, Německo, Kanada, Austrálie a Indie. Proč je omnichannel buzzwordem současnosti? A které strategie si musí značky osvojit, aby […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Co je zážitkové nakupování?
4 min. doba čtení

Co je zážitkové nakupování?

Znáte pojem Immersive Shopping? Můžeme jej přeložit také jako zážitkové nakupování. Jedná se o obchodní strategii, která spojuje digitální inovace se zajímavými a hmatatelnými aspekty tradičního retailu. Kombinuje digitální a fyzický svět s cílem vytvořit nezapomenutelné a poutavé zážitky prostřednictvím nejmodernějších technologií, jako jsou virtuální realita (VR), rozšířená realita (AR) a live shopping.

Redakcia Redakcia
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+