2 min. doba čtení

Budoucnost performance z pohledu prodejce, který dává do online reklamy miliony (Matej Tomašovský, BBG)

Jak společnost BBG a její značka Klarstein rozdělují marketingový rozpočet mezi výkonnostní kampaně a budování značky? Proč je pro ně důležité sledovat předpovědi počasí při prodeji klimatizací a jak využívají chytré technologie k udržení zákazníků? V tomto rozhovoru odhalujeme zákulisí jednoho z předních e-shopů, který prozradí, jak dynamicky řídí kampaně, automatizují komunikaci a jaké výzvy přináší propojení online marketingu s tradičními kanály. Zjistěte, jak v Klarsteinu využívají retenci, sezónnost a inovativní přístupy k formování budoucnosti marketingu. Více nám ve studiu Ecommerce Bridge řekl Matej Tomašovský, Marketing Director v Klarsteinu, BBG.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
|
Poslechněte si náš obsah Jako podcast

V rozhovoru se dozvíte:

      • 02:22 Základy o BBG. Jak velká je to společnost?
      • 03:32 Performance vs brand, jak je to v BBG?
      • 07:01 Co jim nejvíce funguje z performance marketingu?
      • 08:55 Musí se v rámci celého BBG používat stejné nástroje a strategie?
      • 09:44 Konspirace ohledně Google Analytics
      • 11:44 Jaký mají přístup ke Google Ads?
      • 15:32 Strategie pro brandové kampaně
      • 18:31 Jaká je rozdílová věc, na kterou se často zapomíná?
      • 20:11 Jak by se měly e-shopy dívat na brandové kampaně?
      • 26:10 Co dělat, když e-shop narazí na performance strop v investicích?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
SEO vs SERP: Jak vypadá vyhledávání v roce 2025 a co to znamená pro SEO? (Adriana Sečkárová, SEOLINE)
2 min. doba čtení

SEO vs SERP: Jak vypadá vyhledávání v roce 2025 a co to znamená pro SEO? (Adriana Sečkárová, SEOLINE)

SEO se v roce 2025 zásadně mění – nestačí už být „první na Googlu“. Organické výsledky ustupují odpovědím generovaným umělou inteligencí, snippetům a reklamám. Konkurence roste a důraz se klade na autoritu značky, kvalitu obsahu a technické řešení webu. Úspěch dnes závisí na promyšlené strategii, důkladné analýze klíčových slov a schopnosti najít výklenkové příležitosti. Co […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Inovace e-shopu ve znamení svobody v zaměstnání (Martin Zahuranec, Eyerim)
1 min. doba čtení

Inovace e-shopu ve znamení svobody v zaměstnání (Martin Zahuranec, Eyerim)

Problém s motivací zaměstnanců je dobře známý. I přes veškeré úsilí vedení nemusí podřízení vnímat věci stejně. Pokud však zvládnete náborový proces správně, máte větší šanci na vzájemnou spokojenost. Zda lze motivované lidi odfiltrovat už při pohovoru, jak řeší nejen kompatibilitu, ale i reálné výsledky, a co skutečně pohání lidi v práci, nám prozradil Martin […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+