|
2 min. doba čtení

Budoucnost performance z pohledu prodejce, který dává do online reklamy miliony (Matej Tomašovský, BBG)

Jak společnost BBG a její značka Klarstein rozdělují marketingový rozpočet mezi výkonnostní kampaně a budování značky? Proč je pro ně důležité sledovat předpovědi počasí při prodeji klimatizací a jak využívají chytré technologie k udržení zákazníků? V tomto rozhovoru odhalujeme zákulisí jednoho z předních e-shopů, který prozradí, jak dynamicky řídí kampaně, automatizují komunikaci a jaké výzvy přináší propojení online marketingu s tradičními kanály. Zjistěte, jak v Klarsteinu využívají retenci, sezónnost a inovativní přístupy k formování budoucnosti marketingu. Více nám ve studiu Ecommerce Bridge řekl Matej Tomašovský, Marketing Director v Klarsteinu, BBG.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Budoucnost performance z pohledu prodejce, který dává do online reklamy miliony (Matej Tomašovský, BBG)
Poslechněte si náš obsah Jako podcast

V rozhovoru se dozvíte:

      • 02:22 Základy o BBG. Jak velká je to společnost?
      • 03:32 Performance vs brand, jak je to v BBG?
      • 07:01 Co jim nejvíce funguje z performance marketingu?
      • 08:55 Musí se v rámci celého BBG používat stejné nástroje a strategie?
      • 09:44 Konspirace ohledně Google Analytics
      • 11:44 Jaký mají přístup ke Google Ads?
      • 15:32 Strategie pro brandové kampaně
      • 18:31 Jaká je rozdílová věc, na kterou se často zapomíná?
      • 20:11 Jak by se měly e-shopy dívat na brandové kampaně?
      • 26:10 Co dělat, když e-shop narazí na performance strop v investicích?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Jak umí možnost nakoupit „na splátky“ zvýšit konverzní poměr e-shopu? (Lukáš Okál, Tatra banka)
1 min. doba čtení

Jak umí možnost nakoupit „na splátky“ zvýšit konverzní poměr e-shopu? (Lukáš Okál, Tatra banka)

Jak by vypadal váš e-shop, kdybyste zákazníkovi nabídli kolo za 4 000 € na splátky jediným kliknutím, peníze měli hned na účtu a ještě na tom sami vydělali? V nejnovějším rozhovoru rozebíráme bránu Tatra Pay Plus, která schválí úvěr až do 40 000 € během několika sekund, pošle celou částku obchodníkovi bez rizika a chystá […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Jak využít influencerů ve svůj prospěch po vzoru GymBeamu? (Juraj Kruželák, GymBeam)
1 min. doba čtení

Jak využít influencerů ve svůj prospěch po vzoru GymBeamu? (Juraj Kruželák, GymBeam)

Jak vypadá influencer marketing, když se dělá pořádně? V tomto rozhovoru se dozvíte, jak značka GymBeam buduje dlouhodobé vztahy s influencery, proč nezačínají spolupráce přes agentury a co všechno musí interní týmy zvládnout při správě 500+ influencerů na 15 trzích. Odhalíte rozdíl mezi výkonnostními a brandovými influencery, uvidíte, jak se dá přes mikroinfluencery propracovat k […]

Adriana Hurbych Adriana Hurbych
👩‍🍼 | (ex)CMO @ Footshop & Queens, (ex)CMO @ EYERIM
Ecommerce Bridge UPDATE 23/2025
1 min. doba čtení

Ecommerce Bridge UPDATE 23/2025

Nejnovější epizodu podcastu Ecommerce Bridge UPDATE naleznete na všech populárních platformách.    

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+