2 min. doba čtení

Budoucnost performance z pohledu prodejce, který dává do online reklamy miliony (Matej Tomašovský, BBG)

Jak společnost BBG a její značka Klarstein rozdělují marketingový rozpočet mezi výkonnostní kampaně a budování značky? Proč je pro ně důležité sledovat předpovědi počasí při prodeji klimatizací a jak využívají chytré technologie k udržení zákazníků? V tomto rozhovoru odhalujeme zákulisí jednoho z předních e-shopů, který prozradí, jak dynamicky řídí kampaně, automatizují komunikaci a jaké výzvy přináší propojení online marketingu s tradičními kanály. Zjistěte, jak v Klarsteinu využívají retenci, sezónnost a inovativní přístupy k formování budoucnosti marketingu. Více nám ve studiu Ecommerce Bridge řekl Matej Tomašovský, Marketing Director v Klarsteinu, BBG.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
|
SLEDUJTE TENTO OBSAH Jak podcast

V rozhovoru se dozvíte:

      • 02:22 Základy o BBG. Jak velká je to společnost?
      • 03:32 Performance vs brand, jak je to v BBG?
      • 07:01 Co jim nejvíce funguje z performance marketingu?
      • 08:55 Musí se v rámci celého BBG používat stejné nástroje a strategie?
      • 09:44 Konspirace ohledně Google Analytics
      • 11:44 Jaký mají přístup ke Google Ads?
      • 15:32 Strategie pro brandové kampaně
      • 18:31 Jaká je rozdílová věc, na kterou se často zapomíná?
      • 20:11 Jak by se měly e-shopy dívat na brandové kampaně?
      • 26:10 Co dělat, když e-shop narazí na performance strop v investicích?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Trendy v reklamních preferencích, Proč se nespoléhat na „last click“ a TEMU | MUDROVAČKA 09/2024
1 min. doba čtení

Trendy v reklamních preferencích, Proč se nespoléhat na „last click“ a TEMU | MUDROVAČKA 09/2024

Štěpán se vrátil do horkého křesla mudrovačky a věru že bylo o čem! V zářijových novinkách jsme si prošli například aktuální trendy v reklamních preferencích, Temu jako druhou nejnavštěvovanější e-commerce platformou, problémy se správou produktových informací u B2B firem, YouTube novinky ai proč se nespoléhat na „last click“? To vše a ještě mnohem víc v […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bloom Robbins míří na obrat 10 milionů eur. Jak na úspěšný byznys s vlastní značkou? (Adam Cvik, Bloom Robbins)
1 min. doba čtení

Bloom Robbins míří na obrat 10 milionů eur. Jak na úspěšný byznys s vlastní značkou? (Adam Cvik, Bloom Robbins)

V našem studiu jsme tentokrát neměli jen nového hosta, ale také moderátorku. Do Ecommerce Bridge přijela ostřílená marketérka Adriana Hurbych, CMO značky Footshop. V rozhovoru se dozvíte, jak postupovat při byznysu s vlastní značkou, co musíte udělat, abyste uspěli v záplavě konkurence, v čem jsou výprodeje výhodné a v čem naopak, nebo jaké plány mají […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Vlastní firma postavená na cizí značce. Jaké to má výhody? (Henrieta Martinková, Annemarie Börlind)
1 min. doba čtení

Vlastní firma postavená na cizí značce. Jaké to má výhody? (Henrieta Martinková, Annemarie Börlind)

Stavět firmu na cizí značce, kterou zastupujeme, může znít zvláštně. Proč raději nevytvořit něco vlastního, co bychom měli zcela pod kontrolou, nebyli odkázáni na externí vlivy vedení základní firmy a mohli ji potenciálně do budoucna dobře prodat? Pokud to ovšem máte v sobě a dané značce věříte naplno, může to dávat smysl. Jak se Henrieta […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+