1 min. doba čtení

Bude Dedoles znovuzrozen? Kde udělali chyby a jak se z nich můžeme poučit? (Jaro Chrapko, Founder)

Zakladatel firmy Dedoles, Jaro Chrapko, nám v této části magazínu Ecommerce Bridge přiblížil příběh vzniku a úspěchu značky, ale také důvody problémů, do kterých se jeho firma po velkém růstu dostala. Dozvíte se možná i informace, které dosud nikdo nezveřejnil.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
|
Poslechněte si náš obsah Jako podcast

V rozhovoru se dozvíte:

  • 01:12 Kdy se stal Dedoles tím, čím je dnes?
  • 04:42 Proč se rozhodli postavit byznys na ponožkách?
  • 07:13 Jak odhadnout, zda má e-shop potenciál stát se milionovým?
  • 11:42 Díky čemu začal Dedoles výrazně růst?
  • 14:49 Proč se objevily problémy s kvalitou produktů?
  • 19:02 Jak si pohlídat spolehlivost dodavatelů?
  • 24:47 Co je hlavním důvodem, proč Dedoles po úspěchu zažil tvrdý pád?
  • 28:36 Jak neztratit hlavu, když se dostaví úspěch a začnete hrát vysokou hru?
  • 33:22 Jakým způsobem Dedoles najímal kvalitní zaměstnance?
  • 35:29 Dostal Dedoles do kritického bodu příliš rychlý růst?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Umí fulfillment zvýšit konverzní poměr? Jak na opravdu efektivní logistiku (Pavol Kohár, Špedka)
1 min. doba čtení

Umí fulfillment zvýšit konverzní poměr? Jak na opravdu efektivní logistiku (Pavol Kohár, Špedka)

Ať už prodáváte tisíce nebo jen desítky produktů, fulfillment může dávat smysl v každé fázi podnikání. Ušetření starostí s logistikou, balením či skladováním vám může uvolnit ruce pro důležitější úkoly. Jakou přidanou hodnotu má fakt, že je SpedDKa s.r.o. rodinná firma, zda díky nim můžete mít na e-shopu implementované všechny dopravce a při jak velkých […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
SEO vs SERP: Jak vypadá vyhledávání v roce 2025 a co to znamená pro SEO? (Adriana Sečkárová, SEOLINE)
2 min. doba čtení

SEO vs SERP: Jak vypadá vyhledávání v roce 2025 a co to znamená pro SEO? (Adriana Sečkárová, SEOLINE)

SEO se v roce 2025 zásadně mění – nestačí už být „první na Googlu“. Organické výsledky ustupují odpovědím generovaným umělou inteligencí, snippetům a reklamám. Konkurence roste a důraz se klade na autoritu značky, kvalitu obsahu a technické řešení webu. Úspěch dnes závisí na promyšlené strategii, důkladné analýze klíčových slov a schopnosti najít výklenkové příležitosti. Co […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+