1min. doba čtení

Bude Dedoles znovuzrozen? Kde udělali chyby a jak se z nich můžeme poučit? (Jaro Chrapko, Founder)

Zakladatel firmy Dedoles, Jaro Chrapko, nám v této části magazínu Ecommerce Bridge přiblížil příběh vzniku a úspěchu značky, ale také důvody problémů, do kterých se jeho firma po velkém růstu dostala. Dozvíte se možná i informace, které dosud nikdo nezveřejnil.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
|
SLEDUJTE TENTO OBSAH Jak podcast

V rozhovoru se dozvíte:

  • 01:12 Kdy se stal Dedoles tím, čím je dnes?
  • 04:42 Proč se rozhodli postavit byznys na ponožkách?
  • 07:13 Jak odhadnout, zda má e-shop potenciál stát se milionovým?
  • 11:42 Díky čemu začal Dedoles výrazně růst?
  • 14:49 Proč se objevily problémy s kvalitou produktů?
  • 19:02 Jak si pohlídat spolehlivost dodavatelů?
  • 24:47 Co je hlavním důvodem, proč Dedoles po úspěchu zažil tvrdý pád?
  • 28:36 Jak neztratit hlavu, když se dostaví úspěch a začnete hrát vysokou hru?
  • 33:22 Jakým způsobem Dedoles najímal kvalitní zaměstnance?
  • 35:29 Dostal Dedoles do kritického bodu příliš rychlý růst?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Jak efektivně vybírat dodavatele pro e-shop? Férový tendr v e-commerce. (Libor Toporcer, Invelity)
1min. doba čtení

Jak efektivně vybírat dodavatele pro e-shop? Férový tendr v e-commerce. (Libor Toporcer, Invelity)

Na Slovensku nie je príliš zvykom pri výbere dodávateľa využívať tendre. A keď už, nemá to správu formu, rozsah, či vyhodnotenie. Aby to malo zmysel pre všetky zúčastnené stany, ADMA vytvorila Férový tender kde nájdete všetko potrebné, aby ste na nič nezabudli. Ako teda prebieha celý proces, či je v poriadku prizvať si aj externých […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Jak se stát a být dobrým PPC managerem v době AI? (Martin Bulák, Boosters)
1min. doba čtení

Jak se stát a být dobrým PPC managerem v době AI? (Martin Bulák, Boosters)

Práce PPC člověka se za poslední období extrémně změnila. Už to není jen o vyklikávání kampaní, hledání klíčových slov, longtailů, mikro cílení… Umělá inteligence udělala svou práci i zde, a pokud není člověk dostatečně kreativní, konkurence jej snadno pohltí. Jak se změnila práce PPCčkara, proč by měl člověk chtít vůbec dělat tuto práci a jaké […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+