1min. doba čtení

Bude Dedoles znovuzrozen? Kde udělali chyby a jak se z nich můžeme poučit? (Jaro Chrapko, Founder)

Zakladatel firmy Dedoles, Jaro Chrapko, nám v této části magazínu Ecommerce Bridge přiblížil příběh vzniku a úspěchu značky, ale také důvody problémů, do kterých se jeho firma po velkém růstu dostala. Dozvíte se možná i informace, které dosud nikdo nezveřejnil.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet
SLEDUJTE TENTO OBSAH Jak podcast

V rozhovoru se dozvíte:

  • 01:12 Kdy se stal Dedoles tím, čím je dnes?
  • 04:42 Proč se rozhodli postavit byznys na ponožkách?
  • 07:13 Jak odhadnout, zda má e-shop potenciál stát se milionovým?
  • 11:42 Díky čemu začal Dedoles výrazně růst?
  • 14:49 Proč se objevily problémy s kvalitou produktů?
  • 19:02 Jak si pohlídat spolehlivost dodavatelů?
  • 24:47 Co je hlavním důvodem, proč Dedoles po úspěchu zažil tvrdý pád?
  • 28:36 Jak neztratit hlavu, když se dostaví úspěch a začnete hrát vysokou hru?
  • 33:22 Jakým způsobem Dedoles najímal kvalitní zaměstnance?
  • 35:29 Dostal Dedoles do kritického bodu příliš rychlý růst?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Jak postavit performance oddělení, které doručuje výsledky (Roman Helt – ui42)
2min. doba čtení

Jak postavit performance oddělení, které doručuje výsledky (Roman Helt – ui42)

Věčný boj mezi tím, zda mít interní tým, agenturu, nebo nebodaj spoléhat na freelancera, je stále v kurzu. Každá ze jmenovaných možností má své výhody i nevýhody. Jako zákazník byste si měli umět vyhodnotit, co se vám nejvíce vyplatí a samozřejmě i trošku této práci rozumět, pokud nechcete zůstat oklamáni… Kdy je vhodné mít interní […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Při exportu se neptejte ZDA, ale KD… proč nemusí být pro slováky CZ trh první volbou (Ján Aštary – Dexfinity)
2min. doba čtení

Při exportu se neptejte ZDA, ale KD… proč nemusí být pro slováky CZ trh první volbou (Ján Aštary – Dexfinity)

Čekání na správný moment není v případě expanze až tak na místě. Pokud máte e-shop a vidíte v tom přidanou hodnotu, rozhodně byste do toho měli jít. Umí to přinést obrovský obchodní potenciál a řadu dalších benefitů. Zda je český trh vždy ideální volba pro expanzi, jak by měl probíhat celý proces a čemu byste […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+