
Platforma pro prodej exkluzivních tenisek
Laced je online tržiště, které spojuje kupující a prodejce vzácných, exkluzivních tenisek a luxusního zboží. Tržiště vyniká několika výhodami: ověřuje pravost zboží a nabízí zpracování objednávek ve stejný den, doručení sedm dní v týdnu a výplatu v rámci prodeje ve stejný den. Tržiště založil Chris Gibbons v roce 2018.
V květnu letošního roku získala společnost investici ve výši 12 milionů dolarů v rámci financování série A. Celková investice do společnosti tak dosáhla 17 milionů dolarů. Již tehdy oznámila, že kapitálovou injekci použije na mezinárodní expanzi.
Laced míří do Německa a Francie
Spuštěním nových specializovaných webových stránek v němčině a francouzštině byla zahájena expanze do dalších evropských zemí. Později budou spuštěny i nizozemské a italské verze. Společnost Laced uvedla, že počet jejích zaměstnanců se zvýší o 25 %.
“Půl desetiletí poté, co jsme zahájili prodej ve Velké Británii a stali se nejdůvěryhodnějším místem pro další prodej v zemi, jsme nesmírně hrdí na to, že nyní expandujeme do Evropy. Evropským kupujícím a prodejcům nabízíme stejně skvělé ověřovací procesy, portfolio produktů a zákaznický servis,” řekl Chris Gibbons, zakladatel a generální ředitel.
“Jádrem platformy a poslání společnosti Laced je naše přesvědčení, že každý, ať už je kdekoli, by měl mít možnost nakupovat luxusní zboží online a nechat si ho co nejsnadněji doručit až domů. Rozšíření do Evropy znamená, že můžeme dostat více originálního zboží do rukou více zákazníků, což bylo od začátku naším cílem,” uzavírá Gibbons.