1 min. doba čtení

Britská iniciativa tvrdí, že OOH reklama je sociálně nespravedlivá

Adfree Cities se zaměřuje na venkovní reklamu a kritizuje její umisťování v oblastech s nižšími příjmy, kde je vyšší míra chudoby a znečištění ovzduší.

Britská iniciativa tvrdí, že OOH reklama je sociálně nespravedlivá
Zdroj: Adfree Cities

Zpráva Unavoidable Impact odhalila, že 80 % billboardů ve Spojeném království se nachází v nejchudších oblastech. Vedoucí kampaně Adfree Cities James Ward tvrdí, že to svědčí o širší nerovnosti zakořeněné ve společnosti.

82 % venkovní reklamy se nachází v nejchudší polovině Anglie. 92 % venkovní reklamy se nachází v nejznečištěnější části Anglie a Walesu.

Analýzou reklam u silnic skupina zjistila, že se často nacházejí v oblastech s vyšší mírou znečištění. Ward zdůrazňuje, že cílem kampaně je zpochybnit logiku reklamního průmyslu, která ospravedlňuje umisťování reklam v již znečištěných oblastech, a navázat na doporučení zprávy.

Skupina se snaží přesvědčit tvůrce národních politik, že je třeba jednat v souladu s doporučeními, aby se zastavila praxe umisťování nových reklam v oblastech s existujícími nerovnostmi.

Iniciativa vyzývá k urychlené reformě předpisů týkajících se billboardů. Ward kritizuje současný systém plánování, který podle něj zvýhodňuje reklamní společnosti, a tvrdí, že pouze rozsáhlé změny předpisů mohou pomoci obnovit pravomoci obcí a místních rad.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Nepřijetí vlastního těla ovlivňuje nákupní chování Čechů
3 min. doba čtení

Nepřijetí vlastního těla ovlivňuje nákupní chování Čechů

Módní trendy sice do určité míry formují módní preference spotřebitelů, nejnovější výzkum GLAMI Fashion (Re)search ale ukazuje, že nákupům oblečení stále vládnou stereotypy, jak ty ohledně standardů krásy a vzhledu těla, tak ty ohledně věku. Výsledkem je, že třetina Čechů raději vynechá letní aktivitu, aby nemuseli odhalovat své tělo, a třetina Čechů starších 55 let […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+