1 min. doba čtení

Britská iniciativa tvrdí, že OOH reklama je sociálně nespravedlivá

Adfree Cities se zaměřuje na venkovní reklamu a kritizuje její umisťování v oblastech s nižšími příjmy, kde je vyšší míra chudoby a znečištění ovzduší.

Britská iniciativa tvrdí, že OOH reklama je sociálně nespravedlivá
Zdroj: Adfree Cities

Zpráva Unavoidable Impact odhalila, že 80 % billboardů ve Spojeném království se nachází v nejchudších oblastech. Vedoucí kampaně Adfree Cities James Ward tvrdí, že to svědčí o širší nerovnosti zakořeněné ve společnosti.

82 % venkovní reklamy se nachází v nejchudší polovině Anglie. 92 % venkovní reklamy se nachází v nejznečištěnější části Anglie a Walesu.

Analýzou reklam u silnic skupina zjistila, že se často nacházejí v oblastech s vyšší mírou znečištění. Ward zdůrazňuje, že cílem kampaně je zpochybnit logiku reklamního průmyslu, která ospravedlňuje umisťování reklam v již znečištěných oblastech, a navázat na doporučení zprávy.

Skupina se snaží přesvědčit tvůrce národních politik, že je třeba jednat v souladu s doporučeními, aby se zastavila praxe umisťování nových reklam v oblastech s existujícími nerovnostmi.

Iniciativa vyzývá k urychlené reformě předpisů týkajících se billboardů. Ward kritizuje současný systém plánování, který podle něj zvýhodňuje reklamní společnosti, a tvrdí, že pouze rozsáhlé změny předpisů mohou pomoci obnovit pravomoci obcí a místních rad.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Slevy již nestačí k tomu, abyste si udrželi věrnost zákazníků
4 min. doba čtení

Slevy již nestačí k tomu, abyste si udrželi věrnost zákazníků

Kupující dnes mění značky častěji než kdykoli dřív. Věrnost zákazníků se rozpadá a tradiční taktiky – jako cenové akce či slevové kódy – přestávají fungovat. Nové zjištění průzkumu EMARKETER a Bloomreach ukazují, že pokud chtějí značky získat a udržet si věrné zákazníky, musí se zaměřit na to podstatné: budovat důvěru, pracovat s emocemi a dodat […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Meta představuje nové nástroje pro e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nová umístění
3 min. doba čtení

Meta představuje nové nástroje pro e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nová umístění

Meta zavádí nové nástroje a vylepšení reklamních nástrojů zaměřená na podporu maloobchodních a internetových obchodů. Společnost nadále investuje do modelů umělé inteligence a rozšiřuje možnosti pro inzerenty, aby maximalizovali prodejní výsledky online i v kamenných prodejnách.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+