1 min. doba čtení

Bratislava čelí masivnímu kybernetickému útoku, některé online služby jsou nedostupné

Ke kybernetickému útoku na IT infrastrukturu bratislavského magistrátu se přihlásila nejmenovaná hackerská skupina.

Bratislava čelí masivnímu kybernetickému útoku, některé online služby jsou nedostupné

Online služby města nejsou dostupné veřejnosti

Město Bratislava čelí masivnímu kybernetickému DDoS útoku. Online služby města jsou proto v současné době pro veřejnost nedostupné. Oznámil to primátor hlavního města Matúš Vallo s tím, že i přesto nezaznamenali žádný průnik do IT infrastruktury ani ohrožení dat, se kterými pracují.

“K odpovědnosti za kybernetický útok na IT infrastrukturu bratislavského magistrátu se přihlásila nejmenovaná hackerská skupina. Od dnešního rána se potýkáme s rozsáhlými výpadky v dostupnosti online služeb, včetně systému PAAS a webových stránek města,” uvedl ve středu Vallo na sociální síti.

Městská rada v současné době neví, jak dlouho bude útok trvat, ani kdy budou všechny online služby města opět dostupné v běžném režimu. “Děláme však vše pro to, aby služby byly obnoveny co nejdříve. Zároveň komunikujeme a koordinujeme své kroky s Národním bezpečnostním úřadem, vládní jednotkou kybernetické bezpečnosti CSIRT a poskytovatelem internetových služeb,” poznamenal Vallo.

Credit: Trend

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Průzkum o zákaznické zkušenosti Slováků odhaluje důležité oblasti. Jak toho využít v e-commerce?
5 min. doba čtení

Průzkum o zákaznické zkušenosti Slováků odhaluje důležité oblasti. Jak toho využít v e-commerce?

Zákazníci jsou náročnější než kdykoli předtím. Očekávají rychlost, pohodlí a zároveň osobní přístup. Pokud chcete oslovit zákazníky, nestačí jen prodávat – vyplatí se budovat vztahy a přinášet hodnotu, jinak riskujete ztrátu loajality. Průzkum zákaznické zkušenosti KPMG Customer Experience Excellence 2024 odhaluje, které faktory dnes rozhodují o úspěchu značek a jak se jim přizpůsobit. Jaké poučení […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Mall.sk končí jako samostatný e-shop. Co přinese přechod na Allegro?
3 min. doba čtení

Mall.sk končí jako samostatný e-shop. Co přinese přechod na Allegro?

Mall.sk prochází zásadní změnou. 31. března 2025 přestane fungovat jako samostatná platforma a jeho nabídka se přesune na Allegro. Tento krok je součástí širší strategie konsolidace technologických platforem v rámci skupiny Allegro. Pro obchodníky a zákazníky to přináší několik změn, které mohou ovlivnit konkurenci na slovenském e-commerce trhu.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+