Branding je marketingová metoda vytváření pozitivního vnímání značky, tedy brandu, zákazníky a spotřebiteli. Skládá se z vícera strategií, a to například vytvoření výstižného a snadno zapamatovatelného jména, vytvoření loga, které si zákazníci snadno zapamatují, sloganu, který bude s touto značkou korespondovat. Mezi tyto činnosti patří také například vymezení značky vůči ostatním konkurentům a určení si základních hodnot, od kterých se bude strategie dané značky vyvíjet. Brand odlišuje od ostatních značek zejména to, že brand se stává jakýmsi symbolem jistého produktu nebo hodnot, je všeobecně známý a velmi snadno odlišitelný od konkurence.
Co je hoax?
V současném kontextu sociálních sítí lidé za hoax považují informace, se kterými se buď neztotožňují, nebo které odporují jejich vidění světa. Svět není černobílý, ty máš svůj názor, já mám svůj názor, pravda je relativní a podobné fráze nás chtějí přesvědčit, že nemůžeme spolehlivě určit pravost a pravdivost informací. Odebírejte pravidelný ecommerce newsletter Přihlaste se […]