Branding je marketingová metoda vytváření pozitivního vnímání značky, tedy brandu, zákazníky a spotřebiteli. Skládá se z vícera strategií, a to například vytvoření výstižného a snadno zapamatovatelného jména, vytvoření loga, které si zákazníci snadno zapamatují, sloganu, který bude s touto značkou korespondovat. Mezi tyto činnosti patří také například vymezení značky vůči ostatním konkurentům a určení si základních hodnot, od kterých se bude strategie dané značky vyvíjet. Brand odlišuje od ostatních značek zejména to, že brand se stává jakýmsi symbolem jistého produktu nebo hodnot, je všeobecně známý a velmi snadno odlišitelný od konkurence.
První ročník mezinárodní e-commerce konference v Praze
Ecommerce Prague, první mezinárodní e-commerce konference v Česku, se uskuteční 8. února 2024 v Praze. Akce se zaměří na expanzi českých e-shopů na mezinárodní trhy a představí řadu předních odborníků v oboru z Česka i zahraničí, včetně Jerome Poussina, Tomáše Bravermana, Alexandre Bonvina a zástupců společností Shein, Shopify a TePe. Konference pořádaná společnostmi Shopsys a […]