Branding je marketingová metoda vytváření pozitivního vnímání značky, tedy brandu, zákazníky a spotřebiteli. Skládá se z vícera strategií, a to například vytvoření výstižného a snadno zapamatovatelného jména, vytvoření loga, které si zákazníci snadno zapamatují, sloganu, který bude s touto značkou korespondovat. Mezi tyto činnosti patří také například vymezení značky vůči ostatním konkurentům a určení si základních hodnot, od kterých se bude strategie dané značky vyvíjet. Brand odlišuje od ostatních značek zejména to, že brand se stává jakýmsi symbolem jistého produktu nebo hodnot, je všeobecně známý a velmi snadno odlišitelný od konkurence.
Co je to digitální garáž?
Digitální garáž Google je bezplatný online vzdělávací program. Umožňuje rozšířit a posílit vaše dovednosti prostřednictvím kurzů digitálního marketingu. Možná dokonce získáte práci, po které jste toužili, a začnete novou kariéru. Odebírejte pravidelný ecommerce newsletter Přihlaste se do denního, nebo týdenního newsletteru, se kterým vám nic neunikne 🚀 Denní newsletter Týdenní newsletter Emailová adresa: Přihlášením do […]