2 min. doba čtení

Bonami otevírá první kamenné kuchyňské studio

Bonami rozjíždí segment kuchyní. V pražském obchodním centru Westfield Chodov otevírá první kamenné kuchyňské studio.

Bonami otevírá první kamenné kuchyňské studio
Zdroj: Bonami

Bonami chce celý proces zjednodušit

Prodejce nábytku a designového vybavení do domácnosti Bonami se rozhodl rozvíjet segment kuchyní. Nově nabízí kuchyně blokové i ty na míru, kuchyně dostupné i luxusní, vše v německé kvalitě, od návrhu po montáž. S novinkou opět sází na plně digitální řešení, ovšem se silným odrazem offline – společně s novou službou totiž představuje i kamenné kuchyňské studio v obchodním centru Westfield Chodov.

V rámci kuchyní nabízí Bonami nejen inspiraci na webu, ale díky personalizované službě také online návrh s pomocí designéra. Finální verzi kuchyně pak Bonami poskládá se vším všudy přímo v reálných kulisách studia o rozloze 200 metrů čtverečních, kde si tuto „kuchyni nanečisto” může zákazník osahat a vyzkoušet ještě před samotným nákupem. Návrh vytvoří zdarma bez podmínky nákupu.

„Po téměř roce náročného plánování a příprav dnes konečně můžeme říci, že lidem vybavíme opravdu celý domov včetně kuchyně. A to tak, že je to bude bavit. Kromě stovek vzorových kuchyní na webu máme k dispozici i designéry, kteří se zákazníky veškerý proces projdou během videohovoru, do tří dnů vytvoří návrh a zákazníkům předloží 3D hyperrealistickou vizualizaci budoucí kuchyně. V případě potřeby zašlou vzorky materiálů až domů. Ať už máte vlastní nápad, inspirovali jste se některou z již vytvořených kuchyní na našem webu, nebo si přinesete návrh z libovolného studia, dáme takové doporučení, aby výsledek splňoval všechny kvality, zejména s důrazem na každý optimálně využitý centimetr kuchyně,“ říká Radek Hampl z Bonami, který celý projekt řídil.

To, co si zákazník vytvoří z pohodlí domova, pak uvidí i v kuchyňském studiu, aby získal konkrétní představu, jak bude kuchyň v reálu vypadat.

Služba, která vznikla současně jako protipól ke složitému a časově náročnému plánování a obcházení několika dodavatelů, si klade za cíl celý proces maximálně zjednodušit. Kuchyni tak Bonami doručí do šesti týdnů od objednání, poskytne prodlouženou záruku i průběžný servis. „Pokud vám během záruční doby vyšisují dvířka od sluníčka, přijedeme a vyměníme je,” uzavírá Radek Hampl. 

Credit: MediaGuru

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Optimalizace pro algoritmy? Lepší je poslouchat lidi
4 min. doba čtení

Optimalizace pro algoritmy? Lepší je poslouchat lidi

Značky roky optimalizovaly obsah pro vyhledávače. Dnes se ale mění samotný způsob, jak lidé hledají informace, a spolu s tím i to, jak se rozhodují. Namísto krátkých dotazů se ptají na konkrétní věci, které jsou pro ně důležité. To, co bylo kdysi úsměvné, je dnes standardem, kterému se v online byznysu musíme přizpůsobit.

Co dnes rozhoduje o spokojenosti při vrácení zboží?
3 min. doba čtení

Co dnes rozhoduje o spokojenosti při vrácení zboží?

Vracení zboží bylo dlouho znakem dobrého zákaznického servisu. Rychlá refundace, bez otázek, bez problémů. Dnes se však mění na zkoušku důvěry v očích zákazníků i samotných značek. Data ze zahraničí ukazují, že vratek pomalu ubývá, ale zákazníci je vnímají citlivěji než před rokem.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Z Pin it na Buy it. Pinterest posouvá hranice online nakupování
3 min. doba čtení

Z Pin it na Buy it. Pinterest posouvá hranice online nakupování

Na Pinterestu už nepůjde jen snít o dokonalém stylu nebo bydlení. Půjde i nakupovat. Platforma mění své nástěnky na inteligentní nástroje, které vám pomohou přejít od inspirace rovnou k nákupu. Novinky se postupně zavádějí po celém světě, přičemž testování začalo v USA a Kanadě.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge Europe