Stejně jako v minulých ročnících, i letos jedním z hlavních bodů programu bude vytvoření mastermind skupin pod vedením zkušených mentorů. Tento inovativní formát umožňuje nejen sdílení znalostí, ale i praktické řešení konkrétních výzev, kterým e-shopaři čelí.
Mastermind skupiny se odlišují od klasických workshopů svou interaktivitou a zaměřením na praktická řešení a staví na aktivním zapojení všech účastníků. Místo pouhé teorie se ve skupinách, které povedou zkušení mentoři z firem, jako eRockets, Darwin & the Machines, Expandeco, budou řešit skutečné problémy a výzvy, kterým e-shopaři čelí v praxi.
„Lidé dnes od konferencí očekávají více než jen prezentace. Chtějí si odnést konkrétní řešení a rady, které mohou hned aplikovat. Mastermind skupiny jim to umožňují, protože každý účastník přispívá svými zkušenostmi a společně se hledají efektivní postupy,“ říká jeden z organizátorů ShopMasters, spoluzakladatel a provozní ředitel společnosti Ecomail Jakub Stupka.
Účastníci konference ShopMasters si budou moci vybrat ze šesti různých mastermind skupin, které rozvinou diskuzi na témata, jako výzvy performance marketingu v roce 2025, optimalizace datové analýzy a brandové strategie, vliv lokalizační strategie na růst e-shopu v zahraničí, efektivní využití Meta reklam pro zvýšení zisků, rychlé SEO tipy na aktuální sezónu nebo jak dosahnout rekordních výsledků za Q4 díky e-mail marketingu.
Tématem zářijového e-commerce setkání je „Výkon e-shopu v hlavní nákupní sezoně“.
O tom, jak optimalizovat e-shopy před obdobím největších prodejů, bude mluvit například Pavol Šarközi z Northfinderu. „S největším náporem objednávek se setkáváme na našem e-shopu v zimním období. Během největšího vrcholu se denní počet objednávek blíží k číslu 2 500,“ říká provozní ředitel e-shopu Northfinder Pavol Šarközi. „Ve své přednášce se podělím o příklady z praxe a o nástroje z oblasti logistiky a provozních procesů, které nám pomáhají efektivně zvládat sezónní výkyvy, zabezpečit hladký chod e-shopu a zároveň podporují trvalý růst.“
V posledním kvartále roku každoročně čelí výzvám také módní značka Dajana Rodriguez. Její marketingový ředitel David Varga poradí, jak maximalizovat prodeje v konkurenčním prostředí mezinárodních gigantů s většími rozpočty a delší historií. „Na ShopMasters bych rád odprezentoval praktické strategie a unikátní hacky, kterými se u nás snažíme směřovat pozornost zákazníků na náš e-shop,“ říká David Varga.
ShopMasters jsou pravidelná setkávání, která organizují špičky české e-commerce: Ecomail, Shoptet, Zásilkovna a Heureka, tentokrát se k nim připojilo i Expandeco. ShopMasters je místo, kde si můžou e-shopaři vyměňovat a sdílet své zkušenosti a vzájemně si pomáhat v růstu a úspěchu.
Tisková zpráva