
Společnost Black Red White očekává spolupráci s významnými značkami a distributory. Zároveň je otevřena spolupráci s menšími společnostmi, které jsou ve fázi vývoje své nabídky nebo působí v rámci určité kategorie výrobků. Otevření se externím partnerům pomůže řetězci ještě více rozšířit portfolio produktů.
Širší nabídka produktů
„Spuštěním tržiště poskytneme našim zákazníkům nejširší nabídku nábytku a bytových doplňků na polském trhu a staneme se největším internetovým obchodem s více značkami v této kategorii. Díky spolupráci s externími partnery rychle zaplníme mezery v chybějícím sortimentu nebo v kategoriích, které jsou pro nás jako výrobce nové,“ říká Mariusz Nowak, ředitel pro e-commerce a omnichannel strategii.
Webové stránky brw.pl jsou jedním z největších polských internetových obchodů v kategorii Dům a zahrada, který dynamicky roste a měsíčně jej navštíví v průměru 3 miliony lidí. Za posledních několik let se návštěvnost stránek zvýšila o více než 70 % a míra konverze se více než ztrojnásobila.
BRW model spolupráce
Black Red White nabízí svým partnerům nejen možnost prodávat produkty prostřednictvím webové stránky brw.pl, ale také individuální přístup a péči v každé fázi integrace. Díky službě marketplace budou moci partneři využívat zkušeností a dosahu jednoho z největších e-shopů v Polsku, získávat nové zákazníky a propagovat své vlastní produkty.
Společnost Black Red White pracuje na realizaci projektu společně s cloudovou společností Mirakl. Tato francouzská softwarová společnost je poskytovatelem nejmodernější platformy pro vývoj a provozování tržišť, přičemž oficiální otevření je naplánováno na léto 2023.