1 min. doba čtení

Billboardy a e-commerce? Jedna z cest ke kvalitnímu brandingu a komunikaci (Ivan Peller, Nubium)

Billboardy a celkově OOH plochy jsou jedním z kontroverzních témat. Samozřejmě jde o vizuální smog a celkové přeplnění veřejného prostoru těmito poutači. Ale v marketingovém mixu mají stále své pevné místo a pro některé společnosti umí být klíčové. Zda jsou billboardy stále dobrý komunikační kanál, kdy začaly do OOH přicházet online firmy a jak si umíte vůbec takové plochy rezervovat nám řekl Ivan Peller, jednatel a zakladatel Nubium.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
|
Poslechněte si náš obsah Jako podcast

V rozhovoru se dozvíte:

    • 01:44 Čemu se věnuje společnost Nubium?
    • 03:11 Jsou billboardy stále dobrý komunikační kanál?
    • 07:30 Má smysl mít jen několik ploch?
    • 10:40 Kdy začaly do OOH vstupovat online firmy?
    • 16:02 Může si plochy pronajmout i malý klient?
    • 17:46 Mají billboardy slabší a silnější roky?
    • 20:47 Jak probíhá komunikace s klienty?
    • 27:36 Budou v budoucnosti převládat digitální plochy?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Znamená změna šablony zlepšení e-shopu? Magento přichází s novinkou Hyvä (Mário Babej, WAME)
1 min. doba čtení

Znamená změna šablony zlepšení e-shopu? Magento přichází s novinkou Hyvä (Mário Babej, WAME)

Pokud vám něco říkají slova jako Luma, Headless, PWA, tak jste tu správně. Na platformě Magento totiž vyšla nová šablona Hyvä, která může váš web posunout na zcela novou úroveň. Jaké jsou její hlavní benefity, proč byste měli vůbec přecházet z předchozí Lumy a zda se do toho vyplatí investovat z dlouhodobého hlediska, nám řekl […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Reklama na Threads, 2024 pozitivní pro SK e-commerce, změna moderování na Mete | MUDROVAČKA 01/2025
2 min. doba čtení

Reklama na Threads, 2024 pozitivní pro SK e-commerce, změna moderování na Mete | MUDROVAČKA 01/2025

Slovenský e-commerce v roce 2024 pokračoval v růstu, přičemž jeho obrat dosáhl 1,8 miliardy eur. Trh se však mění – počet e-shopů klesá a stále více zákazníků začíná nákupy na online tržištích. Značky už nemohou stavět jen na cenové konkurenci, ale musí si získávat srdce spotřebitelů autenticitou a hodnotami. Mezitím sociální sítě mění pravidla hry […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+