2 min. doba čtení

Bike24 spouští e-shop na třech nových trzích

Německá platforma Bike24 pokračuje v dobývání Evropy otevřením nových e-shopů v Belgii, Nizozemsku a Lucembursku. Ambicí společnosti je stát se jedním z lídrů v oblasti online prodeje jízdních kol.

Bike24 spouští e-shop na třech nových trzích

Země Beneluxu mají skvělou infrastrukturu pro cyklisty

Po expanzi do Francie, Španělska a Itálie v roce 2022 se internetový prodejce kol Bike24 přesouvá do zemí Beneluxu. Společnost přidala na své webové stránky nizozemštinu a spustila stránky pro jednotlivé země s místními možnostmi plateb pro Belgii, Nizozemsko a Lucembursko. Prodejce uvádí, že nyní pokrývá více než 70 % potenciálního evropského trhu.

Bike24 v současné době působí na 8 trzích v Evropě.

“S Beneluxem vstupujeme do pravděpodobně nejpřívětivějšího regionu pro cyklisty v Evropě. Amsterdam, Utrecht a Antverpy patří mezi města s nejlepší infrastrukturou pro cyklisty na světě. Proto v těchto zemích vidíme velký růstový potenciál,” uvedl v tiskové zprávě Andrés Martin-Birner, spoluzakladatel a generální ředitel společnosti Bike24.

“Značka Bike24 je díky blízkosti Německa již dobře známá v Nizozemsku, Belgii a Lucembursku. Nyní ji můžeme díky naší lokalizované nabídce dále budovat a očekáváme, že se zde ve střednědobém horizontu staneme jedním z lídrů na trhu online prodeje jízdních kol.”

V roce 2021 dosáhla společnost Bike24 obratu 250 milionů eur a zaměstnávala přibližně 450 lidí. V loňském roce prodejce zaznamenal nárůst tržeb o 160 % a otevřel svou první kamennou pobočku v Berlíně.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Slevy již nestačí k tomu, abyste si udrželi věrnost zákazníků
4 min. doba čtení

Slevy již nestačí k tomu, abyste si udrželi věrnost zákazníků

Kupující dnes mění značky častěji než kdykoli dřív. Věrnost zákazníků se rozpadá a tradiční taktiky – jako cenové akce či slevové kódy – přestávají fungovat. Nové zjištění průzkumu EMARKETER a Bloomreach ukazují, že pokud chtějí značky získat a udržet si věrné zákazníky, musí se zaměřit na to podstatné: budovat důvěru, pracovat s emocemi a dodat […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Meta představuje nové nástroje pro e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nová umístění
3 min. doba čtení

Meta představuje nové nástroje pro e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nová umístění

Meta zavádí nové nástroje a vylepšení reklamních nástrojů zaměřená na podporu maloobchodních a internetových obchodů. Společnost nadále investuje do modelů umělé inteligence a rozšiřuje možnosti pro inzerenty, aby maximalizovali prodejní výsledky online i v kamenných prodejnách.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+