2min. doba čtení

BigCommerce spouští dropshippingový program

Přední e-commerce softwarová společnost BigCommerce spouští novou dropshippingovou službu: „Click2Launch“. BigCommerce se tak stane ještě větším konkurentem pro platformu Shopify. 

BigCommerce spouští dropshippingový program

Avasam je vícekanálový dropshippingový marketplace ze Spojeného království. Online prodejci proto začleněním svých e-shopů získají plně automatizovanou službu, která nabízí zpracování objednávek, synchronizaci zásob, platby a expedici.

Více než 15 kategorií produktů

Integrace dropshippingu Click2Launch je podle společností „intuitivní a jednoduchá“ a nabízí předinstalovaná témata a předinstalované produkty. Obchodníci mohou prodávat širokou škálu produktů s více než 15 kategoriemi, a to bez předběžného nákupu zásob.

Mustafa Khanbhai, Chief Revenue Officer ve společnosti Avasam: „Náš katalogový tým vybírá top trendové produkty připravené k prodeji na základě vámi vybrané kategorie – jednodušší už to být nemůže.“ V nabídce jsou například kategorie jako dům a zahrada, zdraví a krása, spotřební elektronika, sport a fitness, jakož i potřeby pro domácí zvířata.

„Začlenění do Click2Launch nabízí konkurenční výhodu pro malé a středně velké obchodníky.“

Jim Herbert, senior viceprezident a generální ředitel společnosti BigCommerce pro region EMEA, komentuje: „Naše nová integrace, kterou jsme navrhli spolu s našimi partnery ze společnosti Avasam, výrazně zjednodušuje proces vytváření online dropshippingového obchodu pro malé podniky nebo začínající podnikatele.“

Konkurence se společností Shopify

Díky nové integraci dropshippingu, která má být rychlá a snadná, se BigCommerce stává ještě větším konkurentem pro Shopify. Ten je známý svou intuitivní platformou a dropshippingovými pluginy s Oberlo a AliExpress. 

Minulý rok BigCommerce navíc vstoupil na trh ve Francii a Nizozemsku, začátkem roku 2022 vstoupil i na trh v Německu. Především tyto země jsou klíčovými růstovými trhy i pro platformu Shopify. Celkově německé obchody Shopify vzrostly v letech 2020 až 2022 o více než 400 %.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
2min. doba čtení

Virtuální obchod Lacoste chce měnit e-commerce

Lacoste považuje svůj virtuální projekt za ambiciózní a nabízí pohlcující interaktivní cestu, která podle značky znamená „znovuobjevení elektronického obchodu“. Ať už to znamená cokoliv, Lacoste nastoupila do vlaku, ve kterém už jedou Gucci, Adidas a další.

Redakce Redakce
Přečíst článek
4min. doba čtení

Týdenní přehled Ecommerce Bridge

Dnes vám přineseme pohled předsedy představenstva společnosti Tesco Johna Allana na současné dodavatelské praktiky, povíme si o službě Amazon Smile a prozradíme vám něco málo o novém online tržišti, které ještě letos otevře společnost Kaufland. 

Redakce Redakce
Přečíst článek