Biedronka si v Polsku vede velmi dobře
Je to jeden z největších polských maloobchodních řetězců. Majitel Jerónimo Martins zaměstnává 70 000 lidí a je největším soukromým zaměstnavatelem v zemi. Mluvíme o prodejnách Biedronka. Ta v pondělí otevře svůj nový e-shop Biedronka Home. Sortiment bude rozdělen do devíti kategorií: Kuchyně, Dům a zahrada, Elektronika, Dílna a auto, Sport a hobby, Zdraví a krása, Dítě, Kultura a zábava a Móda.
Soukromé značky a dva měsíce na vrácení zboží
Biedronka Home v současné době nabízí téměř 1 000 produktů skladem, ale řetězec tento počet brzy zvýší. Obchod nabízí výrobky vlastních značek, jako jsou kuchyňské doplňky Smukee, bílé zboží Hoffen a dámský textil Tom&Rose. Cena dopravy z e-shopu Biedronka Home by měla být 9,99 PLN, pokud hodnota objednávky nepřesáhne 149 PLN, v takovém případě je doprava zdarma. Vrácení je možné do 60 dnů. Zákazníci si mohou v nákupním košíku vybrat dva způsoby doručení: kurýrní služba nebo vyzvednutí v balíkomatu InPost.
Navzdory inflaci vzrostly tržby společnosti
Připomeňme, že po prvních šesti měsících letošního roku se tržby řetězce Biedronka přepočtené na zloté zvýšily o 21,3 % a na eura o 18,7 % a dosáhly 8,3 miliardy eur. Investice činily 161 milionů eur. Většina těchto prostředků byla vynaložena na otevření nových prodejen a renovaci stávajících prodejen. Celkem se síť rozšířila o 33 prodejen. Tržby celé skupiny Jeronimo Martins se v prvním pololetí zvýšily o 20 % oproti prvnímu pololetí předchozího roku (na 11,883 miliardy EUR) a čistý zisk vzrostl o 40,3 % (na 261 milionů EUR).